Best Western Plus Hotel Amstelveen

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di pinggir bandar yang terdapat pusat kecergasan dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

VIP Access

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Pengemasan
  • Parkir tersedia
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM272
RM341 jumlah
termasuk cukai & fi
7 Dis - 8 Dis

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Superior Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Junior Suite, 1 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Katil sofa
Katil berlapik
  • 43 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double), Accessible, Non Smoking

8.6 daripada 10
Cemerlang
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Comfort Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Comfort Room, 1 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

9.6 daripada 10
Luar biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Room, 1 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

8.8 daripada 10
Cemerlang
(5 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Family Room, Berbilang Katil, Non Smoking (Shower Only)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
  • 43 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Grutterij 5, Amstelveen, Netherlands, 1185 ZS

Tempat berdekatan

  • Golf Dalaman Belanda - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Amsterdamse Bos - 17 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Rijksmuseum - 20 min memandu - 16.6 km
  • Muzium Van Gogh - 20 min memandu - 15.3 km
  • Rumah Anne Frank - 23 min memandu - 19.1 km

Bergerak

  • Stesen Sacharovlaan - 4 minit berjalan kaki
  • Stesen Holendrecht Amsterdam - 13 minit memandu
  • Lapangan Terbang Schiphol (AMS) - 21 minit memandu

Restoran

  • ‪Sushi Time - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪IJssalon Da Vinci - ‬5 min memandu
  • ‪Maalder - ‬19 min berjalan kaki
  • ‪Golden Bird - ‬4 min memandu
  • ‪De Manen - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

Best Western Plus Hotel Amstelveen

Hotel berdekatan Amsterdamse Bos
Terletak berdekatan Golf Dalaman Belanda dan Muzium JAN, Best Western Plus Hotel Amstelveen menyediakan kedai mudah beli, teres dan pusat beli-belah di tapak hartanah. Sebagai tambahan kepada kedai kopi/kafe dan pencucian kering/dobi, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan letak kenderaan sendiri (surcaj)
  • Tempat mengecas kenderaan elektrik, daftar keluar ekspres dan mesin layan diri
  • Hartanah bebas asap rokok, meja/kaunter hadapan 24 jam dan dewan sambutan
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 99 bilik menawarkan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Tilam berlapik dan katil bayi/kot (percuma)
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 43-inci TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, mentol lampu LED dan peti sejuk

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di bahu jalan tersedia
  • Tempat letak kenderaan berbumbung di tapak hartanah (EUR 9.50 semalam; termasuk keistimewaan keluar/masuk)
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Pilihan tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk garaj

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 11:00 dengan bayaran: EUR 18.50 untuk orang dewasa dan EUR 11.50 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • Gimnasium
  • Pusat beli-belah
  • Sewaan basikal
  • Tempat simpanan basikal
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kedai runcit/mudah beli
  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Ambal ruang di dalam bilik
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif (kelebaran pintu 119 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan sambutan
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Produk pembersihan mesra alam digunakan
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 43-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik
  • Pembancuh espreso
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: EUR45
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan atau perkhidmatan berikut tidak tersedia dari Januari 15 2025 hingga Disember 31 2025 (tarikh tertakluk kepada perubahan):
  • Tempat makan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 3 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 4.55 seorang semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 18.50 untuk dewasa dan EUR 11.50 untuk kanak-kanak
  • Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: EUR 9.5 semalam (keistimewaan masuk/keluar)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Fi daftar keluar lewat: EUR45 (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga produk pembersihan mesra alam
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan We Care Clean (Best Western)

Perkara yang kami harus menyebut

Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Tetamu di bawah 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke kemudahan kecergasan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini tidak mempunyai pengadaran Lembaga Pelancong Belanda. Untuk manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.

Hartanah juga dikenali sebagai

Best Western Plus Amstelveen
Hotel Best Western Plus Hotel Amstelveen Amstelveen
Amstelveen Best Western Plus Hotel Amstelveen Hotel
Hotel Best Western Plus Hotel Amstelveen
Best Western Plus Hotel Amstelveen Amstelveen
Best Western Plus Hotel
Best Western Plus
Plus Amstelveen Amstelveen
Best Western Plus Hotel Amstelveen Hotel
Best Western Plus Hotel Amstelveen Amstelveen
Best Western Plus Hotel Amstelveen Hotel Amstelveen

Soalan lazim

Adakah Best Western Plus Hotel Amstelveen mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Best Western Plus Hotel Amstelveen?

Setakat 1 Dis 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Best Western Plus Hotel Amstelveen pada 7 Dis 2025 bermula serendah RM 272.44, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Best Western Plus Hotel Amstelveen?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR9.5 semalam. Tempat terhad tersedia. Terdapat parkir percuma berdekatan.

Apakah masa daftar masuk di Best Western Plus Hotel Amstelveen?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Best Western Plus Hotel Amstelveen?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak EUR45.

Di manakah terletaknya Best Western Plus Hotel Amstelveen?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel ini dalam jarak 1 bt (2 km) dari Golf Dalaman Belanda dan Amsterdamse Bos. Muzium JAN dan Muzium Seni Moden Cobra juga dalam 3 bt (5 km). Stesen Sacharovlaan hanya sejauh 4 minit berjalan kaki dan Stesen Spinnerij sejauh 10 minit berjalan kaki.

Best Western Plus Hotel Amstelveen Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 141 daripada 288 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 92 daripada 288 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 31 daripada 288 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 13 daripada 288 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 11 daripada 288 ulasan

8.8/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Darius

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

David

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Suka

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I like the simple booking process, however from the minute I walk through the door you can hear and see the chaos of the operation. A self check in system that doesn’t work, having to write down ethnicity as a first question shows their priorities. From being harassed by a man who appears to be management, but denies any responsibility. For example the first stay I was harassed for parking my hybrid electric in an electric specific parking spot, by the manager. With an empty parking lot.. but the second stay he has special allowance for large trucks to park there because of their precious cargo, which I did not ask. He “manager” then goes to breach their privacy by telling me the room number they’re staying in. Many items in my “suite” malfunctioning, leaking, stained. They really push to not clean your room, but offer a hand scribbled $10 rip off voucher in exchange. Complete corner cutting, unprofessional mess. As a business owner, best western should consider pulling the licensing. Or risk lawsuits, further action to ensure this will be made.
Menginap 4 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Roberto

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Struttura bella l'unica pecca e la distanza eccessiva
Menginap 3 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Hakan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

HAKKI

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Shelley

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Such a great hotel: they gave my daughter a lovely message and treats because it was her birthday. We didn’t expect that at all and are so grateful. We loved the adjoining rooms and underground parking too.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

John

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Van buiten nodigt het hotel niet uit, maar van binnen was het netjes met mooie kamers.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Deanna

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The restaurant was inundated with 2 bus loads of tourists who ignored hotel instructions and descended for breakfast at the same time. This overwhelmed staff and made it difficult for regular guests. We had to wait until the buses departed and the buffet was replenished to have breakfast.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Carlos Alberto

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Todo bien. El desayuno poco variado, el bacon incomible
Menginap 3 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Stephen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Markus

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel ist sauber und okay. Liegt aber in einem Industriegebiet, wo sonst nichts ist.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Aliaksandra

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Esben

Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Helen

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
The rooms were okay, clean and spacious. The restaurant was okay and staff too. The airconditioning did not cool the room well enough for sleeping to be comfortable. We reported this to the staff and they sent somebody but it did not help.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

maureen, Cochrane

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Industry area but things are within 10-15 min drive
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Jille

Mengembara bersama pasangan
Omgeving
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Emily

Menginap 3 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Alejandra medina

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
I arrived at 1:00 AM with my family, and the back door was locked. I called reception, but the staff member an Indian guy said he didn’t have the keys and couldn’t open it. We were left walking outside at night with our family , feeling unsafe, especially with people yelling nearby. When we finally entered, I noticed a woman leaving the hotel who had been chatting with the receptionist, which made me wonder if that was why he ignored our request. This situation was unprofessional and made us feel unsafe. I hope the hotel seriously improves its late-night guest service and security.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Callum

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Big room
Menginap 1 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Theodore

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan
The location was off the beaten path but that was a plus for me. The hotel and room itself were fine. The staff was unprofessional and rude. Breakfast was not included and most of the time the breakfast area was flooded with bus loads of tourist and even though I paid 16 euros for breakfast I couldn’t reach the breakfast trays. One morning , the staff couldn’t even be bothered to put breakfast out. My room was rarely cleaned even if I put the sign out. And there was a weird smell coming from the shower/tub room. I had to buy air freshener to hide the smell. Also, I should have read the small print, my booking was non-refundable. So, even though I left a week early I couldn’t get my money back. So, overall one of the worst stays I’ve had in Amsterdam. I won’t be going back to a Best Western anytime soon.
Menginap 17 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Nimeshkumar

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
No irons available unless you ask previous night. Had to go to reception at night to get it. Very basic services
Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Ulrich

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Hotel an sich ist sehr empfehlenswert, aber es liegt in einem Industriegebiet, wo es gar keine gastronomischen Möglichkeiten gibt. Zum Glück gibt es sehr gute Tram-Verbindung zum Stadtzentrum Amsterdam.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Sascha

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Preis/Leistung etwas teuer ansonsten ganz okay
Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Sten Krukholm

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

God oplevelse

Intet at klage over og personalet leverede virkelig god service inden for de rammer de havde
Menginap 3 malam pada Apr 2025