Guest House Les 3 Metis
Hotel di Antananarivo terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan kedai kopi atau kafe
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Guest House Les 3 Metis





Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM252
RM303 jumlah
termasuk cukai & fi
16 Ogo - 17 Ogo
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Superior Room

Superior Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Halaman
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Kipas mudah alih
Lihat semua foto untuk Standard Room

Standard Room
Sorotan
Balkoni
Halaman
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Lihat semua foto untuk Family Room

Family Room
Sorotan
Balkoni
Halaman
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Centre ville Antaninandro, (Face Station Jovenna duplex), Antananarivo, 101
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

San Cristobal Boutique Hotel
San Cristobal Boutique Hotel
- Kolam
- Termasuk sarapan
- Spa
- Perkhidmatan pengangkutan lapangan terbang percuma
9.0 daripada 10, Hebat, 51 ulasan
Harga ialah RM301
RM363 jumlah
termasuk cukai & fi
27 Jul - 28 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: MGA 1000.00 setiap bilik semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira MGA 31000 untuk dewasa dan MGA 18000 untuk kanak-kanak
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: MGA 70000 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: MGA 70000 (sehala)
- Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak 3 peratus
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah juga dikenali sebagai
Guest House Les 3 Metis
Guest House Les 3 Metis Antananarivo
Les 3 Metis
Les 3 Metis Antananarivo
Guest House 3 Metis Guesthouse Antananarivo
Guest House 3 Metis Guesthouse
Guest House 3 Metis Antananarivo
Guest House 3 Metis
Guest House Les 3 Metis Hotel
Guest House Les 3 Metis Antananarivo
Guest House Les 3 Metis Hotel Antananarivo
Soalan lazim
Guest House Les 3 Metis Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.0/10
Kebersihan
9.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.4/10
Kemudahan
8.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.6/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
16 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Alicia
7 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Alicia
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Bernard
29 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bonne adresse !
Bernard
Menginap 4 malam pada Jun 2024
6/10 Boleh diterima
Heinrich
29 Jun 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Heinrich
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Yves
8 Jun 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Yves
Menginap 2 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
Frédéric
Pengembara perniagaan
2 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent hotel pour dormir et se restaurer




Frédéric
Menginap 3 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Francois
25 Jan 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Francois
Menginap 2 malam pada Jan 2022
10/10 Cemerlang
Alain
8 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alain
Menginap 2 malam pada Dis 2021
8/10 Baik
Jean
Mengembara bersama kumpulan
3 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jean
Menginap 3 malam pada Nov 2021
8/10 Baik
Djaloudi
20 Nov 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Djaloudi
Menginap 2 malam pada Nov 2021
10/10 Cemerlang
RAMAROLANTO
16 Nov 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hôtel à recommander
RAMAROLANTO
Menginap 1 malam pada Nov 2021
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
16 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Jan 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
27 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great stay!
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Dis 2018
10/10 Cemerlang
Marcus
23 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Foodies
Marcus
Menginap 1 malam pada Dis 2018
8/10 Baik
luc
9 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
luc
Menginap 1 malam pada Dis 2018
8/10 Baik
C
12 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice hotel, but not the best location
C
Menginap 1 malam pada Jul 2018
10/10 Cemerlang
JACQUES
21 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
JACQUES
Menginap 3 malam pada Mei 2018
10/10 Cemerlang
Brigitte
23 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Parfait !
Brigitte
Menginap 3 malam pada Jan 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
3 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Quick biz trip.
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Jun 2017
10/10 Cemerlang
WILLY, STE SUZANNE REUNION
23 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
WILLY
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
7 Jan 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great hospitality in the middle of a busy city!
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
kazu, Japan
25 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ロケーション的には、ホテル街から離れているが、まあ問題なく良い方だ。
kazu
8/10 Baik
Nova, NY
2 Mei 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Nice place, but a few issues
Nova
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
3 Apr 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Business in Tana
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
21 Mac 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik