Galeri foto untuk Renion Zyliha Hotel





Ulasan
6.6 daripada 10
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Luxury Suite, 1 Katil Ratu (Queen), Non Smoking, City View

Luxury Suite, 1 Katil Ratu (Queen), Non Smoking, City View
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Menu bantal
Kipas siling
Peralatan tempat tidur premium
Lihat semua foto untuk Standard Twin Room, Berbilang Katil, Non Smoking, City View

Standard Twin Room, Berbilang Katil, Non Smoking, City View
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Menu bantal
Kipas siling
Peralatan tempat tidur premium
Lihat semua foto untuk Deluxe Double Room, 1 Katil Kelamin (Double), Non Smoking, City View

Deluxe Double Room, 1 Katil Kelamin (Double), Non Smoking, City View
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Menu bantal
Kipas siling
Peralatan tempat tidur premium
Lihat semua foto untuk Standard Single Room, 1 Katil Bujang (Single), Non Smoking

Standard Single Room, 1 Katil Bujang (Single), Non Smoking
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Menu bantal
Kipas siling
Peralatan tempat tidur premium
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

104, Baitursynov str., Almaty, 480000
Tentang hartanah ini
Renion Zyliha Hotel
Hartanah serupa

KAIER
KAIER
- Termasuk sarapan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
6.8 daripada 10, 5 ulasan
Harga ialah RM198
RM222 jumlah
termasuk cukai & fi
18 Okt - 19 Okt
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: KZT 3500 setiap kenderaan (sehala)
- Fi daftar masuk awal: KZT 10000 (tertakluk kepada ketersediaan)
- Bayaran katil lipat simpan: KZT 3000.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Jika anda memerlukan visa untuk memasuki negara ini, hartanah anda mungkin dapat membantu menyediakan dokumen sokongan yang perlu untuk mendapatkan visa tersebut. Untuk maklumat lebih lanjut, anda boleh menghubungi hartanah menggunakan maklumat hubungan yang disertakan dalam pengesahan tempahan anda. Hartanah tersebut boleh mengenakan bayaran untuk bantuan ini walaupun anda terpaksa membatalkan tempahan anda. Segala persiapan adalah antara hartanah dan diri anda semata-mata.
Hartanah juga dikenali sebagai
Zyliha
Zyliha Almaty
Zyliha Hotel
Zyliha Hotel Almaty
Renion Zyliha Hotel Almaty
Renion Zyliha Almaty
Renion Zyliha
Renion Zyliha Hotel Hotel
Renion Zyliha Hotel Almaty
Renion Zyliha Hotel Hotel Almaty
Soalan lazim
Renion Zyliha Hotel Ulasan
Ulasan
6.6
7.6/10
Kebersihan
7.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Pengembara perniagaan
27 Jan 2020
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2020
2/10 Teruk
Gokay
11 Dis 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gokay
Menginap 2 malam pada Dis 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
7 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 10 malam pada Apr 2019
10/10 Cemerlang
Amir
17 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Amir
Menginap 2 malam pada Feb 2018
8/10 Baik
Walter, Italy
24 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Well located and nice
Walter
Menginap 5 malam pada Jul 2017
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
12 Apr 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Warning! Unprofessional Hotel With Unlocked Doors!
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
SERGEY
6 Nov 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Достаточно чистый отель, разумные цена-качество
SERGEY
8/10 Baik
Oleg
5 Nov 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Нормальный отель
Oleg
8/10 Baik
Megan, Missouri
6 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Centrally located, reasonable price
Megan
8/10 Baik
Lucy, London
4 Mei 2016
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very convenient Almaty hotel
Lucy
8/10 Baik
SERHII, Днепропетровск, Украина
26 Feb 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Командировка на один день.
SERHII
8/10 Baik
Greg
23 Feb 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Greg
2/10 Teruk
SAGARMATXA, BAKU
6 Apr 2014
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Strongly not recommended!
SAGARMATXA
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
13 Nov 2013
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
review
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Oleh R. Tustaniwsky, Brooklyn, New York
21 Okt 2013
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Close to a Stop on the New Subway
Oleh R. Tustaniwsky
2/10 Teruk
Hanna, Como
29 Jul 2013
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Never again!
Hanna
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
2 Jun 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik