Ramada by Wyndham Ahmedabad

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Ahmedabad terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Ramada by Wyndham Ahmedabad

Bar (di hartanah)
Dewan bankuet
Depan hartanah - siang/malam
Lobi
Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, ruang kerja komputer riba

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Spa
  • Termasuk sarapan
  • Gim
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Penyaman udara
Harga semasa ialah RM297
RM332 jumlah
termasuk cukai & fi
18 Jul - 19 Jul

Pilihan bilik

Room, 1 Katil Kelamin (Double), Smoking

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pembancuh kopi/teh
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Junior Suite, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
  • 35 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pembancuh kopi/teh
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
  • 35 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Suite, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
  • 35 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Suite, 1 Katil Raja (King), Smoking

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
  • 35 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Corporate Road Opposite Prahla, Ahmedabad Polytechnic, Ahmedabad, Gujarat, 380015

Tempat berdekatan

  • Pusat Beli-belah ISCON - 18 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Kankaria Lake - 3 min memandu - 3.2 km
  • ISKCON Temple, Ahmedabad - 3 min memandu - 2.7 km
  • Universiti Gujarat - 5 min memandu - 4.8 km
  • Hospital Zydus - 6 min memandu - 6.7 km

Bergerak

  • Old High Court Station - 8 minit memandu
  • Vastrapur Station - 19 minit berjalan kaki
  • Ahmedabad (AMD-Lapangan Terbang Antarabangsa Sardar Vallabhbhai Patel) - 51 minit memandu

Restoran

  • ‪Bikanervala - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Nini's Kitchen - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Punjab King - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Shakti The Sandwich Shop - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Upper Crust - ‬9 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Ramada by Wyndham Ahmedabad

Hotel mewah yang terletak di Prahlad Nagar
Pertimbangkan penginapan di Ramada by Wyndham Ahmedabad dan manfaatkan sarapan bufet percuma, teres atas bumbung dan kedai kopi/kafe. Manjakan diri anda dengan urutan tisu mendalam di tapak spa. Nikmati masakan antarabangsa dan banyak lagi di dua tapak restoran. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan perkhidmatan pencucian kering/dobi dan pendiangan di lobi.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan, tempat letak basikal dan dewan tari-menari
  • Perkhidmatan perkahwinan, TV di lobi dan Bilik rawatan urut
Ciri-ciri bilik
Kesemua 90 bilik menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan ruang kerja komputer riba, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 32-inci televisyen dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, cerek elektrik dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj) sehingga 40 kilometer
  • Tempat letak kenderaan sendiri berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:30
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Sigri
  • Sun Dew

Aktiviti menarik

  • Buku
  • Gimnasium
  • Kawasan pembersihan basikal
  • Lawatan basikal
  • Spa perkhidmatan penuh
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 4 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 390 meter persegi)
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Teres atas bumbung

Spa perkhidmatan penuh

  • 2 bilik rawatan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan Sweden
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar di bilik mesyuarat
  • Ambang pintu muat lalu kerusi roda
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Kakitangan yang berupaya memahami bahasa isyarat
  • Katil berketinggian rendah
  • Kaunter dan singki berketinggian rendah
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Kunci pintu berketinggian rendah
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja berketinggian rendah
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Penggera visual di koridor
  • Port pandangan berketinggian rendah pada pintu
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 10 tingkat
  • 100% tenaga boleh diperbaharui
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Pendiangan di lobi
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Produk pembersihan mesra alam digunakan
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelajuan data telefon pintar 4G
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kemasukan kunci mudah alih
  • Kerusi meja
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penggunaan data telefon pintar tanpa had
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Surat khabar harian percuma
  • Tandas cekap air
  • Telefon
  • Telefon pintar

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah hari, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan sistem kitar semula air dan produk pembersihan mesra alam
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Count on Us (Wyndham)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Sebuah kereta diperlukan untuk pergi balik ke hartanah ini
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Tetamu di bawah 18 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa

Hartanah juga dikenali sebagai

Ahmedabad Ramada
Ramada Ahmedabad
Ramada Hotel Ahmedabad
Ramada Ahmedabad Hotel Ahmedabad
Ramada Ahmedabad Hotel
Ramada by Wyndham Ahmedabad Hotel
Ramada by Wyndham Ahmedabad Ahmedabad
Ramada by Wyndham Ahmedabad Hotel Ahmedabad

Soalan lazim

Adakah Ramada by Wyndham Ahmedabad mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Ramada by Wyndham Ahmedabad?

Setakat 16 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Ramada by Wyndham Ahmedabad pada 18 Jul 2025 bermula serendah RM 296.56, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Ramada by Wyndham Ahmedabad?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Ramada by Wyndham Ahmedabad?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Ramada by Wyndham Ahmedabad?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya Ramada by Wyndham Ahmedabad?

Terletak di Prahlad Nagar, hotel spa ini sejauh 1 bt (2 km) dari Pusat Beli-belah ISCON dan Vaishnodevi Temple. Pusat Beli-Belah Taman Gulmohar dan Sarkhej Roja juga dalam jarak 2 bt (3 km). Vastrapur Station sejauh 19 minit berjalan kaki.

Ramada by Wyndham Ahmedabad Ulasan

Ulasan

7.4

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 10 daripada 51 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 23 daripada 51 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 11 daripada 51 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 51 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 51 ulasan

7.6/10

Kebersihan

7.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

7.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Rakesh, Kew Gardens

Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Harsh

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
It was good.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Hema

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel was very well kept and the staff by far were most attentive and incredible staff I have ever encountered! Great asset to this hotel! They always went above and beyond to help in any way they could!
Menginap 3 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Tribhovan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good stay

Clean & helpful staff Staff punctual
Menginap 5 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Geeta

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Shantilal, Leicester

Good location for shopping, eating places and banks. Nice spacious comfortable room, with laundry service. Helpful staff. Good breakfast with cooked veg food, cereals, toast, beverages and cut fruit.
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Krupa

Sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

ignacio

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

ARTI RAJESH

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 6 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Jiss mathew

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2021

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Nice location , average property and room. Breakfast not good.
Menginap 2 malam pada Jan 2021

8/10 Baik

Mahesh

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Good place to stay, some enhancements necessary

Service from staff was generally pretty good. Just the one off person at reception who seemed disinterested. Had an issue with WiFi and needed to chase a few times to resolve. Managers are good when a request is raised with them. The rooms look tired and need upgrading including bed linen and bathroom furniture. Overall I did enjoy my stay as the service and environment is good. Thanks to Mr. Prashanta for making my stay at Ramada enjoyable.
Menginap 9 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Feb 2020

6/10 Boleh diterima

Hemant, Hayward California

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
Need more training to housekeeping staff .. I stayed here in January 2017 n this time property has been gone down in service n cleanness ..all it need proper training to staff
Menginap 1 malam pada Feb 2020

8/10 Baik

Abhideep

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2019

6/10 Boleh diterima

Simon

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
A good value hotel with friendly service
Menginap 1 malam pada Okt 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The first room i was had such a terrible smell, i had to request to change it. The bedsheets are old, often stained and made me question whether they were even properly washed. Breakfast was good.
Menginap 4 malam pada Sep 2019

8/10 Baik

Hardik

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Best for Business Stay

Its a decent hotel as per brand name, best choice for business stay. With good breakfast.
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great place. Amazing staff.. Close to the airport.
Menginap 2 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

KASHYAP

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2019

8/10 Baik

Hardik

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Business Hotel with Average Cost as per Brand

Ramada is Decent Business Hotel with Standard Pricing as per Brand
Menginap 2 malam pada Jan 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
The way I was treated by the hotel staff on my arrival is uncalled for from a person working in hospitality space.... Will not recommend anyone neither will ever stay there
Menginap 1 malam pada Dis 2018

8/10 Baik

Johnharry

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Staffs were friendly.Hotel was clean n had all the needed facilities.
Menginap 6 malam pada Okt 2018

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Very unlike Ramada standards.

Room amenities and lighting not proper. Extra bed ordered but condition was poor.
Menginap 2 malam pada Jul 2018

8/10 Baik

tu2180, Japan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Jul 2018