Max Hotel Amsterdam

Hartanah 2.0 bintang
Hotel terletak di Amsterdam, dengan jarak berjalan kaki ke Pengalaman Heineken

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Max Hotel Amsterdam

Kawasan hartanah
Bahagian dalam
Teres/patio
Kawasan hartanah
Depan hartanah

Ulasan

6.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Pengemasan
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Basic Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

TV
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Basic Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

TV
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Hemonystraat 7 sous, Amsterdam, 1074 BK

Tempat berdekatan

  • Pengalaman Heineken - 7 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Rijksmuseum - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Muzium Van Gogh - 17 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Leidseplein - 18 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Dataran Dam - 5 min memandu - 2.2 km

Bergerak

  • Hentian Stadhouderskade - 1 minit berjalan kaki
  • Stesen Amsterdam Amstel - 3 minit memandu
  • Lapangan Terbang Schiphol (AMS) - 19 minit memandu

Restoran

  • ‪Pietersma Snacks - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Fou Fow Ramen - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Ranchi Amsterdam - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Popov Broodje van - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Geflipt - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Max Hotel Amsterdam

Hotel berdekatan Pengalaman Heineken
Berdekatan Rijksmuseum dan Muzium Van Gogh, Max Hotel Amsterdam menawarkan lebih banyak tawaran. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kakitangan berbilang bahasa, bantuan pelancongan/tiket dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Max Hotel Amsterdam menawarkan kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Televisyen dengan saluran kabel

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Bulgaria, Bahasa Czech, Bahasa Belanda, Bahasa Inggeris, Bahasa Itali, Bahasa Latvia, Bahasa Poland, Bahasa Portugis, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Tempat letak kenderaan di bahu jalan tersedia

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 18:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 10:00 - 19:00
Tetamu yang merancang untuk tiba di luar waktu daftar masuk biasa akan menerima e-mel dalam masa 24 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk dan kod akses; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Sebelum tiba, anda mesti melengkapkan pendaftaran dalam talian melalui pautan selamat
Anda akan diminta untuk memberikan hartanah salinan kad pengenalan bergambar keluaran kerajaan anda selepas membuat tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 19:30, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kod akses, meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak berumur 5 dan ke bawah tidak dibenarkan berada di hartanah ini; semua tetamu yang berumur lebih daripada 5 adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: EUR 150 setiap penginapan, sepenginapan
  • Kadar bandar raya/tempatan yang berkuat kuasa sebanyak 12.50 peratus akan dikenakan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit utama; wang tunai tidak diterima
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Kad kredit yang digunakan untuk membuat tempahan mesti dikemukakan semasa mendaftar masuk dan mestilah sah. Tetamu dengan tempahan prabayar mestilah hadir semasa mendaftar masuk. Pelanggan yang merancang untuk membayar penginapan tetamu lain mesti menghubungi hotel terlebih dahulu untuk memberikan dokumentasi untuk kebenaran.
Bantuan bagasi boleh disediakan (berdasarkan ketersediaan) dengan fi tambahan.

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kanak-kanak berumur 5 tahun ke bawah tidak dibenarkan di hartanah ini

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini tidak mempunyai pengadaran Lembaga Pelancong Belanda. Untuk manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.

Hartanah juga dikenali sebagai

Max Amsterdam
Max Hotel Amsterdam
Hotel Max Amsterdam
Max In Mokum Amsterdam
Max In Mokum Hotel Amsterdam
Hotel Max
Max Hotel Amsterdam Hotel
Max Hotel Amsterdam Amsterdam
Max Hotel Amsterdam Hotel Amsterdam
PH Hotel Oosteinde Economy Annex Building

Soalan lazim

Adakah Max Hotel Amsterdam mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Max Hotel Amsterdam?

Max Hotel Amsterdam tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Max Hotel Amsterdam?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 18:00.

Apakah masa daftar keluar di Max Hotel Amsterdam?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Max Hotel Amsterdam?

Terletak di Amsterdam Selatan, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Pengalaman Heineken, Rijksmuseum dan Dataran Rembrandt. Muzium Van Gogh dan Pasar Bunga juga dalam jarak 1 bt (2 km). Hentian Stadhouderskade hanya sejauh 2 minit berjalan kaki dan Hentian Ceintuurbaan sejauh 3 minit berjalan kaki.

Max Hotel Amsterdam Ulasan

Ulasan

6.4
Penilaian 10 - Cemerlang. 36 daripada 229 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 70 daripada 229 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 56 daripada 229 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 29 daripada 229 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 38 daripada 229 ulasan

6.8/10

Kebersihan

6.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.0/10

Kemudahan

6.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.4/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Zoya

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Zimmer sind sehr klein alt und etwas heruntergekommen.. Schimmel ist auch sichtbar . Das Badezimmer ist auch viel zu klein
Menginap 1 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

MARIE THERESSE

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Chambre très petite (WCet douche endroit de 1m2. Hall peu accueillant. Petit lavabo dans chambre.Literie propre et confortable. Hotel bon juste pour 1 ou 2 nuits.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

federica

Menginap 3 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Roland

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
In diese Abseite würde ich nicht mal einen verlausten Seemann lassen. Schmutzig, erbärmlich klein und teure wir ein 5 Sterne-Hotel in Dubai.Vor diesem Hotel ist dringend abzuraten und es aus dem Angebnot von Expedia zu nehmen. Das schadet dem Expedia Ruf! Das ist eine Katastrofe- diese Unterkunft- Hotel kann ich das nicht nennen. Wasserhäne locker, Kein Zimmer service , kein Schränke, nicht mal ein Koffer kann in diesem kleinen Doppelzimmer aufgemacht werden ausser auf dem Bett und das allles für 200.- dier Nacht- ein Wahnsinn!!!
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Maria Fernanda

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Es linda y cuenta con baño propio
Menginap 2 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Robert Reuel Grandison Finney

Tidak sukakan: Kebersihan
Washroom was very dirty with visible dark grimes all over the place Bed area was dusty
Menginap 3 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

sohail

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
4 different peoples hair on pillow and in bed, had to line the bed and pillow with towels, couldn't use toilet as theres no room too sit or stoop, water in shower hardly came out, terrible experience, poo on wall next to bed topped it off
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Paul

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Prima hotel in de Pijp. We werden erg vriendelijk ontvangen.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Ono

Sukakan: Kebersihan
deposit will cost 150euro and not yet get returned 5 days later...
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Richard A

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice Amsterdam hotel

Really friendly staff and mega comfortable bed. Very clean and functional. Be aware of the €100 euro room deposit you have to pay on card at the property (it is promptly returned on check out)
Menginap 2 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Samuele

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Buono e pulito
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Kody

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good and very convenient location
Menginap 6 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Clemente

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Albergo piccolo ti chiedo una cauzione che non ti restituiscono le attrazioni non sono proprio vicinissime
Menginap 4 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Aakash

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This is not a hotel. It’s something that you get to have a roommate. They took a regular room and literally put a wall in between and split it into 2.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Sid

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Camera sporca piena di capelli e peli, servizio molto scarso e prezzo troppo alto per il contesto della struttura
Menginap 4 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

James

Mengembara bersama kumpulan
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Carlos

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Recomendable

Habitación con lo justo para descansar después de un largo día de paseo. Limpieza diaeia, buena atención. No hacía falta mucho más.
Menginap 6 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Paulina

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tenían chinches
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

2/10 Teruk

Mircea

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Horrible experience there was no one at the hotel when we arrived to give us a key for us to check in. The staff treat customers poorly especialy Mada. Will never stay again!!! Would not recommend to anyone.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Mircea

Did not like
Menginap 2 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Sanaz

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Well, the room was not what we requested. And please note, the room was not clean!!!! There were stains on the bed covers, the shower is just disgusting with black mold on the ceiling and the room was so small. This is one step above a hostel. Don’t expect much. Oh and we didn’t do anything to the room, but got an additional charge of $111 and I reached out to the reception to see why, because we never got any info or receipt from this charge, and they never responded.
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Rayyan Hariz Bin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
perfect for a short stay
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Joel

Menginap 2 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Pequeño pero bien

Habitación muy pequeña con lo justo para dormir y poco más. Tiene un pequeño baño junto con la ducha y el lavabo se encuentra fuera del baño en medio de la habitación. La limpieza es cuestionable, en las sábanas había pelos de otras personas.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Andrea

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very poor room inside, 15 cm between bed and wall (only by one side), no place to leave your properties in the night (mobile, bottle of water, book, etc.), room made up only after the first night. Staff mostly absent, even at 9:00pm for check out. Shower mixer not working, (from frozen to boiling, never right temperature)
Menginap 3 malam pada Sep 2024