Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Bom





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
8.6 daripada 10
Cemerlang
(7 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil busa memori
Bilik tidur berasingan
Hulu semburan hidrourut
Lihat semua foto untuk Superior Double Room, 2 Katil Bujang (Single)

Superior Double Room, 2 Katil Bujang (Single)
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil busa memori
Bilik tidur berasingan
Hulu semburan hidrourut
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

2-4 Noordstraat, Burgh-Haamstede, ZE, 4328 AL
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Grand Hotel Ter Duin
Grand Hotel Ter Duin
- Kolam
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
8.0 daripada 10, Sangat Baik, 250 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.02 seorang semalam
- Bayaran pentadbiran: EUR 1.12 seorang, semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15.00 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil bayi: EUR 12.5 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Soalan lazim
Hotel Bom Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.4/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.2/10
Kemudahan
9.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.0/10
Mesra alam
Ulasan
11 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Sandra
Mengembara bersama pasangan
8 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan

Sandra
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
peter
Mengembara bersama pasangan
26 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
peter
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Andre
3 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Andre
Menginap 2 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Robert-Jan
1 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Dagje Burgh Haamstede


Robert-Jan
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Servanne
29 Mac 2025
Servanne
Menginap 1 malam pada Mac 2025
2/10 Teruk
Thorsten
9 Mac 2025
Thorsten
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Ingrid Barbara, Oostvoorne
8 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ingrid Barbara
Menginap 1 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
André
22 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
André
Menginap 4 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Alexander
Mengembara bersama keluarga
8 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alexander
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Christian
7 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Christian
Menginap 3 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Manuela
Mengembara bersama haiwan kesayangan
20 Sep 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Manuela
Menginap 4 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Frank
Mengembara bersama pasangan
16 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Frank
Menginap 2 malam pada Sep 2024
6/10 Boleh diterima
Stephanie
Mengembara bersama pasangan
12 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Stephanie
Menginap 6 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Cheryl
10 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Cheryl
Menginap 1 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Janina
Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama pasangan
9 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Janina
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Alain
8 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Alain
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Sjoerd
Mengembara bersama kumpulan
6 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sjoerd
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Susan
29 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very nice central hotel, good restaurant
Susan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Wolfgang
Mengembara bersama pasangan
19 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wolfgang
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
6/10 Boleh diterima
Miriam
17 Ogo 2024
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Preis-Leistung hat Luft nach oben
Miriam
Menginap 5 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Shari
Mengembara bersama keluarga
9 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Shari
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Stina
Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama pasangan
9 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Stina
Menginap 6 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Vanessa
Mengembara bersama pasangan
23 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Vanessa
Menginap 1 malam pada Jul 2024
6/10 Boleh diterima
Marcel
30 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Prima, maar wel tegen een wereldstad prijs
Marcel
Menginap 1 malam pada Jun 2024