Hotel Plaza Cascavel
Mesra haiwan kesayangan Cascavel hotel dihubungkan dengan pusat membeli-belah, 8-minute walk to Katedral of Our Lady of Aparecida
Galeri foto untuk Hotel Plaza Cascavel





Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM245
RM257 jumlah
termasuk cukai & fi
22 Nov - 23 Nov
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Executive Double or Twin Room

Executive Double or Twin Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Mesin basuh/pengering
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Lihat semua foto untuk Executive Quadruple Room

Executive Quadruple Room
8.8 daripada 10
Cemerlang
(6 ulasan)
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Mesin basuh/pengering
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rua Sete de Setembro, 3055, Centro, Cascavel, PR, 85810-090
Tentang hartanah ini
Hotel Plaza Cascavel
Hartanah serupa

Master Gold Express Hotel
Master Gold Express Hotel
- Termasuk sarapan
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
9.2 daripada 10, Hebat, 146 ulasan
Harga ialah RM409
RM429 jumlah
termasuk cukai & fi
2 Dis - 3 Dis
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: BRL 40 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil lipat simpan: BRL 50.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan pengesan asap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Plaza Cascavel
Plaza Cascavel
Hotel Plaza Cascavel Brazil - Parana
Plaza Cascavel Brazil Parana
Hotel Plaza Cascavel Hotel
Hotel Plaza Cascavel Cascavel
Hotel Plaza Cascavel Hotel Cascavel
Soalan lazim
Hotel Plaza Cascavel Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
8.4/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.8/10
Kemudahan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
7.8/10
Mesra alam
Ulasan
8 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
6/10 Boleh diterima
ANGELICA
Pengembara perniagaan
4 Ogo 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Falta de atenção
ANGELICA
Menginap 1 malam pada Jul 2025
6/10 Boleh diterima
Guilherme
Pengembara perniagaan
2 Ogo 2025
Guilherme
Menginap 5 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Dalmo Luís
Pengembara perniagaan
21 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Dalmo Luís
Menginap 2 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Josielen
Pengembara perniagaan
10 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Josielen
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Nilza f. Simão Souza
7 Jul 2025
Nilza f. Simão Souza
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Ricardo
Pengembara perniagaan
1 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ricardo
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
JOSE T F QUEIROZ
3 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
JOSE T F QUEIROZ
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
26 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
evanize Soares
Pengembara perniagaan
18 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
evanize Soares
Menginap 2 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Rhaiza
Mengembara bersama keluarga
12 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Rhaiza
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Gleidsom
4 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gleidsom
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Gleidson
25 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gleidson
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Hendryl
Pengembara perniagaan
10 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hendryl
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Julianne
25 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Julianne
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
BELFORT
24 Mac 2025
BELFORT
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
12 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Marcio
11 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marcio
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
12 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Recomendo para família
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
osvaldo
26 Nov 2024
osvaldo
Menginap 1 malam pada Nov 2024
6/10 Boleh diterima
Luciano
Pengembara perniagaan
12 Nov 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Luciano
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
ALEXANDRE
9 Nov 2024
ALEXANDRE
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Patricia
Pengembara perniagaan
21 Okt 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ótimo
Patricia
Menginap 3 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Taynah T
2 Okt 2024
Taynah T
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Silvio Carlos
9 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Melhor relação custo beneficio.
Silvio Carlos
Menginap 1 malam pada Sep 2024








