Galeri foto untuk Hotel Bristol





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM377
RM430 jumlah
termasuk cukai & fi
18 Okt - 19 Okt
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double or Twin Room

Standard Double or Twin Room
9.0 daripada 10
Hebat
(26 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Pengering rambut
Cerek elektrik
Saluran kabel
Lihat semua foto untuk Comfort Double Room

Comfort Double Room
9.0 daripada 10
Hebat
(6 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Cerek elektrik
Lihat semua foto untuk Double Room Single Use

Double Room Single Use
9.0 daripada 10
Hebat
(11 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Saluran kabel
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Ibis Styles Caen Centre Gare
Pusat Bandar Caen
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Gim
9.0 daripada 10, Hebat, 682 ulasan
Harga ialah RM421
RM478 jumlah
termasuk cukai & fi
29 Okt - 30 Okt
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

31, rue du 11 novembre, Caen, CALVADOS, 14000
Tentang hartanah ini
Hotel Bristol
Hartanah serupa

Campanile Caen Centre - Gare
Campanile Caen Centre - Gare
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
8.6 daripada 10, Terbaik, 613 ulasan
Harga ialah RM360
RM410 jumlah
termasuk cukai & fi
31 Okt - 1 Nov
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.50 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 14 seorang
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 8 setiap haiwan kesayangan, sehari
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Fi daftar masuk awal: EUR 30 (tertakluk kepada ketersediaan)
- Fi daftar keluar lewat: EUR30 (tertakluk kepada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan sistem kitar semula air dan produk pembersihan mesra alam
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Bristol CAEN
Hotel Bristol CAEN
Hotel Bristol Caen
Hotel Bristol Hotel
Hotel Bristol Hotel Caen
Soalan lazim
Hotel Bristol Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
9.0/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.6/10
Kemudahan
8.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.6/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
19 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
Francesca
Mengembara bersama pasangan
25 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Francesca
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Glenn
19 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Glenn
Menginap 4 malam pada Ogo 2025
4/10 Lemah
Elisabeth
16 Ogo 2025
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Elisabeth
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
mandy
23 Jul 2025
mandy
Menginap 2 malam pada Jul 2025
6/10 Boleh diterima
Sergei
22 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Sergei
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Ben
Mengembara bersama kumpulan
14 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ben
Menginap 2 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Jaakko
8 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jaakko
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Michael
2 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Michael
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Annie Lucie
28 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Annie Lucie
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Abderrahmane
26 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Abderrahmane
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Brigid
25 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Comfortable
Brigid
Menginap 2 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Gabriel
Pengembara perniagaan
14 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gabriel
Menginap 2 malam pada Jun 2025
6/10 Boleh diterima
Philippe
4 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Philippe
Menginap 1 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Philippe
4 Jun 2025
Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Philippe
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
22 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Christopher
10 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Bon séjour dans l'ensemble peu être amélioré
Christopher
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Lars
7 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lars
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Rori
Mengembara bersama pasangan
7 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rori
Menginap 5 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
1 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
BLANDINE
1 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Séjour une nuit
BLANDINE
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Isabelle
Pengembara perniagaan
30 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Isabelle
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Laurynas
22 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Laurynas
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Michèle
21 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Michèle
Menginap 2 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Bill
21 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Bill
Menginap 1 malam pada Apr 2025