GRAND HOTEL BAKU CENTRAL PARK

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat spa perkhidmatan penuh, berhampiran Jalan Nizami

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk GRAND HOTEL BAKU CENTRAL PARK

Sarapan dan makan tengah hari dihidangkan, masakan Eropah Timur
Meja sambut tetamu
Kemudahan mesyuarat
Triple Room | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, seterika/papan seterika
Pemandangan dari hartanah

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Spa
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk parkir
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Standard Double Room

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Bar mini
Air botol percuma
  • 40 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Comfort Double Room

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Bar mini
Air botol percuma
  • 40 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Triple Room

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Bar mini
Air botol percuma
Saluran kabel
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Baku, GRAND HOTEL BAKU CENTRAL PARK berada di pusat bandar raya. Muzium Nizami dan Dewan Filharmonik Negeri Azerbaijan merupakan tarikan utama kebudayaan dan antara tarikan kawasan ini termasuk Karusel Baku Boulevard dan Taman Botani Sentral. Ingin menikmati acara atau perlawanan ketika berada di kota? Lihat acara atau perlawanan yang berlangsung di Litar Lumba Bandar Baku atau Stadium Tofik Bakhramov.
Peta
Zergerpalan 66/67, Baku, AZ1009

Tempat berdekatan

  • Jalan Nizami - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Litar Lumba Bandar Baku - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Dataran Fountain - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Menara Dayang - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Menara Flame - 3 min memandu - 2.6 km

Bergerak

  • Icherisheher - 7 minit memandu
  • Baku (GYD-Lapangan Terbang Antarabangsa Heydar Aliyev) - 21 minit memandu

Restoran

  • ‪Shaurma №1 - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Gloria Coffee - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Aromarts - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Grand Cafe - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Borani - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

GRAND HOTEL BAKU CENTRAL PARK

Hotel berdekatan Litar Lumba Bandar Baku
Terletak berdekatan Jalan Nizami, GRAND HOTEL BAKU CENTRAL PARK menyediakan teres, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar. Manjakan diri anda urut di Grand Vip Spa, tapak spa. Masakan Eropah Timur restoran di tapak, Grand Restaurant, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Sebagai tambahan kepada pusat perniagaan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan (surcaj) dan daftar masuk ekspres
  • Bilik mesyuarat, meja/kaunter hadapan 24 jam dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di GRAND HOTEL BAKU CENTRAL PARK memiliki manfaat seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Setiap hari, meja dan telefon

Bahasa

Bahasa Azerbaijan, Bahasa Inggeris, Bahasa Rusia, Bahasa Turki

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam pada waktu terjadual dan atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj) sehingga 19 kilometer
  • Pengangkutan pengambilan dan penghantaran stesen kereta api 24 jam (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik stesen kereta api pada waktu terjadual, atas permintaan
  • Pengangkutan ulang alik terminal pelayaran persiaran (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik terminal feri (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik pusat beli-belah (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik taman tema (surcaj)
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan harian tersedia dengan bayaran
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Grand Restaurant

Aktiviti menarik

  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • 5 bilik rawatan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik wap
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan sukan
  • Urutan Sweden
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 4 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari terminal persiaran, terminal feri, lapangan terbang dan stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 7 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak AZN20 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: AZN 1.10 seorang semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: AZN 35 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran katil lipat simpan: AZN 20 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Jika anda memerlukan visa untuk memasuki negara ini, hartanah anda mungkin dapat membantu menyediakan dokumen sokongan yang perlu untuk mendapatkan visa tersebut. Untuk maklumat lebih lanjut, anda boleh menghubungi hartanah menggunakan maklumat hubungan yang disertakan dalam pengesahan tempahan anda. Hartanah tersebut boleh mengenakan bayaran untuk bantuan ini walaupun anda terpaksa membatalkan tempahan anda. Segala persiapan adalah antara hartanah dan diri anda semata-mata.
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Tetamu di bawah 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam spa manakala tetamu di bawah 18 tahun hanya dibenarkan masuk dengan pengawasan orang dewasa

Penarafan kebangsaan

Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Azerbaijan. Hotel ini diberikan penarafan stars 3.

Hartanah juga dikenali sebagai

Grand Baku
Grand Hotel Baku
Grand Hotel
Grand Baku Central Park Baku
GRAND HOTEL BAKU CENTRAL PARK Baku
GRAND HOTEL BAKU CENTRAL PARK Hotel
GRAND HOTEL BAKU CENTRAL PARK Hotel Baku

Soalan lazim

Adakah GRAND HOTEL BAKU CENTRAL PARK mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di GRAND HOTEL BAKU CENTRAL PARK?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di GRAND HOTEL BAKU CENTRAL PARK?

Daftar masuk bermula jam 14:00.

Apakah masa daftar keluar di GRAND HOTEL BAKU CENTRAL PARK?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah GRAND HOTEL BAKU CENTRAL PARK memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak AZN35 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya GRAND HOTEL BAKU CENTRAL PARK?

Terletak di tengah-tengah Baku, hotel spa ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Istana Heydar Aliyev, Litar Lumba Bandar Baku dan Jalan Nizami. Dataran Fountain dan Taman Sabir juga dalam jarak 1 bt (2 km). Icherisheher sejauh 22 minit berjalan kaki.

GRAND HOTEL BAKU CENTRAL PARK Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 14 daripada 41 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 13 daripada 41 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 9 daripada 41 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 41 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 41 ulasan

7.6/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

7.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Özgür

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
İm. großen und ganzen ein guter aufenthalt
Menginap 5 malam pada Feb 2023

8/10 Baik

muhammed

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Value for Money

Evefything was good except the breakfast spread and house keeping service ( twice they missed to keep the fresh towels after the room cleaning)
Menginap 4 malam pada Okt 2022

6/10 Boleh diterima

Fiona

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Mei 2022

10/10 Cemerlang

Alvaro E

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

First time in Bake

It was my first time in Baku and it was very cozy and confortable. The crew so kind and with a big smile and the location is favorable. Totally recommended I hope to come back.
Menginap 3 malam pada Mac 2022

10/10 Cemerlang

Yulia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 7 malam pada Sep 2021

2/10 Teruk

Ahmed

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
الاقامه في الفندق ليست مريحة
Menginap 1 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Tofiq Rezeptionist is best he is evertime helpful. But Hotel has good place you can walk anywhere and takes not so long!
Menginap 5 malam pada Sep 2019

10/10 Cemerlang

lina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

CREDIT

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2019

8/10 Baik

Morten

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Fint hotel i gåafstand til det meste

Et hyggeligt hotel, med meget fin service hele vejen igennem. Værelset var i okay stand. Sengen var dejlig behagelig men dynen var kun 3/4 størrelse hvilket er svært når der er to personer til at deles om den. Badeværelset var dog ikke i alt for god stand og her kan en renovering anbefales.
Menginap 2 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

Luka

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
facility in the hotel are bit old, but still work.
Menginap 3 malam pada Mei 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Mei 2019

10/10 Cemerlang

Sergey

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Просторный номер

Отличный отель. Невероятно просторные номера, шикарный вид из окна. В номере все необходимое, очень удобные кровати. Есть так же диванчик, кресла и стол. Ванна так же просторная. Есть места для парковки. Завтрак немного скудный, но свежеприготовленный омлет исправил положение. Район неплохой, минут 10 до старого города.
Menginap 1 malam pada Mac 2019

10/10 Cemerlang

Abbas, Seattle

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean, big rooms, good variety breakfast. But the best about this hotel is the great service of the stuff. Especially Finral, Aytan, Narmin, and Batula.
Menginap 1 malam pada Ogo 2018

2/10 Teruk

Akram

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
المكان اصبح قديم جدا ولم يجدد فيه شي الغرف حارررره والمكيف مايسوي شي
Menginap 1 malam pada Jul 2018

8/10 Baik

Nasser

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very good hotel in city center

Menginap 2 malam pada Jun 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 3 malam pada Mei 2018

6/10 Boleh diterima

James, UK

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Austere Hotel, 10 minutes walk from old city

Perhaps arriving late (after 10pm and leaving early 3am on a short Grand Prix break smdid not allow me to experience the hotel at its best. The breakfast was average and the decor “Soviet” and there was lots of building work going on in the surrounding area. The safe did not work and I did not have time to address this. There was little charm, but it was clean, functional and reasonably priced.
Menginap 2 malam pada Apr 2018

8/10 Baik

David, Perth, West Australia

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel centrally located

Enjoyed Baku. Interesting mix of old style Soviet era with newer oil funded buildings and parks. Looks like most people in Baku live in apartment blocks.
Menginap 6 malam pada Feb 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good hotel, about 10 minutes walk to the old town

Arrived at 10:30 am, was able to check-in. Two bottles of water were offered everyday, even if I still have some in the room - nice gesture. One day, my wake-up call was late, I heard the phone call when I already left the room for breakfast, received the call when I returned to my room. Mistake was made, good thing that it was not ignored. Wake-up call on the next day was on time. Always have fruits at breakfast and a working toaster. Service at the front desk is excellent.
Menginap 3 malam pada Sep 2017

4/10 Lemah

Алексей, Тюмень

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Впечатления больше отрицательные

Отношение к постояльцам безразличное. В номере было всего одно банное полотенце, хотя регистрировались вдвоем. Второе так и не принесли, хотя просил 2 раза. При выписке попытались взять плату, хотя отель был оплачен. Листок с распечаткой брони забрали при заселении. Только подтверждение бронирования с оплатой, показанное на телефоне повлияло на прекращение требований оплаты.
Menginap 1 malam pada Ogo 2017

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel lockation near the center

Old furnatcher Bad A/C Entery of hotel not comfortable
Menginap 6 malam pada Jul 2017

2/10 Teruk

Arshad

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Awful hotel. Made for a very uncomfortable stay

Atrocious hotel. Made for a very uncomfortable stay We weren’t expecting either a 5 star service or facilities in a budget hotel, however the levels of service and comfort were still disappointing. The photos of the hotel on this site are deceptive. The entrance is awkward and blocked by cars – making it very difficult to navigate our babies pushchair through. There are several awkward steps instead of a lift to reach reception. No one from the hotel is there to help with luggage until you reach the reception desk. While the hotel was clean, it didn’t look as appealing as the photos. The dining area had a really low rent feel and when bread or pancakes ran out at breakfast, the staff were slow to replace it until asked. The above wasn’t enough to ruin our stay, however, not being able to sleep for 2 consecutive nights definitely was. In July, the hotel was hot and stuffy inside and the air conditioning was failing to cool the room. Their maintenance guy initially remarked it would improve. 2 hours later the room he agreed that is was uncomfortably when he revisited. He seemed understanding, but said there wasn’t anything he could do until tomorrow and no more rooms were available. We slept a very uncomfortable, sweaty night. Our 9 month old daughter was violently sick the following day. We were told the air conditioning would be fixed the next day. Our room was still too hot. The maintenance staff said there was nothing he could do. I would never stay here again.
Menginap 2 malam pada Jun 2017

8/10 Baik

Panagiotis, Athens

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very friendly staff

I was really surprised by the staff's willingness to help you in any situation.
Menginap 2 malam pada Jun 2017