Milano Tourist Rest

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, berhampiran Nuwara Wewa

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Milano Tourist Rest

Depan hartanah
Tempat makan luar
Depan hartanah - siang/malam
Standard Double Room | Peralatan tempat tidur premium, tilam berlapik, meja
Sarapan Eropah setiap hari dengan fi

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Termasuk parkir
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Standard Double Room

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV
Katil berlapik
Kipas siling
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
596 /40 , Stage 01, Anuradhapura, 50000

Tentang hartanah ini

Milano Tourist Rest

Hotel berdekatan Sri Maha Bodhi
Terletak berdekatan Nuwara Wewa dan Isurumuniya Vihara, Milano Tourist Rest menyediakan khidmat beli-belah runcit percuma, teres atas bumbung dan taman. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan perpustakaan dan perkhidmatan pencucian kering/dobi.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan Eropah (surcaj), pengangkutan ulang-alik stesen kereta api percuma dan sewa basikal
  • Perkhidmatan perkahwinan, bantuan pelancongan/tiket dan 1 bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Milano Tourist Rest memiliki keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Tilam berlapik dan katil bayi/kot (percuma)
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi
  • Televisyen dengan saluran satelit
  • Peti sejuk, kipas siling dan atas dasar terhad

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan pengambilan di lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Pengangkutan pengambilan di stesen kereta api percuma
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan Eropah tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • Pustaka
  • Sewaan basikal
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (ketersediaan terhad)
  • Perkhidmatan beli-belah runcit percuma
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tiada lif

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Ruang tamu bersama

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Kipas siling
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 7:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang dan stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 6:00 - 22:00
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah malam, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: USD 88 setiap kenderaan
  • Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Milano Tourist
Milano Tourist Rest
Milano Tourist Rest Anuradhapura
Milano Tourist Rest House
Milano Tourist Rest House Anuradhapura
Milano Tourist Rest Hotel Anuradhapura
Milano Tourist Rest Hotel
Milano Tourist Rest Hotel
Milano Tourist Rest Anuradhapura
Milano Tourist Rest Hotel Anuradhapura

Soalan lazim

Adakah Milano Tourist Rest mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Milano Tourist Rest?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Milano Tourist Rest?

Masa mula daftar masuk: 7:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Milano Tourist Rest?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Milano Tourist Rest memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik dari lapangan terbang ke hotel yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak USD88 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Milano Tourist Rest?

Terletak di tengah-tengah Anuradhapura, hotel ini dalam jarak 3 bt (5 km) dari Isurumuniya Vihara, Jetavanaramaya dan Sri Maha Bodhi. Mirisawetiya Stupa dan Muzium Arkeologi Anuradhapura juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan.

Milano Tourist Rest Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 6 daripada 29 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 17 daripada 29 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 29 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 29 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 29 ulasan

7.8/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Tak Cheung

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
普普通通啦
Menginap 1 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

jean paul

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hôtel calme et personnel sympathique et serviable entièrement à notre service. Restaurant agréable le soir quand on ne veut pas ressortir.
Menginap 3 malam pada Mac 2019

10/10 Cemerlang

Niels

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Feb 2019

8/10 Baik

Roselyne

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Vraiment bof!

Excellent acceuil, restaurant correct, petit déjeuner continental. Quant au reste...hôtel a besoin d'une réelle rénovation. Décrépit. Personnel attentionné et serviable. Petite chambre, draps de lits trop petits et tachés de sang, longs cheveux sur entourage du lit.Salle de douche, cabine accessible que pour des petits gabarits. Ménage à revoir partout!!
Menginap 2 malam pada Feb 2019

6/10 Boleh diterima

Jeroen, Arnhem

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Prima hotel

Net hotel met grote kamer aan de rand van de stad. Om in het centrum of bij de historische plekken te komen wel een tuktuk nodig. Kunnen ze voor je regelen.
Menginap 2 malam pada Sep 2018

10/10 Cemerlang

A.PEDEN, Paris

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

CONFORT et calme

Hôtel confortable situé dans un quartier résidentiel très calme, peu de bruit la nuit et un bon restaurant. Chambre bien meublée, lit confortable et belle salle de bains.
Menginap 3 malam pada Jan 2018

8/10 Baik

Claire, Australia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
In a lovely quiet location. My room was a bit dark, but did open onto a lovely outdoor courtyard which was perfect for yoga.
Menginap 3 malam pada Nov 2017

8/10 Baik

Ken, Canada

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
The hotel is not too far from the downtown or touristy areas. The staff were very friendly and helpful. The restaurant is limited but good. The room was large and clean.
Menginap 2 malam pada Sep 2017

8/10 Baik

Murielle

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel confortable, bon séjour

Personnel très serviable. Chambre spacieuse et propre. Location de vélos sur place.
Menginap 2 malam pada Jul 2017

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

It was ok for one night.

It's an ok hotel. For the price you pay it's what you can expect. Fairly clean. We didn't have breakfast there so can't comment on that. Shower could be better as it wasn't warm enough and didn't have the full force. No shampoo or shower gel provided so make sure you have your own. It's fine for one night.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

8/10 Baik

M+D, vancouver

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good but not central

Our room had a comfortable bed, a/c and a fan, good wifi, and was clean. We didn't use the restaurant as it was pricey for us (R600 for breakfast). We rented bicycles from the hotel, which made all the difference , as the hotel is not close to the ancient area, nor restaurants, nor shops. The one exception is a cheap and good Sri Lankan restaurant at the end of the street. Furniture a bit dated. Neighbourhood is green/lush and quiet.

6/10 Boleh diterima

Roger, Knoxville, TN

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

OK if you gave a car!

A typical SL budget hotel; older but with efforts to update. Like many, has lot's of steps. I found nothing to complain about for the price. It might be hard to find if you're just using using taxis.

8/10 Baik

Willi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Sauberes und empfehlenswertes Hotel

Das Hotel liegt in einer ruhigen Seitenstrasse , ist sauber und sympathisch. Das Essen ist auf Vorbestellung ausgezeichnet und günstig. Man kann am Vorabend auch ein srilankisches Frühstück bestellen. Die breiten Betten waren super.

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bon rapport qualité-prix

Bon air climatisé, bon wi-fi. Douche qui ne coule presque pas. Décor défraîchi mais matelas confortable.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Erg fijn verblijf

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Average room

spider web in bathroom.

8/10 Baik

k sigh, singapore

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very comfortable hotel with very helpful staff.

Couldn't have asked for more considering that this was in auradhapura!

10/10 Cemerlang

Graham, Monterey, California, USA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice very clean hotel with great staff

Small hotel with the beach across the road. Nicely decorated rooms. Welcoming helpful staff. Would recommend for the price.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Отель для очень непритязательных туристов

Большой номер на 1 этаже: утром начинают работать на кухне и приходит конец сну. Есть вода горячая и холодная, только в разных кранах. Цены в ресторане цены слишком завышены а других альтернатив поесть нет, т.к.рядом приличного заведения не найдешь.

10/10 Cemerlang

Maya, Schweiz

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Ein ausgezeichnetes Hotel für Individualreisende

An diesem Hotel gibt es eigentlich nichts auszusetzen. Das Preis/Leistungsverhältnis ist ganz einfach ausgezeichnet. Der Empfang an der Reception war superfreundlich. Mein Zimmer im ersten Stock des Haupthauses war gross, gut und praktisch eingerichtet mit vielen Ablageflächen. Das Bett ist tadellos bequem. Es gibt Klimaanlage und Ventilator, Kühlschrank und genügend Steckdosen. Im Bad funktionierte alles wie es soll. Das Milano hat auf der gegenüberliegenden Strassenseite ein weiteres Haus, wo die Zimmer gemäss Aussage anderer Gäste ebenfalls tiptop sind. Im Haupthaus gibt es ein gutes Restaurant mit nettem Garten zum draussen sitzen. Moskitos können jedoch eine Plage sein. Das gesamte Personal des Hotels war einfach immer ausgesprochen nett. Man kann im Hotel Fahrräder mieten um damit die Sehenswürdigkeiten zu besuchen. Was mir auch noch gefallen hat: es waren viele Individualreisende da und keine TourGruppen.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

上品な民宿

部屋は広くて清潔で明るく気持ちよく滞在できた。部屋でWIFIが使えるのも有りがたい。周りは緑いっぱいで、住宅街で静か。しかしこのホテルでの食事は高い。少し歩いた所に食堂やお店が有るので、食事には困らない。チェックアウトの際、アンケートを書かされるが、オーナーを目の前にして、本当の事書けないと思うのだが、 スリランカはこのケースが多かった。

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Average

We only stayed for one night. It is not close to the tourist attractions, but it is very common for tourists to take a tuk tuk to go to the tourist spots in Sri Lanka, so it should not be a big problem. The room was old, especially the bathroom. There were not many TV channels. The wifi signal was extremely weak in the room. We left at 6am and there was no front desk service at that time, so we just gave the key to the security guard. He kept asking us if we had paid or not. We explained that the payment was done online and finally we just said yes, but obviously he did not understand English. When we were waiting for a tuk tuk to go to the bus station, a young man who was riding a bicycle asked us if we had paid for the room again!