ibis Belfast Queens Quarter
Hotel disahkan mesra alam yang terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk ibis Belfast Queens Quarter





Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM342
RM411 jumlah
termasuk cukai & fi
27 Jul - 28 Jul
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Room, 1 Katil Kelamin (Double)
9.6 daripada 10
Luar Biasa
(14 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bekalan mencuci mesra alam
Lihat semua foto untuk Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)
Sorotan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bekalan mencuci mesra alam
Lihat semua foto untuk Room, 1 Katil Kelamin (Double), Accessible (Accessible)

Room, 1 Katil Kelamin (Double), Accessible (Accessible)
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bekalan mencuci mesra alam
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

75 University Street, Belfast, Northern Ireland, BT7 1HL
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Holiday Inn Express Belfast City by IHG
Holiday Inn Express Belfast City by IHG
- Termasuk sarapan
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
8.8 daripada 10, Terbaik, 1,020 ulasan
Harga ialah RM443
RM531 jumlah
termasuk cukai & fi
27 Jul - 28 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira GBP 13.50 untuk dewasa dan GBP 6.75 untuk kanak-kanak
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Foto dalam huraian ini menggambarkan piawaian jenama dan disediakan untuk tujuan ilustrasi sahaja
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Hartanah juga dikenali sebagai
Belfast Queens Quarter
ibis Belfast Queens
ibis Belfast Queens Quarter
ibis Quarter
ibis Quarter Hotel
ibis Quarter Hotel Belfast Queens
Ibis Belfast Queens Quarter Hotel Belfast
ibis Belfast Queens Quarter Hotel
ibis Belfast Queens Quarter Hotel
ibis Belfast Queens Quarter Belfast
ibis Belfast Queens Quarter Hotel Belfast
Soalan lazim
ibis Belfast Queens Quarter Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
8.8/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.0/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
15 Jul 2025
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Veronica
15 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Veronica
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Peiran
29 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Peiran
Menginap 4 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Fintan
18 Jun 2025
Fintan
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Jeff
8 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jeff
Menginap 3 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Volker
4 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Volker
Menginap 4 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Jeff
4 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jeff
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Stephanie
26 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan




Stephanie
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Darren
Mengembara bersama kumpulan
18 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Darren
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Barbara
16 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Barbara
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Margaret
28 Feb 2022
Margaret
Menginap 3 malam pada Nov 2021
8/10 Baik
thomas
20 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
thomas
Menginap 2 malam pada Dis 2021
8/10 Baik
Michael
16 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Michael
Menginap 4 malam pada Dis 2021
6/10 Boleh diterima
Stephen
Pengembara perniagaan
16 Dis 2021
Stephen
Menginap 1 malam pada Dis 2021
8/10 Baik
Matthew
10 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Matthew
Menginap 6 malam pada Dis 2021
10/10 Cemerlang
Aimee
4 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Aimee
Menginap 1 malam pada Dis 2021
10/10 Cemerlang
Dariush
Pengembara perniagaan
3 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Dariush
Menginap 1 malam pada Dis 2021
8/10 Baik
Jacqueline Caroline, Kent
Mengembara bersama pasangan
29 Nov 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jacqueline Caroline
Menginap 3 malam pada Nov 2021
2/10 Teruk
Gary
Mengembara bersama kumpulan
21 Nov 2021
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Terrible
Gary
Menginap 1 malam pada Nov 2021
10/10 Cemerlang
Johm
16 Nov 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great stay.
Johm
Menginap 2 malam pada Nov 2021
10/10 Cemerlang
charles
Pengembara perniagaan
16 Nov 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
charles
Menginap 1 malam pada Nov 2021
10/10 Cemerlang
Liam
Mengembara bersama pasangan
11 Nov 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Liam
Menginap 3 malam pada Nov 2021
10/10 Cemerlang
Chris
28 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Chris
Menginap 2 malam pada Okt 2021
10/10 Cemerlang
Patrick
25 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The staff were very friendly and helpful, and the
Patrick
Menginap 3 malam pada Okt 2021
10/10 Cemerlang
Margaret
22 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Margaret
Menginap 5 malam pada Okt 2021