Hotel Am Meer & Spa
Hotel mewah di pantai, dengan kolam renang tertutup
Galeri foto untuk Hotel Am Meer & Spa





Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Lihat semua foto untuk Single Room

Single Room
Sorotan
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Basic Double Room, Balcony

Basic Double Room, Balcony
10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Lihat semua foto untuk Classic Double Room, Balcony, Partial Sea View

Classic Double Room, Balcony, Partial Sea View
10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Lihat semua foto untuk Junior Duplex

Junior Duplex
Sorotan
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Strandpromenade 34, Binz, MV, 18609
Tentang hartanah ini
Hotel Am Meer & Spa
Hartanah serupa

A-ROSA Collection Hotel Ceres am Meer, Adults only
A-ROSA Collection Hotel Ceres am Meer, Adults only
- Kolam renang
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-Fi percuma
8.6 daripada 10, Terbaik, 189 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 3.40 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 3 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran letak kenderaan sendiri tidak berbumbung: EUR 20.00 semalam (keistimewaan masuk/keluar)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama, kad debit, dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Tetamu di bawah 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang manakala tetamu di bawah 16 tahun hanya dibenarkan masuk ke dalam kolam renang dan kemudahan kecergasan dengan pengawasan orang dewasa
Kanak-kanak di bawah 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa tanpa pengawasan orang dewasa
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan pengadaran bintang rasmi untuk hartanah di Jerman. Hartanah ini diberikan penarafan bintang Unggul 4 dan dipaparkan di halaman ini sebagai 4.5 bintang.
Hartanah juga dikenali sebagai
AM MEER Ostseebad Binz
HOTEL AM MEER SPA
HOTEL AM MEER Ostseebad Binz
HOTEL AM MEER Binz
HOTEL AM MEER
AM MEER Binz
Hotel HOTEL AM MEER & SPA Binz
Binz HOTEL AM MEER & SPA Hotel
Hotel HOTEL AM MEER & SPA
HOTEL AM MEER & SPA Binz
HOTEL AM MEER SPA
AM MEER
HOTEL AM MEER SPA
HOTEL AM MEER & SPA Binz
HOTEL AM MEER & SPA Hotel
HOTEL AM MEER & SPA Hotel Binz
Soalan lazim
Ulasan
Hotel Am Meer & Spa Ulasan
9.0
Hebat
9.4
Kebersihan
9.4
Lokasi
9.0
Kakitangan & perkhidmatan
8.8
Mesra alam
9.2
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
23 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Ogo 2025
2/10 Teruk
Siw
15 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
I will miss the view…




Siw
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Jan
Mengembara bersama pasangan
14 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jan
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Oleksandr
19 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Oleksandr
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Lena
20 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lena
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
REPM
Pengembara perniagaan
15 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
REPM
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Patrick
10 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Patrick
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Dajana
10 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Dajana
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Elisabet
7 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Elisabet
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Eva
31 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Eva
Menginap 4 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
31 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Karin
Mengembara bersama pasangan
2 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Karin
Menginap 3 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
Lena
28 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lena
Menginap 3 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
Heike
14 Sep 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wohlfühlen plus

Heike
Menginap 6 malam pada Sep 2022
10/10 Cemerlang
Dennis
Mengembara bersama pasangan
21 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Dennis
Menginap 4 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
Henrik
Mengembara bersama keluarga
2 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fantastiskt hotell

Henrik
Menginap 3 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Pernilla
Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
16 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pernilla
Menginap 2 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Josef
22 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Josef
Menginap 7 malam pada Mei 2022
8/10 Baik
Andreas
Mengembara bersama pasangan
2 Jan 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Andreas
Menginap 2 malam pada Dis 2021
10/10 Cemerlang
Markus
Mengembara bersama kumpulan
3 Nov 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Markus
Menginap 4 malam pada Okt 2021
10/10 Cemerlang
Per Anders
18 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fin SPA-vistelse
Per Anders
Menginap 3 malam pada Okt 2021
8/10 Baik
Ralph
Mengembara bersama pasangan
17 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ralph
Menginap 3 malam pada Okt 2021
8/10 Baik
Hartmuth
Mengembara bersama pasangan
13 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hartmuth
Menginap 14 malam pada Sep 2021
10/10 Cemerlang
Jan-Peter
26 Sep 2021
Jan-Peter
Menginap 3 malam pada Sep 2021
10/10 Cemerlang
Jerry
Mengembara bersama kumpulan
23 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jerry
Menginap 1 malam pada Sep 2021








