Hotel Riviera Lins
Hotel di Lins terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Galeri foto untuk Hotel Riviera Lins





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Superior Double or Twin Room

Superior Double or Twin Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(5 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel
Lihat semua foto untuk Superior Single Room

Superior Single Room
9.0 daripada 10
Hebat
(9 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Superior Triple Room

Superior Triple Room
10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel
Quadruple Room
Sorotan
Penyaman udara
TV
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rua São Vito 05, Labate, Lins, SP, 16400-565
Tentang hartanah ini
Hotel Riviera Lins
Hartanah serupa

Cristal Palace Hotel
Cristal Palace Hotel
- Termasuk sarapan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
9.0 daripada 10, Hebat, 208 ulasan
Harga ialah RM194
RM204 jumlah
termasuk cukai & fi
7 Dis - 8 Dis
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Bayaran katil lipat simpan: BRL 40.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Riviera Lins Lins
Hotel Riviera Lins Hotel
Hotel Riviera Lins Hotel Lins
Soalan lazim
Hotel Riviera Lins Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.2/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.6/10
Mesra alam
Ulasan
Pengembara perniagaan
21 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Joao
11 Ogo 2025
Joao
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Maurício
11 Ogo 2025
Maurício
Menginap 3 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Silvio Rogerio
3 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Silvio Rogerio
Menginap 3 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Rackel
28 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rackel
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Silvio R
17 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Silvio R
Menginap 3 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Wagner
Mengembara bersama keluarga
3 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wagner
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Luiz H U C
31 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bom hotel
Luiz H U C
Menginap 2 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Luca
29 Mei 2025
Luca
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Mariana
Pengembara perniagaan
27 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mariana
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
MARISA
Mengembara bersama keluarga
23 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel bom
MARISA
Menginap 1 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
JOSE ARNALDO
Mengembara bersama kumpulan
20 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
JOSE ARNALDO
Menginap 2 malam pada Mei 2025
2/10 Teruk
Thalles
13 Mei 2025
Thalles
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Valmir
24 Apr 2025
Valmir
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Natalia
Mengembara bersama keluarga
16 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Natalia
Menginap 4 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Ines
2 Apr 2025
Ines
Menginap 4 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
PAULO FILHO
Pengembara perniagaan
31 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
PAULO FILHO
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Marisa
Mengembara bersama keluarga
27 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marisa
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
MARISA
Mengembara bersama keluarga
27 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
MARISA
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Thatiana
Mengembara bersama keluarga
2 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thatiana
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Luiz Camilo
18 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Luiz Camilo
Menginap 3 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Luis Alexandre
14 Jan 2025
Luis Alexandre
Menginap 2 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Fernando
Mengembara bersama keluarga
12 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Fernando
Menginap 2 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Luis Alexandre
3 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Luis Alexandre
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Fernando
27 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fernando
Menginap 3 malam pada Dis 2024



