Riverview Hotel

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di sungai yang terdapat letak kenderaan valet percuma dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Riverview Hotel

1 bilik tidur, bar mini, peti besi dalam bilik, meja
Junior Suite, 1 Katil Kelamin (Double) | Ruang tamu | TV LCD
Meja sambut tetamu
Teres/patio
Bahagian luar

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Gim
  • Termasuk parkir
  • Dobi

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Junior Suite, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Kipas siling
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Nr. Sakar VII, Nr. Nehru Bridge Corner, Ashram Road, Ahmedabad, Gujarat, 380009

Tempat berdekatan

  • Parimal Garden - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Manek Chowk - 17 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Stadium Sardar Patel - 2 min memandu - 2.4 km
  • Taman Riverfront - 4 min memandu - 3.7 km
  • Universiti Gujarat - 4 min memandu - 3.5 km

Bergerak

  • Stesen Gandhigram - 3 minit berjalan kaki
  • Old High Court Station - 16 minit berjalan kaki
  • Ahmedabad (AMD-Lapangan Terbang Antarabangsa Sardar Vallabhbhai Patel) - 29 minit memandu

Restoran

  • ‪Kunal Restaurant - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Patang Hotel - The Revolving Restaurant - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Jungle Bhookh - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Hotel Neelkanth Patang - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Girish Cold Drinks - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Riverview Hotel

Hotel terletak di Pusat Bandar Raya Ahmedabad
Pertimbangkan penginapan di Riverview Hotel dan manfaatkan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang, teres dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Di restoran hartanah, The Leaf, terdapat masakan India. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan pendiangan di lobi dan bar.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, dewan sambutan dan stesen komputer
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Riverview Hotel mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan ruang kerja komputer riba, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, peti sejuk dan cerek elektrik

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 450 untuk orang dewasa dan INR 250 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • The Leaf

Aktiviti menarik

  • Gimnasium
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi percuma
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan (ruang seluas 21 meter persegi)
  • Ruang kerja bersama
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Di sungai
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Ambang pintu muat lalu kerusi roda
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Hulu semburan berketinggian boleh laras
  • Katil berketinggian rendah
  • Kaunter dan singki berketinggian rendah
  • Kunci pintu berketinggian rendah
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja berketinggian rendah
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pemberitahuan loceng pintu dan telefon
  • Port pandangan berketinggian rendah pada pintu
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Dewan sambutan
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Pendiangan di lobi

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 11:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 9:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1200.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 450 untuk dewasa dan INR 250 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 700 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
  • Yuran pengangkutan ulang-alik bagi setiap kanak-kanak: INR 600 (sehala), (berumur sehingga 10 tahun)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1200.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Always Riverview
Always Riverview Ahmedabad
Always Riverview Hotel
Always Riverview Hotel Ahmedabad
Riverview Hotel Ahmedabad
Riverview Ahmedabad
Riverview Hotel Hotel
Riverview Hotel Ahmedabad
Riverview Hotel Hotel Ahmedabad

Soalan lazim

Adakah Riverview Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Riverview Hotel?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Riverview Hotel?

Daftar masuk bermula jam 11:00.

Apakah masa daftar keluar di Riverview Hotel?

Daftar keluar adalah jam 9:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Riverview Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR700 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Riverview Hotel?

Terletak di Pusat Bandar Raya Ahmedabad, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Parimal Garden dan Masjid Sidi Saiyyed. Bhadra Fort dan Ahmed Shah's Mosque juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Gandhigram dan Stesen Gandhigram berada dalam lingkungan 5 minit berjalan kaki.

Riverview Hotel Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 8 daripada 20 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 5 daripada 20 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 20 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 20 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 20 ulasan

7.4/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.0/10

Kemudahan

7.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.8/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Prakash

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
All staff were very helpful, food was good Cleaning of room service was good as for property lack maintenance causing property to degrade
Menginap 3 malam pada Jan 2023

10/10 Cemerlang

jital

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Great basic hotel with a nice restaurant and wonderful staff who really ensure that guests have a pleasant stay. The hotel itself is fairly basic, but that is reflected in the price. The location is great - close to everything with several transport options close by. I will definitely stay here every time I need a place to stay in Ahmedabad.
Menginap 2 malam pada Mac 2022

10/10 Cemerlang

jital

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Wonderful staff. Allowed us to store luggage and sot in lobby long after checkout. So helpful.
Menginap 1 malam pada Mac 2022

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very polite staff, manager neha soni was extremely helpful and make me feel like home,
Menginap 15 malam pada Jan 2020

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Disappointing for a three star category

Except for the convenient location up keep/maintenance of the property disappointing.
Menginap 2 malam pada Nov 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
We didn’t get appropriate services and amenities as asked. We asked for the decoration of the room and they didn’t did it well.
Menginap 1 malam pada Nov 2019

10/10 Cemerlang

Fenil

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Neha, Mahesh & Sahil displayed excellent service. Highly recommended only because of good people working for them.
Menginap 3 malam pada Sep 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
夜間ルームサービスを頼んだが、来なかった。 トイレ、洗面台とシャワールームの段差が低く(水返しがない)シャワーを浴びると全体的に濡れてしまった。 リバービューというnamingだが、川はほとんど見えなかった。
Menginap 2 malam pada Apr 2019

10/10 Cemerlang

Jayesh

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Prime location

Menginap 1 malam pada Jan 2019

10/10 Cemerlang

Roger

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
We thoroughly enhoyed our stay. The hotel is clean, convenient, and the people are wonderfully helpful and friendly.
Menginap 4 malam pada Jan 2019

10/10 Cemerlang

JOSEPH

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2017

8/10 Baik

Lalitha

Sukakan: Keselesaan bilik

Convenient and accessible

1. This Hotel is not known to many people in Ahmadabad City. We had to give another Hotel name (Patang) which is more popular in that area as land mark to reach to this Hotel. 2. Hotel Staff can guide guests regarding the attractions/events in the city. 3. A brochure of all sightseeing places in around the city would definitely help

6/10 Boleh diterima

Cheuk Ying

公幹住宿, 不過不失

公幹住宿, 不過不失

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

6/10 Boleh diterima

Prakash, Kerala

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Hotel river view review

good hotel for a business traveller

10/10 Cemerlang

Mihir, MUMBAI

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
VERY GOOD HOTEL. SERVED WITH NICE HOSPITALITY. SITUATED AT MAIN ROAD SO VERY EASY CONVIENIENT TO GET CAB AND AUTOS. FOOD WAS REALLY GOOD.

4/10 Lemah

Paal, Norway

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Terrible stay

I had a terrible time at Riverview Hotel. I noticed the hotel had gotten great reviews on Tripadvisor and Hotels.com, that's why I chose it. I was dissapointed. First: The AC did not work for the entirety of my stay (5 days). When we complained to the staff they quickly arranged a new room for us, but the air condition did not work here either. It became clear to me that the AC in none of the rooms were working (I checked 4-5 rooms and the temperature was between 27 and 30 degrees celcius in all of them). Secondly: The WiFi did not work for all the 5 days. I was there for work and work a lot online. When we asked at what time we could expect the WiFi to work, the staff's response varied from two hours to two days. The WiFi did in fact not work when we arrived and was not working when we left. Third: Almost none of the staff speaks english. This is fine in most other hotels, but in a hotel with this many issues it's a huge problem. We were there for work and had eventually to give up trying to get a proper room - we did not have the time. I've seen that the manager has written a response to most reviews on Hotels.com, both positive and negative. I would reccomend that he starts getting his hotel in order and instructs the staff that when vital components of the room (AC and WiFi) are out of order it is only fair to refund part of the room. I have been traveling in India for 5 weeks now and visited 7 or 8 hotels. This is the worst one - by far.

8/10 Baik

Suresh, UK

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Medium

Good

8/10 Baik

VIVEK, Noida

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Comfortable stay at nice location

Good and comfortable Stay.Food is expensive from city standards. Buffet Breakfast is average

8/10 Baik

HARISH

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik