Adelphi Forty-Nine

Hartanah 4.5 bintang
Hotel mewah yang terdapat pusat kecergasan dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Adelphi Forty-Nine

Kolam renang terbuka, payung kolam, kerusi lepak pantai
Premium Suite | Ruang tamu | 40 inci televisyen LED dengan kabel, TV
Executive Room | Dapur peribadi | Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh, ketuhar gelombang mikro, dapur
Suite, 1 Bedroom | Balkoni
Suite, 1 Bedroom | Pemandangan balkoni
VIP Access

Ulasan

9.4 daripada 10
Luar Biasa

Kemudahan popular

  • Gim
  • Restoran
  • Kolam
  • Sarapan tersedia
  • Dapur
  • Bar
Harga semasa ialah RM416
RM490 jumlah
termasuk cukai & fi
20 Ogo - 21 Ogo

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Executive Room

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
  • 50 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, 1 Bedroom

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(31 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
  • 50 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Suite

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
  • 58 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
16 Soi Sukhumvit 49, Klongtan Nuea, Klong Toey, Bangkok, Bangkok, 10110

Tempat berdekatan

  • Emporium - 12 min berjalan kaki - 1.1 km
  • EmQuartier - 12 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Gedung Membeli-belah Terminal 21 - 2 min memandu - 2.7 km
  • Taman Lumphini - 5 min memandu - 5.4 km
  • Pasar Pratunam - 6 min memandu - 6.5 km

Bergerak

  • Stesen Bangkok Khlong Tan - 4 minit memandu
  • Stesen BTS Thong Lo - 7 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Suvarnabhumi (BKK) - 37 minit memandu

Restoran

  • ‪แซว ก๋วยเตี๋ยวหมู - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Wine Connection Tapas Bar & Bistro - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Broccoli Revolution - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Pacamara - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Paperoom by SIFA - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Adelphi Forty-Nine

Mewah bagi hotel berdekatan EmQuartier
Terletak berdekatan Emporium dan Hospital Samitivej Sukhumvit, Adelphi Forty-Nine menyediakan teres, kedai kopi/kafe dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Restoran di tapak, Tempuraya, menyajikan sarapan. Sebagai tambahan kepada bar dan gimnasium, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan lif
  • Bantuan pelancongan/tiket, hartanah bebas asap rokok dan perkhidmatan rencam
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 86 bilik disertakan dengan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti tempat duduk berasingan dan tempat makan berasingan. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi rendaman dalam dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 40-inci TV LED dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, balkoni dan tempat duduk berasingan

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Jepun, Bahasa Thai

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik pusat beli-belah (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: THB 250 untuk orang dewasa dan THB 150 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Tempuraya

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur berasingan
  • Dapur kecil dalam bilik
  • Katil bayi percuma
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Mesin basuh/pengering dalam bilik
  • Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh dalam bilik
  • Ruang makan dalam bilik yang berasingan
  • Ruang tamu

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 1 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif (kelebaran pintu 90 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 7 tingkat
  • Dibina pada 2015
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Tiada botol air plastik

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 40-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Alat memasak, pinggan mangkuk dan perkakas dapur
  • Dapur
  • Dapur kecil
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Perkhidmatan bilik
  • Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
  • Ruang makan berasingan

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Mesin basuh/pengering
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang tamu
  • Seterika/papan seterika
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 48 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah malam, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Tetamu yang menempah pelan kadar Sarapan menerima sarapan untuk orang dewasa sahaja. Fi Sarapan terpakai untuk tetamu berumur 11 tahun dan ke bawah dan dikutip di hartanah.
Tetamu mesti menunjukkan sama ada kad pengenalan diri yang sah yang dikeluarkan oleh kerajaan Thailand atau pasport yang sah semasa daftar masuk.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira THB 250 untuk dewasa dan THB 150 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: THB 1300 setiap kenderaan (sehala)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Penyewa untuk tempoh jangka panjang dialu-alukan
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Adelphi Forty-Nine Hotel Bangkok
Adelphi Forty-Nine Hotel
Adelphi Forty-Nine Bangkok
Adelphi Forty-Nine

Soalan lazim

Adakah Adelphi Forty-Nine mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Adelphi Forty-Nine?

Setakat 5 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Adelphi Forty-Nine pada 20 Ogo 2025 bermula serendah RM 416.28, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Adelphi Forty-Nine mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Adelphi Forty-Nine?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Adelphi Forty-Nine?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Adelphi Forty-Nine?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Adelphi Forty-Nine memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak THB1300 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Adelphi Forty-Nine?

Terletak di Sukhumvit, hotel mewah ini dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari EmQuartier, Hospital Samitivej Sukhumvit dan Emporium. Gateway Ekamai Mall dan Gedung Membeli-belah Terminal 21 juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen BTS Thong Lo sejauh 7 minit berjalan kaki dan Stesen BTS Phrom Phong sejauh 11 minit berjalan kaki.

Adelphi Forty-Nine Ulasan

Ulasan

9.4

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 726 daripada 1000 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 221 daripada 1000 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 31 daripada 1000 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 13 daripada 1000 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 9 daripada 1000 ulasan

9.6/10

Kebersihan

9.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.0/10

Kemudahan

9.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.2/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Nang

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
施設は綺麗、朝食は品類は少ない
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Nang

Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ビュッフェは品類が少ない
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

golda

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
loved the big bathroom with a bidet toilet and convenient washing machine for the clothes place is quite not much going on around the area at night but 10 mins away youll find a small restaurant name fifty fifty they served real good food and in the morning we got 2 free adult breakfast had to pay for my son though didn't realize that kids don't count for a meal, the bed to so soft and big and we got free bottled water each day a little far like 20-30 mins by car to central world.
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Dominique

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
An absolutely wonderful stay. I have been staying at the Adelphi for several months since March 2025, and I booked another room for my son and his friend in July. The rooms are spacious, spotlessly clean and have everything you need for long stay. Close to transport. The gym is well equipped, and the rooftop pool is lovely and not very busy. The level of service, which I have had a chance to evaluate over an extended period of time, is outstanding. Aris, the Manager runs the hotel as if it were her own home. She is attentive to details and always there, making sure everything is ship shape. Mr Joe is always ready to help and saved us a lot of trouble when my husband left the hotel to go to the airport and I found the car keys in our safe. Without them, he would not have been able to get our car from the Melbourne airport parking and get home. Mr Joe organised a taxi, gave the keys to the driver, liaised with my husband and the driver. I didn’t have to do a thing and my husband got his keys within 30 minutes Pat at reception is always warm, friendly and always has a kind word. Fab and Kardy are incredibly efficient and always ready to help. Bai Toey who looks after the coffee shop always has a smile on her face and is always friendly. Duan and Earn, the housekeepers do a great job with the rooms and anticipate my every need. The security guards Somsak and Saksit are always there to help either carry bags, get taxis or cross the road. I highly recommend the Adelphi
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Hirotsugu

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Toshio

セブンイレブンも近くにあるし、トンロー駅も歩いていける。 エレベーターはルームカードをかざせば動くシステム 屋上にはプールとジム。 部屋2つ.TV2台.コンロ.洗濯機.ソファ...1人で泊まるのはもったいない シャワーの勢い問題なし、トイレ日本レベル 全体的にとても清潔◎ バルコニーは喫煙可能(室内喫煙罰金4000バーツ) 清掃員や受付けの方、笑顔で挨拶してくれる。 あと、景色楽しみたい方は北向きなら4階以上。(隣接する建物あるから) できたら南向きを指定してください。 近々、また来ます ♬
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Marc, Lake Elsinore

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice suites. Only a couple of blocks from a transit station and a 10 minute walk from great food and premium shopping.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Ronald

Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

John, Tempe

Great experience
Menginap 5 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Renata

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff at this hotel were amazing. The property was clean and the food is great.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Connor, Lake Elsinore

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Close to BTS. 15 minute walk to large malls and food. A two bed option would be nice when staying with family; my son slept on the couch, which want ideal.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

David

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Best Hotel in the city. Clean, helpful staff and very conveniant for parking.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Ali

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Easily one of the nicest and cost effective hotels in this area of Bangkok. The rooms have everything you need to live like you’re in an apartment, including two TV, washing machine, iron and board, hairdryer, sofa, hob with relevant pans, cutlery, microwave and so much more. Sound-proofing could be the only improvement, but internal doors means outside noise is minimised. Really comfortable beds, great cleaning staff, great staff in general, good gym for the type of space it is, very clean rooms, 7/11 a couple minutes walk away, 8 minute walk to Thong Lo station, many cafes nearby, UFM Fuji Supermarket 5 minutes walk away. Really easy check in and out process, and overall, very happy with my experience here, after staying at a 5-star luxury hotel the week before for double the price, I preferred Adelphi Forty-Nine.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Luis, MIAMI

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan
The room and service are average. Pool was closed during the stay. They make you wait to inspect the room while checking out. The location is far from ideal, in between two BTS stations with not much around. However it is quiet. I don’t recommend it.
Menginap 5 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Lynnette

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Service is good, staff is friendly, room is clean.
Menginap 5 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Naoki

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Steve

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing hotel and thanks to all the staff!
Menginap 14 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Victoria

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Awedome stay will consider it next time
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Dominique

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I have stayed in many serviced apartments in Bangkok over the years and it is definitely one of the best ones. I stayed there after the earthquake in March 2025 and it was important for me to find a safe place to stay. I felt completely safe there; the hotel had no cracks or damage whatsoever. The service is second to none. I had a lot to deal with after my condo was damaged in the earthquake and all the staff went out of their way to help me. Pat at reception was incredibly helpful and very thoughtful. Mr Joe and the security guards helped me move all my stuff twice. The cleaning ladies Earn and Yui were very friendly and efficient. I later found out I broke my foot during the earthquake. The manager Aris and all the staff were so helpful dealing with the situation. I was facing a lot of challenges on my own and I could not have done it without them. The rooms are great, modern, clean, well maintained with everything you need for long term stay. The gym and pool are lovely and the location is great too. Located in a quiet street, it's close enough to BTS but not so close that you're bothered by all the traffic. I highly recommend the Adelphi 49.
Menginap 7 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

感想

洗剤付きのドラム式洗濯機が役立った。部屋は十分広い。朝食の品揃えはやや弱い。スタッフの応対は感じ良い。
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Ryoko

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 6 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

BAE SUNG

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
I accidentally made a double payment while extending my stay, but no one told me about it when I went to the lobby to update my room key. It wasn’t until the next day, when I went to update my key again, that they finally mentioned the double reservation and payment. They just kept saying the payment had already been finalized, so they refused to give the refund.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

SUNG HWAN

Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Ping Lung

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Jungjoon

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Apr 2025