Hostellerie De La Renaissance
Hotel di Argentan terdapat pusat kecergasan dan teres atas bumbung
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hostellerie De La Renaissance





Ulasan
8.2 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Suite (Swimming Pool)
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Suite (Main House)
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

20, avenue de la 2e D.B., Argentan, Orne, 61200
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hotel Le Faisan Dore
Hotel Le Faisan Dore
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
8.4 daripada 10, Sangat Baik, 66 ulasan
Harga ialah RM442
RM487 jumlah
termasuk cukai & fi
15 Jul - 16 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.40 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 12.5 untuk dewasa dan EUR 6 untuk kanak-kanak
- Bayaran katil bayi: EUR 15.0 semalam
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 15.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hostellerie Renaissance
Hostellerie Renaissance Argentan
Hostellerie Renaissance Hotel
Hostellerie Renaissance Hotel Argentan
Argentan Renaissance
Hostellerie De La Renaissance France/Argentan
Hostellerie Renaissance Hotel Argentan
Hostellerie Renaissance Argentan
Hotel Hostellerie De La Renaissance Argentan
Argentan Hostellerie De La Renaissance Hotel
Hostellerie De La Renaissance Argentan
Hostellerie Renaissance Hotel
Hostellerie Renaissance
Hotel Hostellerie De La Renaissance
Hostellerie De La Renaissance Hotel
Hostellerie De La Renaissance Argentan
Hostellerie De La Renaissance Hotel Argentan
Soalan lazim
Hostellerie De La Renaissance Ulasan
Ulasan
8.2
Sangat Baik
8.6/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
19 Nov 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
8/10 Baik
JONATHAN
19 Okt 2016
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
Hotel ok, restaurant merveilleux
JONATHAN
8/10 Baik
Martial
29 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bel hôtel
Martial
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
5 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
LORNA, CARCASSONNE
5 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Spa à découvrir
LORNA
10/10 Cemerlang
Frederic
6 Jul 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik




Frederic
8/10 Baik
Sébastien, Bordeaux
28 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Sébastien
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
20 Jun 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
gilles
9 Feb 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
gilles
10/10 Cemerlang
thibault, Saint germain en laye
2 Dis 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
thibault
6/10 Boleh diterima
Philippe, France
10 Okt 2015
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Voyage d'affaire
Philippe
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
7 Okt 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tres bon hotel
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
20 Sep 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Pas mal
Pengembara yang disahkan
2/10 Teruk
EVA, toulouse france
5 Sep 2015
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
very unpleasant
EVA
8/10 Baik
laure, balleroy
17 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Il vaut le détour dans la région !!
laure
4/10 Lemah
Vic, Sunderland
12 Ogo 2015
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Dissapointed
Vic
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
14 Jul 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Trivelig betjening
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
13 Jul 2015
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
29 Jun 2015
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Kath, Yorkshire
28 Jun 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Would recommend the hotel
Kath
8/10 Baik
Marc, Paris
10 Jun 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très positif
Marc
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
3 Jun 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
One night stop over
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Andrew, Beltinge
20 Mei 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bike trip
Andrew
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
23 Mac 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Bof!
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
David, London
1 Dis 2014
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik