NH Best
Hotel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, berhampiran Best Golf
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk NH Best





Ulasan
7.8 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

De Maas 2, Best, 5684 PL
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Tulip Inn Eindhoven Airport
Tulip Inn Eindhoven Airport
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Sarapan tersedia
- Parkir tersedia
8.2 daripada 10, Sangat Baik, 1,001 ulasan
Harga ialah RM384
RM463 jumlah
termasuk cukai & fi
27 Jul - 28 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 13 hingga 32 seorang
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit utama dan wang tunai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini tidak mempunyai pengadaran Lembaga Pelancong Belanda. Untuk manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.
Hartanah juga dikenali sebagai
Best NH
Hotel NH Best
NH Best Best
NH Best Hotel
NH Best Hotel Best
Soalan lazim
NH Best Ulasan
Ulasan
7.8
Baik
8.0/10
Kebersihan
8.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.8/10
Kemudahan
7.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama kumpulan
9 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2020
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
6 Mac 2020
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
24 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2020
6/10 Boleh diterima
VERA
19 Feb 2020
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
VERA
Menginap 1 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
13 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Richard
Pengembara perniagaan
13 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice hotel
Richard
Menginap 1 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
Klaus
Pengembara perniagaan
2 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gutes Business Hotel
Klaus
Menginap 1 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
Peter
Pengembara perniagaan
31 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Peter
Menginap 1 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
Maarten
Pengembara perniagaan
6 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Prima hotel
Maarten
Menginap 1 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
28 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2019
6/10 Boleh diterima
Adam
25 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Adam
Menginap 2 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
22 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
22 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
安靜的環境
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
5 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
5 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
5 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
5 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
3 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
28 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
24 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
20 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
19 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2019
6/10 Boleh diterima
Paul
15 Sep 2019
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Paul
Menginap 1 malam pada Sep 2019
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
14 Sep 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
Lauren
30 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good hotel good price
Lauren
Menginap 1 malam pada Ogo 2019