The Platinum Suite
Hotel di pinggir bandar yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan pusat kecergasan
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk The Platinum Suite





Ulasan
7.2 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM209
RM245 jumlah
termasuk cukai & fi
14 Jul - 15 Jul
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room, Balcony, City View

Standard Room, Balcony, City View
Sorotan
Balkoni
Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Gabungan pancuran/tab mandi
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Hilton Bangkok Grande Asoke
Sukhumvit
- Kolam
- Spa
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
8.6 daripada 10, Terbaik, 1,006 ulasan
Harga ialah RM399
RM470 jumlah
termasuk cukai & fi
9 Jul - 10 Jul
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

88 Soi Phattanakarn 11 Phattanakarn Rd, Bangkok, Bangkok, 10250
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Jasmine Grande Residence
Jasmine Grande Residence
- Kolam
- Spa
- Kolam renang kanak-kanak
- Luncur air
8.4 daripada 10, Sangat Baik, 817 ulasan
Harga ialah RM194
RM228 jumlah
termasuk cukai & fi
12 Jul - 13 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira THB 150 untuk dewasa dan THB 150 untuk kanak-kanak
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: THB 1000 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
- Bayaran katil lipat simpan: THB 650 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Akses kolam renang 24 jam
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Platinum Suite Bangkok
Platinum Suite Hotel
Platinum Suite Hotel Bangkok
The Platinum Hotel Bangkok
Soalan lazim
The Platinum Suite Ulasan
Ulasan
7.2
Baik
7.6/10
Kebersihan
7.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
5.0/10
Kemudahan
7.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
5.8/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama kumpulan
21 Okt 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2024
4/10 Lemah
Wai Cheung
14 Feb 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wai Cheung
Menginap 3 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
Eric
Mengembara bersama keluarga
26 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Eric
Menginap 1 malam pada Dis 2023
6/10 Boleh diterima
Amar
11 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Amar
Menginap 1 malam pada Dis 2023
2/10 Teruk
Tonya
1 Okt 2023
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tonya
Menginap 3 malam pada Sep 2023
6/10 Boleh diterima
asad
Pengembara perniagaan
18 Dis 2022
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
asad
Menginap 2 malam pada Dis 2022
10/10 Cemerlang
Robert
12 Dis 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Robert
Menginap 3 malam pada Dis 2022
6/10 Boleh diterima
MASAKI
Pengembara perniagaan
21 Okt 2022
MASAKI
Menginap 2 malam pada Okt 2022
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
17 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
15 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Esther, singapore
Pengembara perniagaan
21 Mac 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Esther
Menginap 2 malam pada Mac 2019
8/10 Baik
warapong
3 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
warapong
Menginap 1 malam pada Jun 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
27 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mac 2018
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
13 Mac 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
外食がすぐできるホテル
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Mac 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
2 Jan 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
junior suite.
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Dis 2017
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
27 Nov 2017
Tidak sukakan: Kebersihan
Cleanliness must be improved, especially floor.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2017
6/10 Boleh diterima
Anuthida
26 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
สภาพโดยรวมโอเค
Anuthida
Menginap 4 malam pada Nov 2017
8/10 Baik
Olivier
13 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Quiet hotel
Olivier
Menginap 1 malam pada Ogo 2017
6/10 Boleh diterima
Jiwon
6 Jun 2017
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jiwon
Menginap 1 malam pada Jun 2017
8/10 Baik
Geoff
16 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Geoff
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
11 Mei 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Tri Ayu
13 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel yang nyaman
Tri Ayu
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
2 Mac 2017
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Robert T
20 Feb 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great hotel
Robert T
8/10 Baik
MEXICO, MEXICO
8 Jan 2017
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik