Hive Alwar

Hartanah 3.5 bintang
Hotel mesra keluarga yang terdapat 2 restoran dan sarapan percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hive Alwar

Bahagian luar
Kolam renang terbuka, kolam atas bumbung
Deluxe Room | Peralatan tempat tidur premium, gebar bulu kapas, katil Tempur-Pedic
Meja sambut tetamu
Pancuran mandi, hulu semburan mandi hujan

Ulasan

6.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk sarapan
  • Kolam
  • Gim
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Deluxe Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV definisi tinggi
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil lipat simpan/tambahan
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Club Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV definisi tinggi
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil lipat simpan/tambahan
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
A - Block, Malviya Nagar, Alwar, Rajasthan, 301001

Bergerak

  • Alwar Junction Station - 8 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Indira Gandhi (DEL) - 138 minit memandu

Tentang hartanah ini

Hive Alwar

Mesra keluarga bagi hotel di pusat bandar raya
Anda boleh menantikan sarapan percuma, teres atas bumbung dan beli-belah di tapak di Hive Alwar. Nikmati masakan antarabangsa dan tempat makan tepi kolam di dua tapak restoran. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti kedai kopi/kafe dan taman.
Manfaat lain termasuk:
  • Kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, kolam atas bumbung dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, meja/kaunter hadapan 24 jam dan dewan bankuet
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Penjagaan anak dalam bilik (surcaj) dan katil lipat simpan/tambahan
  • Katil Tempur-Pedic, gebar bulu kapas dan katil bayi/kot
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri berjenama
  • 36-inci televisyen definisi tinggi dengan saluran TV premium
  • Tempat duduk berasingan, pembancuh kopi/teh dan kipas siling

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam pada waktu terjadual dan atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj) sehingga 3 km
  • Pengangkutan pengambilan di stesen kereta api (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik pusat beli-belah (surcaj)
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan percuma tersedia setiap hari 6:00 hingga 10:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • 77 Degrees East
  • ADD
  • Firefly - The Grill

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Beli-belah
  • Gimnasium 24 jam
  • Kolam atas bumbung
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Aktiviti terselia percuma untuk kanak-kanak
  • Bar/deli snek
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Katil lipat simpan/tambahan
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan (ruang seluas 232 meter persegi)

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Taman
  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 9 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2012
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Gebar bulu kapas
  • Katil bayi
  • Katil lipat simpan/tambahan
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam Tempur-Pedic

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut

Hiburan

  • TV LCD 36-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Hiasan berasingan
  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang dan stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 48 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia
Tempat tidur bayi tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 1500

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Undang-undang tempatan mungkin menghalang tetamu tidak berkahwin daripada berkongsi bilik; adalah menjadi tanggungjawab tetamu untuk menunjukkan bukti perkahwinan, jika diminta oleh pihak hartanah
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Kanak-kanak di bawah umur 12 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang atau kelab kesihatan tanpa pengawasan orang dewasa

Hartanah juga dikenali sebagai

Hive Alwar
Hive Alwar Hotel
Hive Hotel Alwar
Hive Alwar India - Rajasthan
Hive Alwar Hotel
Hive Alwar Alwar
Hive Alwar Hotel Alwar

Soalan lazim

Adakah Hive Alwar mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Jenis kolam termasuk kolam atas bumbung.

Adakah Hive Alwar mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hive Alwar?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hive Alwar?

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari.

Apakah masa daftar keluar di Hive Alwar?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Hive Alwar memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan).

Di manakah terletaknya Hive Alwar?

Hotel yang mesra keluarga ini terletak di pusat bandar, dalam jarak 3 bt (5 km) dari Naldeshwar Shrine, Moosi Maharani ki Chhatri dan Garbhaji Falls. Choohar Sidh Falls dan Clock Tower juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Ulasan

Hive Alwar Ulasan

6.6

7.8

Kebersihan

6.4

Lokasi

7.4

Kakitangan & perkhidmatan

7.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 1 daripada 14 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 7 daripada 14 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 14 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 14 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 14 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

M, Uk

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A good venue for Alwar and the area

The staff were very helpful ,the restaurant good value.I hope to return and would recommend it to others.

8/10 Baik

Sunil, Gurgaon

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
This was a short but good comfortable stay for us. Would help if the following improvements are taken care of: - Ready availability of hot water - Wall clock

4/10 Lemah

Harshul, Delhi

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Hive Hotel Alwar

Food is good. A mineral water bottle will cost you Rs76 more than a 5 star hotel. Swimming pool kept dirty. Toilets not well maintained.

6/10 Boleh diterima

Pankaj, Sharma

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

So far so good

All good except Breakfast,they should add some more varieties in breakfast.

8/10 Baik

Zdenek, Prague

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

New and good hotel

New hotel in a good condition. Good breakfest and nice staff.

4/10 Lemah

S, Delhi

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

New Hotel and need some training...

New hotel and shining furniture ! Rooms are good with required basic amenities. Some rooms have very good view of forests too. I was booked in a Club room but moved in a deluxe room just because of the view. However the front desk staff are cold and clumsy ! Everything needs to be told to them . For instance - the washbasin in the room was leaking. I had to call the front desk atleast 5 times to get this repaired and it was done only the next day. The bathing soap and shower gel were missing. The bedsheets and pillow covers didnt smell and look fresh.The teabags were not replenished the next day. The newspaper they kept outside the room was crushed. Most of these things were only corrected after I met the kind room cleaning responsible person on the floor. The hotel is slightly outside the main town but close to the Railway Station (4 kms). The rickshaw charge 50 Rs from the railway station. The taxi organised by hotel takes 300 Rs. However after sunset its very difficult to find any rickshaws or "Vahinis" (shared autos) around the hotel. Therefore taxis organised by this hotel could be an expensive deal to go around in the city. Again a mixed feedback for food - For dinner I had a vegetarian thali which was very good and reasonably priced. They also served some fresh and hot chapatis. Breakfast spread was decent - it had cereals, eggs and papaya. However again the idlis were burnt and parathas tasted old.

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bad experience at this hotel

unfriendly and uncaring staff, with an arrogant manager with attitude. there is no 24 hrs running water, and then they waste the hours and make us keep waiting for it, only to get frustated and shower in the cold water and get moving. Hotel staff or manager not regretful of it.

10/10 Cemerlang

M.T., Uk

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A perfect hotel

The Hive was a perfect base for exploring this part of Rajasthan. They prove there is more to do in the Alwar area than many people realise. The entire staff were helpful.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice reasonable hotel, clean rooms , courteous and cooperative staff. Buffet breakfast was little disappointing though but overall pleasant experience. Will visit again.

6/10 Boleh diterima

Varun, Chandigarh

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

gr8 business hotel

gr8 busin3ess hotel, new just 8 mos old when we visited, rooms excellent, food menu overpriced little, breakfast good (for the room price!)

8/10 Baik

Dev, delhi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good hotel

More than we expected and not too expensive...Overall a pretty good stay

8/10 Baik

Dutta, NCR, Delhi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

good service

it was a comfortable stay.

2/10 Teruk

HELLO0, DELHI

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

SUBSTANDARD SERVICES

THE ROOMS WERE CLEAN. BUT THE FACILITIES PROMISED LIKE THE BED CONFIRMED IN BOOKING WAS NOT GIVEN. THE LIST IS EXHAUSTIVE. ALL CALLS TO SET THINGS RIGHT WERE SIMPLY IGNORED AND LEFT UNATTENDED. IN SHORT, YOU CAN RANK THE HOTEL AS CLEAN. BUT SERVICES ARE SUBSTANDARD AND UNSATISFACTORY. HENCE I WOULD RATE IT AS A VERY BAD PLACE TO STAY.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

excellent experience..:)

It was pleasant experience with the hotel. I liked cleanliness of the room, quality of the staff and their services. I felt like home.