Al Meroz Bangkok

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat 2 restoran dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Al Meroz Bangkok

Bufet
Kolam renang terbuka, kerusi lepak pantai
Kawasan tempat duduk lobi
Lobi
Lobi
VIP Access

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Wi-fi percuma
  • Pengemasan
  • Gim
Harga semasa ialah RM707
RM832 jumlah
termasuk cukai & fi
13 Jul - 14 Jul

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Deluxe Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room, City View

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Superior Twin Room, City View

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room

9.0 daripada 10
Hebat
(6 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Superior Twin Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room, 2 Katil Bujang (Single)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Suite

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
  • 60 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
4, Soi Ramkhamhaeng Road 5, Ramkhamhaeng Road, Suan Luang, Bangkok, 10250

Tempat berdekatan

  • Universiti Ramkhamhaeng - 1 min memandu - 1.6 km
  • Soi Thonglor Road - 2 min memandu - 2.7 km
  • Hospital Bangkok - 2 min memandu - 2.7 km
  • Stadium Nasional Rajamangala - 2 min memandu - 2.7 km
  • Gedung Membeli-belah Terminal 21 - 6 min memandu - 7.3 km

Bergerak

  • Stesen Bangkok Khlong Tan - 3 minit memandu
  • Stesen Ramkhamhaeng - 7 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Suvarnabhumi (BKK) - 26 minit memandu

Restoran

  • ‪อัสมา อาหารอิสลาม พระราม 9 - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Mandarin Premium Buffet - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Café Amazon - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪DEANO Coffee - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪จันทน์หอม - ‬6 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Al Meroz Bangkok

Mewah bagi hotel berdekatan Stadium Nasional Rajamangala
Di Al Meroz Bangkok, anda boleh menantikan taman, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan gimnasium. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Sarapan lewat pagi, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan antarabangsa. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan pusat perniagaan dan bar/deli snek.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan tempat letak kenderaan lanjutan
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan porter/tukang angkut
  • Dewan bankuet, 4 bilik mesyuarat dan dewan sambutan
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 242 bilik menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Percuma uncang teh/kopi segera dan cerek elektrik
  • Kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 42-inci sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Peti sejuk mini, katil bayi/kot (surcaj) dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Cina (Mandarin), Bahasa Inggeris, Bahasa Indonesia, Bahasa Jepun, Bahasa Melayu, Bahasa Thai

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan lanjutan percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 10:00 dengan bayaran: THB 350 untuk orang dewasa dan THB 200 untuk kanak-kanak
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Barakat
  • Diwan

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium
  • Kolam kanak-kanak

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Katil bayi (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Peti sejuk mini

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 4 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 20 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Dewan sambutan
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi (surcaj)
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 42-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk mini
  • Uncang teh/kopi segera

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak THB400.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira THB 350 untuk dewasa dan THB 200 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: THB 1800 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
  • Bayaran katil bayi: THB 400.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Hartanah ini mematuhi amalan Islam dan menyediakan akses ke kolam renang untuk wanita pada pukul 08:00-tengah hari dan untuk lelaki dari tengah hari-20:00. Daging khinzir tidak dibenarkan di premis ini.

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Alkohol tidak disajikan di hartanah ini
Sebuah kereta diperlukan untuk pergi balik ke hartanah ini
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Al Meroz Hotel Bangkok Leading Halal Hotel
Meroz Hotel Leading Halal Hotel
Al Meroz Bangkok Leading Halal
Meroz Leading Halal
Al Meroz Bangkok Hotel
Meroz Hotel
Al Meroz Bangkok
Al Meroz Bangkok Hotel
Al Meroz Bangkok Bangkok
Al Meroz Bangkok Hotel Bangkok

Soalan lazim

Adakah Al Meroz Bangkok mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Al Meroz Bangkok?

Setakat 1 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Al Meroz Bangkok pada 13 Jul 2025 bermula serendah RM 706.97, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Al Meroz Bangkok mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Al Meroz Bangkok?

Letak kenderaan sendiri dan tempat letak kenderaan lanjutan adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Al Meroz Bangkok?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Al Meroz Bangkok?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Al Meroz Bangkok memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak THB1800 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Al Meroz Bangkok?

Terletak di Suan Luang, hotel mewah ini sejauh 0.9 mi (1.5 km) from Universiti Ramkhamhaeng dan 1.7 mi (2.7 km) from Stadium Nasional Rajamangala. Soi Thonglor Road dan Hospital Bangkok juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Ramkhamhaeng sejauh 7 minit berjalan kaki dan Stesen Bangkok Khlong Tan sejauh 29 minit berjalan kaki.

Al Meroz Bangkok Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 250 daripada 468 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 142 daripada 468 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 55 daripada 468 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 14 daripada 468 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 7 daripada 468 ulasan

9.0/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.6/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Mohd Hirman

Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Dayangku

Menginap 1 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

Wan Ahmad Kamil

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

Mahamed

Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Jas

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Enjoyed our stay. Clean place. Friendly staff.
Menginap 4 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Muhammad Sufian

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Al Meroz Hotel need to upgrade and change the Breakfast menu. It had been the same for the past 3 years since I first stayed there and I had been returning to stay at the hotel for twice yearly since.
Menginap 5 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Chiaki

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is clean and staffs are nice. The roads around the hotel gets really busy to go around with taxi so you may want to add extra time ahead.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Stefan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Vi Katerina

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The service is really good 👍
Menginap 5 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Brunilda

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel was dirty. The carpet in the room had stains. Not really happy with the hotel.
Menginap 2 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Kazumi, shinagawaku

Mengembara bersama keluarga
ホテルの前にバス停があり、アソーク駅など主要な所にも行きやすかった。 3泊したが、朝食は、変わり映えなくあまり美味しくなかった。 部屋のテレビが映らず電話も使えない時があり、とても嫌な気分になった。
Menginap 4 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Mats

Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Kwanshae

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Not Recommended. Terrible experience

I had a terrible experience stay at Al Meroz Bangkok Ramkhamhaeng. I stayed for 4 nights from 20 Dec 2024 to 24 Dec 2024. We arrived from Hua Hin and checked in at the lobby at around 1900H. When we entered the hotel lobby with our luggages, the bellman and doorman (2 of them at the door) opened the big doors without greeting us and did not offer to carry our luggages. 1st disappointment. The 2nd disappointment was the very bad odour/smell that was in the toilet. We also found strands of hair in the bathub. The odour did not go away for the 4 nights despite leaving the keycard in the slot and to let the ventilation running to absorb the moist. The 3rd disappointment was the rude and unfriendly female staff at the cafe in the lobby. She gave 2 welcome drinks to our family after she asked how many family members I had. I have 4 family members, my wife and my 2 small kids. She let us sat and in the cafe and served us only 2 small cup of drink which was a grape juice. I was truly disppointed because this doesnt reflect a 5-star hotel rating standard. I spoke with the Duty Manager and he apologised on that. The restaurant manager too came and apologised. He offered complimentary breakfast to my family which I declined because I wasn't demanding for any compensation. All I wanted is for that particular female staff to know her mistake and be well educated and not to let hotel guest feel miserable. My family and I will never come back to Al-Meroz in the future.
Female Staff
Duty Manager
Hotel Cafe in the lobby
Menginap 4 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Akram

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

pratibha

Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Mansor

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Love it

Menginap 5 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Sefatullah

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 14 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Guy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Jesper

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Jonathan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Isabella

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

KOICHIRO

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

AKHOM

Menginap 1 malam pada Sep 2024