Hôtel Restaurant Le Phénix
Inapan pinggir di Castillon-la-Bataille terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hôtel Restaurant Le Phénix





Ulasan
6.4 daripada 10
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Room (1 person)
Sorotan
TV
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Meja
Lihat semua foto untuk Room (2 people)

Room (2 people)
Sorotan
TV
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Meja
Lihat semua foto untuk Room (3 people)

Room (3 people)
Sorotan
TV
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Meja
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

24, Place Pierre Orus, Castillon-la-Bataille, Gironde, 33350
Bergerak
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 4.39 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira EUR 7 seorang
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 6 setiap haiwan kesayangan, sehari
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil bayi: EUR 3 sehari
- Katil lipat simpan boleh didapati dengan bayaran tambahan
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Hôtel Restaurant Phénix Castillon-la-Bataille
Hôtel Restaurant Phénix
Restaurant Phénix Castillon-la-Bataille
Hotel Restaurant Le Phenix France/Castillon-La-Bataille
Hôtel Restaurant Le Phénix Inn
Hôtel Restaurant Le Phénix Castillon-la-Bataille
Hôtel Restaurant Le Phénix Inn Castillon-la-Bataille
Soalan lazim
Hôtel Restaurant Le Phénix Ulasan
Ulasan
6.4
7.4/10
Kebersihan
6.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
4 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
3 Jun 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2019
6/10 Boleh diterima
christian
20 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan
christian
Menginap 1 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
31 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
tres satisfaisant
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
26 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2018
8/10 Baik
marese, lanton
19 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Accueil très sympathique et hôtel bien placé.
marese
Menginap 1 malam pada Ogo 2018
8/10 Baik
Anthony
17 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Anthony
Menginap 1 malam pada Ogo 2018
8/10 Baik
Valérie
10 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Valérie
Menginap 1 malam pada Ogo 2018
4/10 Lemah
Gisèle
29 Jul 2018
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
vraiment moyen
Gisèle
Menginap 1 malam pada Jul 2018
4/10 Lemah
annette, danmarl
10 Jul 2018
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Lukket ml 15.00 og 18.30
annette
Menginap 1 malam pada Jul 2018
8/10 Baik
Erik
25 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Personlig service og fint rom
Erik
Menginap 1 malam pada Mei 2018
2/10 Teruk
Monteiro
17 Mei 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Monteiro
Menginap 1 malam pada Mei 2018
6/10 Boleh diterima
Stephane
14 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stephane
Menginap 2 malam pada Apr 2018
6/10 Boleh diterima
annabelle
26 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Hotel accueillant
annabelle
Menginap 1 malam pada Jan 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
19 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2017
4/10 Lemah
Martin
22 Jun 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Unprofessional service!
Martin
Menginap 1 malam pada Jun 2017
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
1 Mei 2017
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
17 Apr 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Henk
19 Feb 2017
schoon.
Henk
8/10 Baik
Charles, California
19 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Inexpensive hotel not far from Saint Emilion
Charles
4/10 Lemah
Ole, Skanderborg
8 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kommer ikke igen
Ole
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
16 Ogo 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
27 Mei 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Monique, saint andelain 58
10 Apr 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
se poser après grand trajet
Monique
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
20 Feb 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik