Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Kemudahan
Meja/kaunter hadapan waktu terhad
Perkhidmatan tetamu
Bantuan lawatan dan tiket
Pengemasan (harian)
Kawasan luar
Teres
Kebolehcapaian
Tiada lif
Kemudahan bilik
Bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri percuma
Pancuran mandi
Tuala disediakan
Hiburan
TV skrin rata dengan saluran kabel
Makanan dan minuman
Air botol percuma
Bar mini
Pembancuh kopi/teh
Peti sejuk
Lain-lain
Penyaman udara
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Arahan daftar masuk khas
Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 7:00 - 22:00
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 22:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Pengubahsuaian dan penutupan
Hartanah ini akan ditutup dari 12 Julai 2022 hingga 28 Februari 2023 untuk pengubahsuaian dan akan kembali beroperasi sebaik sahaja pengubahsuaian selesai (tarikh penyiapan tertakluk kepada perubahan).
Kaedah akses
Meja sambut tetamu (waktu terhad)
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak berumur 17 dan ke bawah tidak dibenarkan berada di hartanah ini; semua tetamu yang berumur lebih daripada 17 adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Onyx Clean (Onyx Hotels)
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kanak-kanak berumur 17 tahun ke bawah tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Bric Box Hotel
Bric Box Buriram
Bric Box
Bric Box Hotel Buriram Hotel
Bric Box Hotel Buriram Buriram
Bric Box Hotel Buriram Hotel Buriram
Soalan lazim
Adakah Bric Box Hotel Buriram mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapakah fi parkir di Bric Box Hotel Buriram?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di Bric Box Hotel Buriram?
Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00.
Apakah masa daftar keluar di Bric Box Hotel Buriram?
Daftar keluar adalah jam 10:00.
Di manakah terletaknya Bric Box Hotel Buriram?
Terletak di Buriram, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Kastil Buriram dan Litar Antarabangsa Chang. Stadium I-Mobile dan Thawikit Supercenter juga dalam jarak 3 bt (5 km).
Bric Box Hotel Buriram Ulasan
Ulasan
9.4
Luar Biasa
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 2 daripada 3 ulasan
10 - Cemerlang
2
Penilaian 8 - Baik. 1 daripada 3 ulasan
8 - Baik
1
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 3 ulasan
6 - Boleh diterima
0
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 3 ulasan
4 - Lemah
0
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 3 ulasan
2 - Teruk
0
10/10
Kebersihan
10/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
8/10 Baik
Manuel Antonio
4 Okt 2022
Manuel Antonio
Menginap 4 malam pada Sep 2022
10/10 Cemerlang
Arthit
17 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik