Hotel Jangadas
Hotel mesra keluarga yang terdapat 3 kolam renang terbuka dan sarapan percuma
Galeri foto untuk Hotel Jangadas





Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM287
RM301 jumlah
termasuk cukai & fi
24 Nov - 25 Nov
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room

Standard Room
9.6 daripada 10
Luar biasa
(4 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Hulu semburan mandi hujan
Bar mini
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Av. Ipanema, S/N, Praia de Aguas Belas, Cascavel, CE, 62852 000
Tentang hartanah ini
Hotel Jangadas
Hartanah serupa

Hotel Varandas Beach
Hotel Varandas Beach
- Kolam
- Termasuk sarapan
- Spa
- Kolam renang kanak-kanak
9.4 daripada 10, Luar Biasa, 163 ulasan
Harga ialah RM512
RM591 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Dis - 2 Dis
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Deposit perlu dibayar menggunakan pindahan wang melalui bank dan perlu dijelaskan dalam masa 24 jam selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Bayaran katil lipat simpan: BRL 100.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Akses kolam renang tersedia dari 8:00 hingga 18:00
Kanak-kanak di bawah umur 10 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang, kemudahan kecergasan atau tab panas tanpa pengawasan orang dewasa
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Jangadas da Caponga
Hotel Jangadas da Caponga Cascavel
Jangadas da Caponga
Jangadas da Caponga Cascavel
Hotel Jangadas da
Jangadas da
Hotel Jangadas Hotel
Hotel Jangadas Cascavel
Hotel Jangadas da Caponga
Hotel Jangadas Hotel Cascavel
Soalan lazim
Hotel Jangadas Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
8.6/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.4/10
Mesra alam
Ulasan
15 Jun 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
David
24 Mac 2025
David
Menginap 8 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Franklin
19 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Melhor Local
Franklin
Menginap 2 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
eduardo
14 Jan 2025
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
eduardo
Menginap 3 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Marcelo
Mengembara bersama keluarga
4 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marcelo
Menginap 3 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Iran
18 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Iran
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Rômulo
Mengembara bersama keluarga
9 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rômulo
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Rafaelle
Mengembara bersama keluarga
7 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel excelente!
Rafaelle
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Waldir
Mengembara bersama keluarga
18 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Waldir
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Paolo
Mengembara bersama keluarga
25 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Paolo
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
FRANCISCO CHAGAS
Mengembara bersama keluarga
19 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel aconchegante
FRANCISCO CHAGAS
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Weidmann
Mengembara bersama keluarga
15 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Weidmann
Menginap 2 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Wagner
12 Nov 2023
Wagner
Menginap 2 malam pada Nov 2023
10/10 Cemerlang
Ellayne
26 Okt 2023
Ellayne
Menginap 1 malam pada Okt 2023
6/10 Boleh diterima
BRUNO
Mengembara bersama keluarga
11 Sep 2023
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
BRUNO
Menginap 2 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Harlen
Mengembara bersama keluarga
15 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Harlen
Menginap 3 malam pada Feb 2023
10/10 Cemerlang
WILMA C B
17 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
WILMA C B
Menginap 7 malam pada Mei 2023
10/10 Cemerlang
ISABEL A C
Mengembara bersama keluarga
20 Apr 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Maravilhosa
ISABEL A C
Menginap 2 malam pada Apr 2023
10/10 Cemerlang
MELQUIADES
23 Feb 2023
MELQUIADES
Menginap 5 malam pada Feb 2023
8/10 Baik
Gislene
12 Sep 2022
Gislene
Menginap 1 malam pada Sep 2022
10/10 Cemerlang
Anacelio
21 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Anacelio
Menginap 3 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Silvia
15 Mei 2022
Silvia
Menginap 2 malam pada Mei 2022
8/10 Baik
OLIVER
10 Jan 2022
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
OLIVER
Menginap 3 malam pada Jan 2022
8/10 Baik
Lev
12 Dis 2021
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik


Lev
Menginap 2 malam pada Dis 2021
8/10 Baik
RONALDO
4 Okt 2021
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bom.
RONALDO
Menginap 4 malam pada Sep 2021








