Hotel Toubkal

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Casablanca terdapat letak kenderaan valet percuma dan kelab malam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Toubkal

Lobi
Kemudahan hartanah
Bar mini, peti besi dalam bilik, ruang kerja komputer riba
Bahagian luar
Pub

Kemudahan popular

  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk parkir
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
9 Rue Sidi Belyout, Avenue Des FAR, Casablanca, 20100

Tempat berdekatan

  • Pasar Sentral Casablanca - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Place Mohammed V - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Pelabuhan Casablanca - 17 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Masjid Hassan II - 3 min memandu - 3.0 km
  • Marina Casablanca - 3 min memandu - 2.6 km

Bergerak

  • Stesen Casablanca Mers Sultan - 6 minit memandu
  • Stesen Marche Central - 6 minit berjalan kaki
  • Casablanca (CMN-Mohammed V) - 36 minit memandu

Restoran

  • ‪Casa Jose - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Sofitel Casablanca Bar - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪La Taverne Du Dauphin - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Au Restaurant Des Fleurs - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Toubkal

Mewah bagi hotel berdekatan Masjid Hassan II
Manfaatkan kelab malam, kedai kopi/kafe dan perkhidmatan pencucian kering/dobi di Hotel Toubkal. Di restoran hartanah, La Brasserie, terdapat masakan Maghribi. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar dan pusat perniagaan 24 jam.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj), mesin layan diri dan sajian kopi/teh di ruang bersama
Ciri-ciri bilik
Semua 67 bilik menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peti besi muat komputer riba, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan bidet dan gabungan pancuran/tab mandi
  • 50-inci TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, tempat duduk berasingan dan cerek elektrik

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: MAD 100 untuk orang dewasa dan MAD 50 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • La Brasserie
  • Le Consul

Aktiviti menarik

  • Kelab malam
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Stesen komputer

Kebolehcapaian

  • Permaidani nipis di dalam bilik
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 10 tingkat
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 50-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi muat komputer riba
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 Tengah Hari
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: MAD 19.80 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira MAD 100 untuk dewasa dan MAD 50 untuk kanak-kanak

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan sistem keselamatan
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Best western Hotel Toubkal
Best western Hotel Toubkal Casablanca
Best Western Casablanca
Best western Toubkal Casablanca
Casablanca Best Western
Best Western Toubkal
Hotel Toubkal Hotel
Hotel Toubkal Casablanca
Best Western Hotel Toubkal
Hotel Toubkal Hotel Casablanca

Soalan lazim

Adakah Hotel Toubkal mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Toubkal?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Toubkal?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Toubkal?

Daftar keluar adalah jam 12:00 Tengah Hari.

Di manakah terletaknya Hotel Toubkal?

Terletak di Pusat Bandar Raya Casablanca, hotel ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Kompleks Kebudayaan Sidi Belyout dan Ecole Assimil-Formation. Dataran Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu dan Pasar Sentral Casablanca juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki. Stesen Marche Central sejauh 6 minit berjalan kaki dan Stesen Mohamed Diouri sejauh 11 minit berjalan kaki.

Hotel Toubkal Ulasan

Ulasan

7.2

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 72 daripada 428 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 183 daripada 428 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 109 daripada 428 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 36 daripada 428 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 28 daripada 428 ulasan

7.4/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.2/10

Kemudahan

6.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.6/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Michel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Hotel staf very good. the building need restauration, outdated, the area is so-so.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Kawtar

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice people very respectful
Menginap 2 malam pada Jan 2025

4/10 Lemah

ishtar, new york

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Not a smoke free hotel I had to keep window open all night ..peoples smoke cigarettes and it smells strong in my room .hope they stop smoking in rooms
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Mohammed

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Decent value but nothing specia

Good value for what I paid (approx $60CDN per night) but not what necessarily what lid expect from a 4 star hotel. The room wasn’t dirty but not sure I’d go as far as classifying it as clean either. Older rooms but decently spacious. Wifi was probably my biggest gripe as it was spotty at best. Decent water pressure in the shower which is always great
Menginap 3 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Rabhi

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Vraiment j ai pas aimé cet hôtel, plusieurs reclamations et appelle téléphonie pour me fournir la télécommande du téléviseur et le bouilloire, imaginez a 00:30 de mon dernier séjour j enttend quelqu'un frappe dans ma porte et en ouvrant ils me livrent la télécommande !!!!!! Quel service
Menginap 2 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

driss

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Passable

Menginap 7 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

JEE HO

Menginap 2 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Luco

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
The Moroccan decoration is nicely done. Good breakfast and the staffs are very friendly.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Amina

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Amy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff went above and beyond to help me find the right electrical current adapter as I brought the wrong kind.
Menginap 2 malam pada Mei 2024

6/10 Boleh diterima

Abdoulaye

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Passable
Menginap 2 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Giovanna

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

Terri

Menginap 1 malam pada Jun 2023

10/10 Cemerlang

Marie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Accueil impeccable, hygiène top. Restaurant top

Menginap 3 malam pada Mei 2023

10/10 Cemerlang

Jibreel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It’s apartment style converted to hotel. It is clean and for the price the bathroom were clean
Menginap 1 malam pada Mei 2023

10/10 Cemerlang

Andre T., Upper Marlboro

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice staff! They will do what it takes to accomodate their customers.

6/10 Boleh diterima

Andrea

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
City taxes are way higher than Expedia advertised. It's pretty outdated in the rooms and not super clean. The restaurant menu was ok but nothing was available the nights we were there.
Menginap 3 malam pada Apr 2023

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bed bugs and staff lied about refund

There were bed bugs. The staff did not seem to take it seriously at all even though I had woken up with bed bugs crawling on my face and body. We decided to leave and go to a different hotel. I was told there would be a refund issued but I never received it. I contacted the hotel and never heard back. Absolute worst experience and service I have ever received.
Menginap 3 malam pada Dis 2022

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Lovely hotel

This was a wonderful hotel. I stayed for only a night, but it was a relaxing experience with friendly and helpful staff. They were able to call me a taxi in the morning to get to the train station, which was very appreciated.
Menginap 1 malam pada Feb 2023

10/10 Cemerlang

Rita

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Sehr freundliches und hilfsbereites Personal Spitzen Lage Frühstück und Zimmer sehr gut
Menginap 7 malam pada Feb 2023

6/10 Boleh diterima

Joel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

bien mais dans son jus

Accueil en français très professionnel. Communs propres et grands. Chambre spacieuse un peu dans son jus mais loin des ambiance marocaine pour ceux qui n'apprécient pas. La localisation est bien autour des hotels de chaine internationale. A côté de la médina du marché central et de casa port pour une jonction facile avec l'aéroport. petit dej varié et qualitatif. Bar présent peu ou pas de conseil sur les produits il faut dire que c'est déjà une exception au Maroc.
Menginap 2 malam pada Dis 2022

10/10 Cemerlang

Mariama

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bonjour, chambre très propre, j'y retournerai

Menginap 2 malam pada Sep 2022

4/10 Lemah

Leah

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ich hatte gleich Migräne bei der Ankunft im Hotel, da ein so starker Wachsgeruch uns empfangen hat
Menginap 2 malam pada Ogo 2022

8/10 Baik

Snorre Braathen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good hotel

Hotel located centrally in Casablanca. Staff was very helpful and nice. Rooms were good, clean, and sufficiently large. Overall a good place to stay in Casablanca.
Menginap 4 malam pada Jun 2022