Hotel Dein Franz

Hotel di Bad Fuessing terdapat restoran dan bar/ruang istirahat

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Dein Franz

Bar (di hartanah)
Bahagian luar
Meja sambut tetamu spa
Deluxe Double Room | 1 bilik tidur, peti besi dalam bilik, meja, langsir/tirai gelap terus
Bahagian luar

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Bar
  • Dobi
  • Sarapan tersedia
  • Pengemasan
  • Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Deluxe Double Room

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Saluran satelit
  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Single Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Pengering rambut
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Thermalbadstrasse 19, Bad Fuessing, Bayern, 94072

Tempat berdekatan

  • Therme 1 - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Kurpark - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Mandian Termal Eropah - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Spa Johannesbad - 17 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Haslinger Hof - 3 min memandu - 2.1 km

Bergerak

  • Stesen Ruhstorf - 11 minit memandu
  • Linz (LNZ-Hoersching) - 72 minit memandu

Restoran

  • ‪Cafe Elisabeth - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Hofschänke am Thermenblick - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Kaffee Himmel - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Die Hecke - ‬5 min memandu
  • ‪Ristorante Abruzzo - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Dein Franz

Sorotan hartanah
Teres, taman dan salun rambut merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Hotel Dein Franz. Manjakan diri anda dengan urut atau perkhidmatan spa lain. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti kemudahan dobi dan bar.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), perkhidmatan ATM/perbankan dan gril barbeku
  • Lif, dewan bankuet dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Dein Franz disertakan dengan sentuhan bermakna seperti tempat duduk berasingan, serta kemudahan seperti
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Pancuran mandi dan pengering rambut
  • TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, tempat duduk berasingan dan peti sejuk mini

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Jerman

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri berbumbung percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 15.90 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk mini

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Taman
  • Teres

Spa

  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Tempat duduk tandas ditinggikan

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Peti sejuk mini

Lain-lain

  • Meja
  • Peti besi
  • Sistem pemanasan
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 17:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 7:30 - 17:00
Tetamu yang merancang untuk tiba di luar waktu daftar masuk biasa mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk dan kod akses; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 20:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kod akses, meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini dilaraskan mengikut musim dan mungkin tidak dikenakan sepanjang tahun. Pengecualian atau pengurangan lain boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 November - 31 Mac, EUR 1.60 seorang, semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 15 tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 April - 31 Oktober, EUR 2.20 seorang, semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 15 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 15.90 seorang

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap

Perkara yang kami harus menyebut

Sekatan ketinggian parkir dikenakan

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Dein Franz Bad Fuessing
Dein Franz Bad Fuessing
Hotel Dein Franz Hotel
Hotel Dein Franz Bad Fuessing
Hotel Dein Franz Hotel Bad Fuessing

Soalan lazim

Adakah Hotel Dein Franz mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Dein Franz?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Dein Franz?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 17:00.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Dein Franz?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya Hotel Dein Franz?

Terletak di Bad Fuessing, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Therme 1, Kurpark dan Mandian Termal Eropah. Kelab Tenis Bad Füssing dan Kasino Bad Füssing juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki.

Hotel Dein Franz Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 7 daripada 17 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 8 daripada 17 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 17 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 17 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 17 ulasan

9.6/10

Kebersihan

9.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.8/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Michaela

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Top Lage. Therme zu Fuss erreichbar in 10 min. Kostenloses Parkes. Gutes Speiselokal im Hotel
Menginap 1 malam pada Dis 2024

4/10 Lemah

Ian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Noisy location.

No air-conditioning so necessary to open door with Juliet balcony. Very noisy location despite us being on the top floor. Many guests smoking in their rooms especially below our room so regular smell of smoke followed by deodorant or perfume.
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Ian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice and central.

Lovely central location. Attached restaurant serves good vale food and an excellent breakfast. This is my 4th stay and I’ll be back again.
Menginap 1 malam pada Jun 2024

8/10 Baik

Marika

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Für 2 Tage waren wir in Bad Füssing , wir werden wieder kommen und auch im Franz übernachten. Besonders danken wir für das Nachsenden von Fundsachen, das ist sehr selten.
Menginap 2 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Daniel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Zentrale Lage!
Menginap 1 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

Ian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good central location.

Great location in the centre of town with adjacent restaurant. A great place to stay.
Menginap 1 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

Ian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great hotel.

Great central location, very friendly and helpful staff. Very well presented hotel, modern, impeccably clean and good parking.
Menginap 1 malam pada Mei 2023

10/10 Cemerlang

Doris

Menginap 1 malam pada Ogo 2022

10/10 Cemerlang

Beatrice

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Ruhiges Hotel in der Kurzone

Ich war geschäftlich für eine Nacht zu Gast und kann dieses Hotel sehr empfehlen: meine Kundin und ich wurden freundlichst empfangen, das Zimmer war noch hinten raus sehr ruhig und das Frühstück ausgesprochen lecker. Wir kommen sehr gerne wieder!
Menginap 1 malam pada Apr 2022

8/10 Baik

Niklas

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Hotel war sauber und gepflegt, die Zimmer waren neu renoviert und ebenfalls sauber.
Menginap 1 malam pada Apr 2022

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Sep 2020

8/10 Baik

Sandra, Zürich, Schweiz

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Hotel liegt sehr zentral, bei der Anreise wurde ich sehr freundlich willkommen geheißen. Leider war das Restaurant aufgrund von Covid-19 abends geschlossen, aber morgens konnte man dort frühstücken. Es ist sehr gemütlich, stilvoll, neu - einfach schön. Es lädt zum Verweilen ein. Das Zimmer war sehr sauber, hatte alles was man braucht und zusätzlich noch eine kleine Küche. Rundum ein empfehlenswertes Hotel.
Menginap 4 malam pada Jul 2020

10/10 Cemerlang

Anton

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Sehr gut

Gut geführtes Hotel mit sehr freundlichen Mitarbeitern. Sehr gutes und reichhaltiges Frühstück. Abendessen war spitze
Menginap 2 malam pada Dis 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel liegt im Zentrum, wir konnten alles zu Fuß unternehmen, Frühstück war sehr gut und sie gingen sehr gut und unkompliziert auf unsere Wünsche (Allergie) ein.
Menginap 2 malam pada Ogo 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Lage des Hotels ist sehr gut. Leider keine Klimaanlage in den Zimmern. Sehr gut ist das Restaurant. Das Personal bemüht sich und ist sehr freundlich. Zu verbessern wäre die Zahlungsabwicklung, es werden keine Kreditkarte angenommen, sondern lediglich EC-Karten und da nur jene aus dem Inland. Für ausländische EC-Karten werden Einziehungsaufträge erstellt. Nicht mehr zeitgemäß.
Menginap 2 malam pada Jul 2019

8/10 Baik

Jürgen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2019