Five Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Bishkek terdapat spa perkhidmatan penuh dan sarapan percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

VIP Access

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Spa
  • Dapur
  • Termasuk sarapan
  • Termasuk parkir
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM424
RM475 jumlah
termasuk cukai & fi
22 Nov - 23 Nov

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Standard Double Room

10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur kecil
TV plasma
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Double Room, 1 Bedroom

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur kecil
TV plasma
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Luxury Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur kecil
TV plasma
Katil sofa - bujang
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Family Quadruple Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur kecil
TV plasma
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Comfort Apartment, 2 Bedrooms

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur kecil
Peti sejuk
TV plasma
Langsir/tirai gelap terus
Katil sofa
  • 2 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Raja (King)

Standard Twin Room

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur kecil
TV plasma
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Abdymomunova, 244, Bishkek, Chui district, 720000

Tempat berdekatan

  • Taman Panfilov - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Dataran Manas - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Parlimen Kyrgyz Republic - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Pusat Membeli-belah Bishkek Park - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Dataran Ala-Too - 12 min berjalan kaki - 1.1 km

Bergerak

  • Lapangan Terbang Antarabangsa Manas (BSZ) - 32 minit memandu

Restoran

  • ‪Среднеазиатский центр плова 2 - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Giraffe Coffee - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Pinta - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Vinoteka - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Ресторан Бухара - ‬6 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Five Hotel

Sorotan hartanah
Manfaatkan sarapan penuh percuma, pencucian kering/dobi dan spa perkhidmatan penuh di Five Hotel. Manjakan diri anda dengan urut atau perkhidmatan spa lain. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Perkhidmatan pengambilan di lapangan terbang (surcaj) dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Five Hotel memiliki keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan ruang kerja komputer riba, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Percuma uncang teh/kopi segera dan cerek elektrik
  • Lantai dipanaskan (bilik mandi), hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 108-cm TV Plasma dengan saluran digital
  • Almari pakaian, dapur kecil dan sistem pemanasan

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan pengambilan di lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan penuh percuma tersedia setiap hari 8:00 hingga 11:00
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Aktiviti menarik

  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Dapur kecil dalam bilik
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam

Perkhidmatan tetamu

  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Spa perkhidmatan penuh

  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • 4 anak tangga untuk sampai ke pintu masuk
  • Lantai kayu keras di dalam bilik
  • Tiada lif

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Lantai bilik mandi dipanaskan
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV plasma 108-cm dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Dapur kecil
  • Uncang teh/kopi segera

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 0:30
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: 50 peratus daripada kadar bilik
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk lewat: 50 peratus daripada kadar bilik untuk daftar masuk antara 12:30 dan 18:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 11:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Tetamu yang memandu ke hartanah perlu menghubungi hartanah terlebih dahulu (cth., arah)

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: USD 17 setiap kenderaan (maksimum seramai 3 orang)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: USD 17
  • Fi daftar masuk awal:: 50 peratus daripada kadar bilik (tertakluk pada ketersediaan)
  • Yuran daftar masuk lewat: 50-peratus daripada kadar bilik untuk daftar masuk antara 12:30 dan 18:00
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Jika anda memerlukan visa untuk memasuki negara ini, hartanah anda mungkin dapat membantu menyediakan dokumen sokongan yang perlu untuk mendapatkan visa tersebut. Untuk maklumat lebih lanjut, anda boleh menghubungi hartanah menggunakan maklumat hubungan yang disertakan dalam pengesahan tempahan anda. Hartanah tersebut boleh mengenakan bayaran untuk bantuan ini walaupun anda terpaksa membatalkan tempahan anda. Segala persiapan adalah antara hartanah dan diri anda semata-mata.
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan

Soalan lazim

Adakah Five Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Five Hotel?

Setakat 16 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Five Hotel pada 22 Nov 2025 bermula serendah RM 423.67, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Five Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Five Hotel?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 0:30. Fi sebanyak 50% dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia dari 12:30– 18:00 dengan fi sebanyak 50%.

Apakah masa daftar keluar di Five Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Five Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik dari lapangan terbang ke hotel. Fi sebanyak USD17 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Five Hotel?

Terletak di Bishkek, hotel spa ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Stadium Spartak, Taman Panfilov dan Gereja Ortodoks. Pusat Membeli-belah Bishkek Park dan Kyrgyz National Philharmonic Hall juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki.

Ulasan

Five Hotel Ulasan

9.0

Hebat

9.2

Kebersihan

9.4

Kemudahan

8.8

Kakitangan & perkhidmatan

9.0

Mesra alam

9.2

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 14 daripada 21 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 4 daripada 21 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 21 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 21 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 21 ulasan

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Simon

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The property is modern and in a good location. Staff were helpful. The reason for my’average’ rating is because the restaurant was closed - and will be until 20th November - and this was the main reason for our opting for this hotel over others. As a result, breakfast was provided by the branch of ‘Capito’ over the road. We had to negotiate with hotel what could be provided to us - and for example paid for butter. There was nothing on the hotel website about this closure and the reason for it (and I suspect there still isn’t…) so guests booking in this period will do so expecting a restaurant and onsite breakfast.
Menginap 7 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Gérard

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Bel hôtel situé dans le quartier universitaire. Bien situé, parfait pour une visite à pied de la ville. Personnel avenant et sympathique. Belle chambre spacieuse et propre. Cet hôtel offre un excellent rapport qualité-prix. Heureux de mon séjour.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Samir

Sukakan: Kebersihan
Menginap 6 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Paula

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Gordana

The hotel is in a great location, walking distance to everything. The staff are supper friendly & poite, making you feel at home.
Menginap 4 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Sofiane, Oran

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Propre stylé personnel toujours souriant
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Yasuhiro

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Yosef

Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

YASIN

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Room was clean. Staff was friendly and helpful
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

YASIN

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Room was clean and New. Staff was kind. AirPort transfer was great (on time, good car, kind driver)
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Huri sevgi

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Yine tercih ederim

Otel gerçekten çok temiz ve güzeldi ilgi alaka yeterliydi odaları çok büyük ve kullanışlıydı
Menginap 3 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Tore

Menginap 1 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Marie-Alix

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Damian

Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Tarik

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Zara

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
🔥
Menginap 2 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

Lei, New York

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
brand new, facilities are good; friendly reception staffs; spacious rooms. Breakfast opens late (8 - 9 am) with limited options.
Menginap 5 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Gulmira

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 21 malam pada Dis 2023

8/10 Baik

SUNJIN ENG

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

방, 시설, 조식

오픈한지 얼마 안되어 방 상태는 정말 좋았어요. 하지만 룸 이외의 다른 시설이 없어서 잠자는 거 말고는 할게 없있네요. 그리고 아침식사는 뷔폐식이 아니고 한접시로 정해진 메뉴로 나오는데 메뉴가 3가지 밖에 없어서 별로 였어요.
Menginap 7 malam pada Dis 2023

2/10 Teruk

Akhror

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2023