Saray Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Amman terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Saray Hotel

Bahagian dalam
Meja sambut tetamu
Premium Room | Peti besi dalam bilik, seterika/papan seterika
Lobi
Premium Room | Peti besi dalam bilik, seterika/papan seterika

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk parkir
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Premium Room

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Double or Twin Room

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Triple Room

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)

Single Room

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Family Room

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
amman, Amman

Tempat berdekatan

  • Jalan Pelangi - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Teater Roman Amman - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Al Abdali Mall - 3 min memandu - 3.4 km
  • Abdali Boulevard - 3 min memandu - 3.4 km
  • Jambatan Abdoun - 4 min memandu - 3.4 km

Bergerak

  • Amman (AMM-Lapangan Terbang Antarabangsa Queen Alia) - 39 minit memandu

Restoran

  • ‪سفرة - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪حلويات الكمال - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Books@cafe - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Ataba Resturant & Cafe - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Bibim . Korean Restaurant - ‬11 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Saray Hotel

Hotel berdekatan Al Abdali Mall
Saray Hotel menyediakan kemudahan seperti sarapan bufet percuma dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Lif, hartanah bebas asap rokok dan porter/tukang angkut
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Kesemua 54 bilik disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (percuma)
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pembancuh kopi/teh, sistem pemanasan dan pengemasan (atas permintaan)

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia pada hari bekerja 6:30 hingga 10:00

Mesra keluarga

  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (atas permintaan)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Porter/tukang angkut

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar

Hiburan

  • TV LED

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak JOD10 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: JOD 10 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi dan katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima

Hartanah juga dikenali sebagai

Saray Hotel Amman
Saray Amman
Saray Hotel Hotel
Saray Hotel Amman
Saray Hotel Hotel Amman

Soalan lazim

Adakah Saray Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Saray Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Saray Hotel?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Saray Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Saray Hotel?

Terletak di Al Madinah, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Muzium Jordan, Jalan Pelangi dan Makam Raja Hussein. Souk Jara dan Kediaman Duke Mukhyber juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki.

Saray Hotel Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 13 daripada 35 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 9 daripada 35 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 7 daripada 35 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 35 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 35 ulasan

7.6/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.6/10

Kemudahan

7.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Emine

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Ein sehr tolles Hotel. Passt den Preis gut essen war gut. Das Hotel war sehr sauber und das Personal wär sehr sehr lieb.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Mustafa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Its my second time and i love it
Menginap 1 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Ken

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Stay was fine
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Joseph

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 6 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Mustafa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I like it for the price it's very good
Menginap 1 malam pada Jul 2024

2/10 Teruk

MAHMOUD

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
NOT CLEAN
Menginap 1 malam pada Mei 2024

6/10 Boleh diterima

Basel

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2024

6/10 Boleh diterima

aadil

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
the property was nice, clean; staff were nice and helpful. I felt just some small things let it down, like you needed 2 remotes to operate the tv and its confusing as they conflict with one another. they advertised 24 room service but had hardly anything on the menu, i had to ask what they had and i think it was 3 small dishes out of the entire menu selection which was disappointing. also breakfast was really poor - no options or choices, just a small basket with hummus, cheese, omelette, a little salad, some form of tomato sauce with tea or coffee only and the shower took a while to become warm/hot the location a number of restaurants - takeaway nearby in the area which was fine. i would recommend the hotel but hope the hotel address these little issues as it improve the stay ans comfort of many.
Menginap 2 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Jose

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A good stay in Amman!

The hotel is not on the center of the city but it is very comfortable. I like the breakfast, the room was nice and clean. You will need transportation to go to the main attractions of the city but the hotel is worthy.
Menginap 2 malam pada Mac 2023

10/10 Cemerlang

Jose

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2023

2/10 Teruk

Arnaud

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This property appeared on the app as in the middle of downtown (still does even after checkout). It is NOT, 10km away from it. They gave me a single room, which was the saddest thing I'd ever see, with an actual single bed like when I was 8 years old with sheets so worn they felt like sandpaper. There wasn't a single towel in the room, the carpet was gross, staff not helpful, wouldn't answer the phone. Tiniest shower you'll ever see, barely room to move about.

10/10 Cemerlang

Joseph

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We stayed for 12 days, we have a very good experience. With a cafe and restaurant inside the hotel. Highly recommended.
Menginap 12 malam pada Jul 2022

8/10 Baik

Jeffery

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Saray Hotel was quiet and staff friendly with the morning breakfast being a highlight. Location on an extremely busy road made it tough to go to the local shops across from it. Also the entire process of cancellation for another night not needed was less than pleasant. It took my Jordanian friend to actually resolve it. They need a way on the webpage to do this.
Menginap 4 malam pada Jul 2022

10/10 Cemerlang

Alan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A good hotel.

The first room I was given wasnt clean however they immediately moved me to a great room that was clean and had a good view of the city. The hotel staff were excellent and tried to help when needed. The hotel itself is in a good area with lots of American restaurants and the hotel itself has good interior facilities. All in all I would stay again at the hotel but it is some distance from the old town when hotels.com listed it as being close to the Roman theater, when in fact it will cost you around 8 JD to get to the theater but this is not the hotel's fault.
Menginap 2 malam pada Jun 2022

10/10 Cemerlang

Suzan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean nice place , extremely friendly people the best location ever , 6 days there loved every night there , good price too
Menginap 5 malam pada Mei 2022

8/10 Baik

Dominique

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mac 2022

6/10 Boleh diterima

AWAD

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Great Staff at Saray hotel west Amman Jordan

Perfect location to my destination, furniture need to improvement and others facilities required for maintenance
Menginap 1 malam pada Feb 2022

6/10 Boleh diterima

Mohammed

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Mei 2021

8/10 Baik

Dimos

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It's a nice hotel, with fabulous breakfast. Very convenient place.
Menginap 3 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

KISHA

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
The variety of shops and restaurants in walking distance was a huge plus.
Menginap 1 malam pada Dis 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

部屋が寒い

エレベーター、ロビーが寒過ぎて部屋も暖房が効くまでコートを着てましたが、全然暖まらないので数時間着てました。掃除が行き届いてないし、2泊したけど部屋の掃除、タオルの交換は言わないとしてもらえなかったです。シャワーもぬるま湯しかでず、部屋も寒いままなので真冬に凍えるかと思いました。
Menginap 2 malam pada Dis 2019

4/10 Lemah

Mazhar, Amman jordan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
My booking varied from online reservation and when asked staff they were relentless in verifying and/or amend it!!! Wifi was down for almost 1 day! Beds were v small (less than standard type) and that is not shown properly in pics nor highlighted! As for the hotel itself it is v nice and clean
Menginap 2 malam pada Dis 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Atención al cliente muy buena, las instalaciones se ven mejor en las fotos que en la realidad.
Menginap 1 malam pada Nov 2019

4/10 Lemah

Katherine

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Can anything else go wrong?

After a wonderful week in Jordan we arrived in Amman at the Saray Hotel. When we got to our room whatever could go wrong did go wrong. A lamp was broken, the television didn't work, the phone had no cord connecting it to the system, there were no towels in the bath, the air conditioning did not work and there was broken glass in the rug. This took multiple calls to the front desk and numerous visits by staff to the room to attend to all of this. I can't help wonder why they didn't offer us another room. Perhaps our mistake to prepay for accommodations when making the reservation. Won't do that again!
Menginap 2 malam pada Nov 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Menginap 10 malam pada Okt 2019