Ginger Ahmedabad, Satellite

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Ahmedabad terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Ginger Ahmedabad, Satellite

Lobi
Pemandangan jalan
Superior Twin Room | 1 bilik tidur, meja, seterika/papan seterika, Wi-fi percuma
Restoran
Tempat makan

Ulasan

5.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Penyaman udara
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM123
RM138 jumlah
termasuk cukai & fi
28 Jun - 29 Jun

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen), City View

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Air botol percuma
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Twin Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Air botol percuma
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Superior Double Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Air botol percuma
  • 176 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Opp. Rajpath club, Near Gordhan Thal Restaurant, Ahmedabad, Gujarat, 380054

Tempat berdekatan

  • ISKCON Temple, Ahmedabad - 2 min memandu - 2.1 km
  • Vastrapur Lake - 2 min memandu - 2.1 km
  • Mall Ahmedabad One - 3 min memandu - 2.8 km
  • Hospital Zydus - 3 min memandu - 3.4 km
  • Universiti Gujarat - 4 min memandu - 3.5 km

Bergerak

  • Vastrapur Station - 5 minit memandu
  • Old High Court Station - 8 minit memandu
  • Ahmedabad (AMD-Lapangan Terbang Antarabangsa Sardar Vallabhbhai Patel) - 47 minit memandu

Restoran

  • ‪Gordhan Thal - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Canadian Donut Company - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Huber and Holly - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Pakwaan Restaurant - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Oshwal Food Mall - ‬11 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Ginger Ahmedabad, Satellite

Hotel terletak di Bodakdev
Di Ginger Ahmedabad, Satellite, anda boleh menantikan kemudahan dobi, pusat perniagaan dan restoran. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Sarapan bufet (surcaj), lif dan dewan bankuet
  • Bilik mesyuarat, bantuan pelancongan/tiket dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Ginger Ahmedabad, Satellite memiliki sentuhan bermakna seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, peti sejuk mini dan pembancuh kopi/teh

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 8:00 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 200 untuk orang dewasa dan INR 200 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk mini

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk mini

Lain-lain

  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal akan dikenakan
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Harap maklum bahawa kad PAN tidak diterima sebagai pengenalan di hartanah ini.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 200 untuk dewasa dan INR 200 untuk kanak-kanak
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Silver Leaf Hotel Ahmedabad
Silver Leaf Hotel
Silver Leaf Ahmedabad
Ginger Ahmedabad Satellite
Ginger Ahmedabad, Satellite Hotel
Ginger Ahmedabad, Satellite Ahmedabad
Ginger Ahmedabad, Satellite Hotel Ahmedabad

Soalan lazim

Adakah Ginger Ahmedabad, Satellite mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Ginger Ahmedabad, Satellite?

Setakat 27 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Ginger Ahmedabad, Satellite pada 28 Jun 2025 bermula serendah RM 122.99, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Ginger Ahmedabad, Satellite?

Ginger Ahmedabad, Satellite tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Ginger Ahmedabad, Satellite?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Ginger Ahmedabad, Satellite?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Ginger Ahmedabad, Satellite?

Terletak di Bodakdev, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Pusat Beli-Belah Taman Gulmohar, Vaishnodevi Temple dan Pusat Beli-belah ISCON. Vikram Sarabhai Space Exhibition Center dan ISKCON Temple, Ahmedabad juga dalam jarak 1 bt (2 km). Thaltej Station sejauh 24 minit berjalan kaki.

Ginger Ahmedabad, Satellite Ulasan

Ulasan

5.4
Penilaian 10 - Cemerlang. 2 daripada 14 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 3 daripada 14 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 14 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 14 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 14 ulasan

5.2/10

Kebersihan

5.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

2.0/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Abir

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Extremely poor customer service

We generally don't stay at Ginger and not used to such hospitality standard. Due to less than 20hrs stay in the city and other strategic benefits due to the location, we booked this property. While check-in, the reception guy was extremely rude and inefficient. Absolutely unfit for any hospitality job. Somehow we finished the check-in but bitterness still persists.
Menginap 1 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Abhilipsa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Jul 2023

8/10 Baik

Dipali

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Nice and clean property. Good location and friendly staff. Need to improve dining area. Ok food.
Menginap 1 malam pada Jun 2023

10/10 Cemerlang

Dilip

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

8/10 Baik

Manish

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Good stay and convenient location

Being on highway side room it was bit noisy. Upstairs room had some preperation being done which disturbed sleep, Friendly, good staff and good food. I left my items which maintenance staff is unable to trace even if I called up within 2days of check out. Could improve on shower room and quality soap products.
Menginap 2 malam pada Feb 2018

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Poor Property

Hotel is well located and has very good transport links. It is only 20 minutes’ walk from Iskon temple. Has good restaurants nearby which provides Gujarati thali. The rooms are large and spacious, Bed is comfortable. It lacks cleanliness. Bathroom washbasin platform was full of dust and we were required to clean. Every time we were required to ask for 2nd Cup for tea and another towel as room service were keeping only one cup and towel. They never kept hand towel without asking. Room service provided only lemon flavoured teabag which is very odd for morning. On asking they said they have only this tea. We can talk to management. Worst part is window. Window glass was full of dust and below there was a platform which is filled with filth. So no use of window. Breakfast has very limited spread (Least spread I found in 4 hotels I leaved in Ahmedabad in Year 2017). Service was very poor. Only I found is staff is polite. Upama was too sweet to eat, juices were watery, Idly lacked softness. There is no live counter and it took long time for getting things from kitchen. It seems there is lack of supervision. These small things make good hotel and this is reason for poor ranking. I will not like to return to this hotel.
Menginap 1 malam pada Dis 2017

6/10 Boleh diterima

Mukesh K

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Over all it is poor property

I stayed 3 nights in this hotel in Ahmadabad. The location is good, a bit away from traffic, close to restaurants and ATM. The rooms are big enough. AC works properly, water is provided, furniture and bed sheets are cleaned and the staffs are friendly. This is basic things for a hotel important. Hotel comfort is decided based on service and attitude. Front desk has very young inexperienced staff so they take time in even finding out your name from booking list available Big minus point is breakfast, spread is limited compared to other hotels I stayed in Ahmedabad. Juices are too watery and Upama is too sweet. Staffs are polite but take long time to serve. Every time we have to ask for another towel and hand towel. Tea bag being provided is with lemon flavour and they have only this variety. Curtain is bit short in bathroom that makes it wet. We found lot of dust t on the wash basin platform as well as on hangers in cupboard. This talks about cleanliness. It seems there is lack of supervision. I will not return to this hotel
Menginap 2 malam pada Dis 2017

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

2/10 Teruk

Sudeep

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

not at all clean, bed and bed sheet are not clean

Hotel not so good , no comfort, bad management, no breakfast quality, staff not adequate , no reception

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
we never stayed at the hotel because they could not find our reservation.

6/10 Boleh diterima

Shreekumar

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan

A hotel with filthy rooms but great potential.

Room size, room furniture, bathroom fittings were suitable enough for a good four star hotel. BUT room service was inefficient - "Indian" mentality, mop moved over floor without making the floor clean. Owners need to spend a few days in a five star hotel to learn how a room toilet wash basin taps are made spotlessly clean. Whilst there the hotel lobby area was undergoing some repairs changes. May be when completed and staff retrained to do their jobs to perfection, the hotel will justify its present 3 star status.

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Horrible

Horrible hotel did not stay

4/10 Lemah

Kiritkumar, Wall

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Room was not clean, amneties poor, breakfast good, I would not recommend this hotel to any one

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Decent Stay

Other than the fact that the hotel facilities are getting dilapidated with age, there is no other drawback.