Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Al-Saleh Hotel





Ulasan
4.0 daripada 10
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Basic Triple Room

Basic Triple Room
Sorotan
Penyaman udara
TV
Kipas siling
Katil sofa
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Single Room

Single Room
Sorotan
Penyaman udara
TV
Kipas siling
Katil sofa
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
Sorotan
Penyaman udara
TV
Kipas siling
Katil sofa
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Prince Mohd. Street, Amman, 11183
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi sarapan: kira-kira JOD 2 hingga 3 seorang
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: JOD 25 setiap bilik (sehala)
- Penyaman udara boleh didapati dengan dikenakan bayaran tambahan
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Hartanah juga dikenali sebagai
Al-Saleh Amman
Al-Saleh Hotel
Al-Saleh Hotel Amman
Al-Saleh Hotel Hotel
Al-Saleh Hotel Amman
Al-Saleh Hotel Hotel Amman
Soalan lazim
Al-Saleh Hotel Ulasan
Ulasan
4.0
3.0/10
Kebersihan
4.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
3.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
17 Feb 2013
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
4/10 Lemah
ABDELALI, FES
16 Feb 2012
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik