Wanderlust Experience Hotel BW Signature Collection OFICIAL
Hotel di Campos do Jordão terdapat spa perkhidmatan penuh dan sarapan percuma
Galeri foto untuk Wanderlust Experience Hotel BW Signature Collection OFICIAL





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM500
RM575 jumlah
termasuk cukai & fi
19 Nov - 20 Nov
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen), Jetted Tub, Garden View (with Single Sofabed)

Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen), Jetted Tub, Garden View (with Single Sofabed)
Sorotan
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Meja makan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen), Accessible, Jetted Tub (with Sofabed)

Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen), Accessible, Jetted Tub (with Sofabed)
10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Meja makan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Apartment Standard

Apartment Standard
Lihat semua foto untuk Apartment Standard

Apartment Standard
Lihat semua foto untuk Apartment

Apartment
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rua Paulo Jose de Azevedo, das Acácias Street, 225, Jardim Miraflor, Campos do Jordão, 12460-670
Tentang hartanah ini
Wanderlust Experience Hotel BW Signature Collection OFICIAL
Hartanah serupa

Pousada Grandchamp
Pousada Grandchamp
- Kolam
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
9.8 daripada 10, Luar Biasa, 246 ulasan
Harga ialah RM289
RM303 jumlah
termasuk cukai & fi
19 Nov - 20 Nov
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan lampu luar
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan We Care Clean (Best Western)
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Akses kolam renang tersedia dari 10:00 hingga 22:00
Tempahan diperlukan untuk rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Wanderlust Experience Hotel BW Signature Collection
Soalan lazim
Wanderlust Experience Hotel BW Signature Collection OFICIAL Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.0/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.4/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.0/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
17 Ogo 2025
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
CAROLINE
6 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muito bom, mas da pra melhorar!
CAROLINE
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Aline
3 Ogo 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
Aline
Menginap 2 malam pada Jul 2025
6/10 Boleh diterima
Felipe
Mengembara bersama keluarga
21 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Felipe
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Karina
11 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Karina
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Elizabete
2 Jun 2025
Elizabete
Menginap 5 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Ivan
25 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Ivan
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Fabio
6 Mei 2025
Fabio
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
cristina
Mengembara bersama keluarga
4 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Recomendo!
cristina
Menginap 3 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Flavio Mitio
3 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Flavio Mitio
Menginap 3 malam pada Apr 2025
2/10 Teruk
Carita M B
1 Mei 2025
Carita M B
Menginap 2 malam pada Apr 2025
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
27 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Leonardo
27 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Leonardo
Menginap 2 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
25 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
24 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Marcelo
Mengembara bersama keluarga
13 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marcelo
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Eugenia
9 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Eugenia
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Valdivilson
Mengembara bersama keluarga
4 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Valdivilson
Menginap 1 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Thiago
25 Feb 2025
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Thiago
Menginap 5 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
MARISTELA
Mengembara bersama keluarga
21 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ótimo Hotel... voltarei
MARISTELA
Menginap 2 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
20 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Feb 2025
4/10 Lemah
Jullie
27 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jullie
Menginap 2 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Rosana Shizue Matsumoto
Mengembara bersama keluarga
14 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rosana Shizue Matsumoto
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
claudio
Mengembara bersama keluarga
7 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Recomendadíssimo
claudio
Menginap 4 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Leonardo
Mengembara bersama keluarga
26 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Atraso no check in
Leonardo
Menginap 1 malam pada Dis 2024








