Bristol Umarizal Belem
Hotel di Belém terdapat sarapan percuma dan pusat kecergasan
Galeri foto untuk Bristol Umarizal Belem





Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik
Lihat semua foto untuk Double Room Superior

Double Room Superior
Lihat semua foto untuk Twin Room Superior

Twin Room Superior
Lihat semua foto untuk Double Room Master

Double Room Master
Lihat semua foto untuk Superior Double Room

Superior Double Room
7.8 daripada 10
Baik
(10 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Pengemasan harian
Peti besi
Lihat semua foto untuk Superior Room (Twin)

Superior Room (Twin)
8.0 daripada 10
Sangat baik
(6 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Pengemasan harian
Peti besi
Lihat semua foto untuk Double Room (Master)

Double Room (Master)
9.4 daripada 10
Luar biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Pengemasan harian
Peti besi
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Travessa Dom Pedro I, 1104, Umarizal, Belém, Para, 66050-100
Tentang hartanah ini
Bristol Umarizal Belem
Hartanah serupa

ibis Styles Belém Nazaré
ibis Styles Belém Nazaré
- Kolam
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
8.0 daripada 10, Sangat Baik, 453 ulasan
Harga ialah RM250
RM263 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Jan - 2 Jan 2026
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran letak kenderaan sendiri: BRL 23 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan pengadang tingkap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hartanah juga dikenali sebagai
Bristol Umarizal Belem Hotel
Bristol Umarizal Hotel
Bristol Umarizal
Bristol Umarizal Belem Brazil
Bristol Umarizal Belem Hotel
Bristol Umarizal Belem Belém
Bristol Umarizal Belem Hotel Belém
Soalan lazim
Ulasan
Bristol Umarizal Belem Ulasan
8.4
Sangat Baik
8.4
Kebersihan
8.2
Lokasi
8.6
Kakitangan & perkhidmatan
8.0
Mesra alam
8.0
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama kumpulan
13 Nov 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Nov 2025
8/10 Baik
Rodrigo
Mengembara bersama keluarga
31 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rodrigo
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
26 Ogo 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Não voltaria
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Raquel
24 Ogo 2025
Raquel
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
2/10 Teruk
karin
Pengembara perniagaan
22 Ogo 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pessimo
karin
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
ELCIONE
20 Ogo 2025
ELCIONE
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
6/10 Boleh diterima
Ana
Pengembara perniagaan
19 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Ana
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
John
3 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
John
Menginap 2 malam pada Jun 2025
6/10 Boleh diterima
Ricardo
28 Jul 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Bom!
Ricardo
Menginap 1 malam pada Jul 2025
6/10 Boleh diterima
Helena Hiroko
27 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Helena Hiroko
Menginap 5 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Fabiano
26 Jul 2025
Fabiano
Menginap 1 malam pada Jul 2025
6/10 Boleh diterima
Marcio
Pengembara perniagaan
25 Jul 2025
Marcio
Menginap 4 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Joao
Pengembara perniagaan
20 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Joao
Menginap 3 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Fabio Kiyoshi
Pengembara perniagaan
19 Jul 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fabio Kiyoshi
Menginap 3 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Juan
Pengembara perniagaan
13 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tive uma experiência agradável durante minha estad
Juan
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Luciano
11 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Luciano
Menginap 3 malam pada Jul 2025
6/10 Boleh diterima
Marco A B
Pengembara perniagaan
9 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Propaganda Enganosa
Marco A B
Menginap 3 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
MAURI
Mengembara bersama keluarga
30 Jun 2025
MAURI
Menginap 3 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Juan
Pengembara perniagaan
29 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
hotel bom
Juan
Menginap 2 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Silmara
27 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Silmara
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Juan
Pengembara perniagaan
24 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tive uma experiência muito satisfatória durante mi
Juan
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
John
22 Jun 2025
John
Menginap 3 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Aurilena
19 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Aurilena
Menginap 2 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Igor
Pengembara perniagaan
17 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Igor
Menginap 4 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Luziane
17 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Luziane
Menginap 1 malam pada Mei 2025








