Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Makanan dan minuman
Bar/deli snek
Mesra keluarga
Bar/deli snek
Bilik kalis bunyi
Kemudahan
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Pengemasan (harian)
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Boleh diakses kerusi roda
Lain-lain
1 bangunan
5 tingkat
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar disediakan
Bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Pancuran mandi
Pengering rambut (atas permintaan)
Tuala disediakan
Hiburan
Saluran kabel
Lain-lain
Bilik kalis bunyi
Penyaman udara
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Arahan daftar masuk khas
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Tetamu yang memberikan rekod vaksin mestilah telah menerima Vaksinasi COVID-19 sekurang-kurangnya 14 hari sebelum daftar masuk
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
GV Hotel Cagayan Oro Cagayan de Oro
GV Hotel Cagayan Oro
GV Cagayan Oro Cagayan de Oro
GV Cagayan Oro
GV Hotel Cagayan de Oro Hotel
GV Hotel Cagayan de Oro Cagayan de Oro
GV Hotel Cagayan de Oro Hotel Cagayan de Oro
Soalan lazim
Adakah GV Hotel Cagayan de Oro mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapakah fi parkir di GV Hotel Cagayan de Oro?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di GV Hotel Cagayan de Oro?
Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30.
Apakah masa daftar keluar di GV Hotel Cagayan de Oro?
Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.
Di manakah terletaknya GV Hotel Cagayan de Oro?
Terletak di Cagayan de Oro, hotel ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Gaisano City Mall dan Centrio Mall. SM CDO Downtown Premier dan Taman Vicente de Lara juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki.
GV Hotel Cagayan de Oro Ulasan
Ulasan
5.8
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 4 daripada 41 ulasan
10 - Cemerlang
4
Penilaian 8 - Baik. 6 daripada 41 ulasan
8 - Baik
6
Penilaian 6 - Boleh diterima. 15 daripada 41 ulasan
6 - Boleh diterima
15
Penilaian 4 - Lemah. 10 daripada 41 ulasan
4 - Lemah
10
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 41 ulasan
2 - Teruk
6
5.8/10
Kebersihan
5.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
4.4/10
Kemudahan
5.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
6.4/10
Mesra alam
Ulasan
8/10
The place was an easy access to several places; including malls, resto and etc.We have arrived early during the day and they allowed us to check-in a little bit early than scheduled.
Jeremiah
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10
Clean spacious good aircon great amenities around the area.great good choices near by.
Denis
Menginap 2 malam pada Jan 2025
4/10
WARREN
Menginap 1 malam pada Mei 2023
8/10
The accommodations were basically as expected. What was missing was bath soap and there was no remote for the TV
Christopher
Menginap 1 malam pada Mei 2023
4/10
It's so disappointing why the air conditioner is placed just above the pillow.
The noise within the floor is terrible for the whole night.
The hotel does not have a restaurant on its own.
Alfred Jr
Menginap 3 malam pada Mei 2023
4/10
Room was absolutely filthy
Bedding wasn’t changed unless you requested but took another two days to clean
Cockroaches everywhere
Bathroom stinking and filthy toilet leaking bad was reported but nothing done about it
Staff rude and unprofessional
Kevin
Menginap 15 malam pada Nov 2022
8/10
Richard
Menginap 1 malam pada Okt 2022
2/10
Ramil
Menginap 3 malam pada Jun 2022
10/10
Phillip Edgar
Menginap 1 malam pada Mei 2022
10/10
Geleyn
Menginap 1 malam pada Jan 2022
4/10
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2021
4/10
Near from malls accessible for any point of areas where you want to go
Estrella
Menginap 4 malam pada Nov 2020
6/10
Its okay though.
Jane Mae
Menginap 2 malam pada Nov 2019
10/10
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2019
10/10
Great!
Ramil
Menginap 2 malam pada Nov 2019
8/10
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Ogo 2019
6/10
Edralin
Menginap 1 malam pada Jun 2019
6/10
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mei 2019
4/10
i like the hotel because of its elevator service and easy access to my business of the day.. the rest - thumbs down ! sorry
jean
Menginap 1 malam pada Mei 2019
2/10
Like:Location is good.
Dislike: service is poor, air conditioning is not working well. Poor condition
- toiletries is not available you have to ask reception
-ni phone available inside room... you have to go out at the floor lobby to call for service
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Apr 2019
4/10
Ibrahim
Menginap 1 malam pada Mac 2019
6/10
Very convenient, very close to the malls, the only problem was that the wifi was not working on the higher floors. What saved the day was that the lobby wifi was working.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2019
2/10
Everything is sooo dirty. Lobby is fine. But the rooms, oh my, terribly dirty!
Maycruz
Menginap 1 malam pada Feb 2019
6/10
As always the keycard is faulty.
I went to the frontdesk five times just have it fixed.
Waste time and additional hassle
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Dis 2018
6/10
TV could use cable channels instead of the local ones.