HAMILTON Agadir

Hartanah 3.0 bintang
Hotel pantai dengan kolam renang terbuka, berhampiran Istana DiRaja

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

6.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Kolam renang
  • Spa
  • Termasuk parkir
  • Wi-Fi percuma
  • Restoran
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 17 daripada 17 bilik

Standard Double or Twin Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil tambahan/lipat simpan percuma
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single) ATAU 1 Katil Raja (King)

Triple Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Pengering rambut
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)

Family Double or Twin Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Executive Double or Twin Room, Sea View

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Pengering rambut
  • 28 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Panoramic Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
  • 35 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Sofa Bujang

Family Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
2 bilik tidur
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
  • 65 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 6
  • 1 Katil Raja (King), 2 Katil Sofa Bujang dan 2 Katil Bujang (Single)

Executive Double or Twin Room, Pool View

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Pengering rambut
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Standard Double or Twin Room, Sea View

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil tambahan/lipat simpan percuma
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
  • 28 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single) ATAU 1 Katil Raja (King)

Family Suite

  • Boleh menampung 4

Standard Room - Sea View

  • Boleh menampung 2

Suite

  • Boleh menampung 2

Triple Room

  • Boleh menampung 3

Standard Room - Garden View

  • Boleh menampung 2

Family Room

  • Boleh menampung 2

Executive Room - Sea View

  • Boleh menampung 2

Executive Room - Pool View

  • Boleh menampung 2

Economy Room

  • Boleh menampung 2
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Boulevard Mohammed V, Agadir, 80000

Tempat berdekatan

  • Stade Al Inbiaate - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Istana DiRaja - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Club Royal de Tennis - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pantai Agadir - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Souk El Had - 4 min memandu - 1.9 km

Bergerak

  • Agadir (AGA-Al Massira) - 21 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Millionaire‘s club - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Mezzo Mezzo - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Jus & Ice - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Cafe La Fontaine - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

HAMILTON Agadir

Mesra keluarga bagi hotel berdekatan Istana DiRaja
Terletak berdekatan Souk El Had dan Marina Agadir, HAMILTON Agadir menyediakan kelab malam, bar renang naik dan bar kolam. Manjakan diri anda dengan lulur badan, Refleksologi atau Balut nyahtoksin di tapak spa. Masakan antarabangsa restoran di tapak, Restaurant Girona, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Sebagai tambahan kepada teres dan kedai kopi/kafe, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak, bersama dengan kerusi lepak pantai, payung pantai/kolam dan penyelamat di tapak hartanah
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan perkhidmatan rencam
  • Meja ping pong, Bilik rawatan urut dan dewan sambutan
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 174 bilik menawarkan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan pencetak.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Pancuran mandi, bidet dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Televisyen dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, tempat duduk berasingan dan sistem pemanasan

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Letak kenderaan sendiri di tapak adalah terhad
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: EUR 5 untuk orang dewasa dan EUR 2.50 untuk kanak-kanak
  • 1 bar berenang
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • 2 bar/ruang istirahat
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Restaurant Girona

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik wap
  • Kelab malam
  • Kolam kanak-kanak
  • Meja biliard/pool
  • Pingpong
  • Pustaka
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Pagar kolam
  • Penyelamat di tapak hartanah
  • Taman permainan
  • Trampolin

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • 2 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Balut nyahtoksin
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik wap
  • Hidroterapi
  • Kawasan rawatan terbuka
  • Lulur badan
  • Mandi lumpur
  • Mandian Turki
  • Rawatan Ayurveda
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Tab panas
  • Talasoterapi
  • Urutan pranatal
  • Urutan sukan
  • Urutan Sweden
  • Urutan Thai
  • Urutan tisu dalam
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 1 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Alat bantuan mendengar di bilik mesyuarat
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif (kelebaran pintu 203 sentimeter)
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 150 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan sambutan
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Penyelamat

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bidet
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel/satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Pencetak
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.22 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 5 untuk dewasa dan EUR 2.5 untuk kanak-kanak
  • Bayaran peti besi dalam bilik: EUR2 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Kanak-kanak di bawah 18 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa tanpa pengawasan orang dewasa

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Adrar Agadir
Hotel Adrar
Adrar Agadir
Adrar Hotel Agadir
Adrar
Hotel Adrar
HAMILTON Agadir Hotel
HAMILTON Agadir Agadir
HAMILTON Agadir Hotel Agadir

Soalan lazim

Adakah HAMILTON Agadir mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Adakah HAMILTON Agadir mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di HAMILTON Agadir?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di HAMILTON Agadir?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di HAMILTON Agadir?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah HAMILTON Agadir memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang.

Di manakah terletaknya HAMILTON Agadir?

Terletak di Pusat Bandar Raya Agadir, hotel yang mesra keluarga di Agadir ini dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Istana DiRaja dan Pantai Agadir. Souk El Had dan Marina Agadir juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Ulasan

HAMILTON Agadir Ulasan

6.0

5.8

Kebersihan

7.6

Lokasi

6.4

Kakitangan & perkhidmatan

6.0

Mesra alam

5.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 74 daripada 386 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 88 daripada 386 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 78 daripada 386 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 49 daripada 386 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 97 daripada 386 ulasan

Ulasan

2/10 Teruk

Fizah

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Would not recommend.
Menginap 4 malam pada Dis 2025

4/10 Lemah

Tariq

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Place was unclean uncomfortable and noisy. Breakfast was bad
Menginap 1 malam pada Dis 2025

6/10 Boleh diterima

Vincent

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Check in was long and slow. Had to wait a long time before getting serviced and getting our room. Room was decent, not fully cleaned, room is outdaddd and needs revamped. Room service: while sleeping, cleaning lady jusy
Menginap 1 malam pada Dis 2025

10/10 Cemerlang

Mohammad Ashraf

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good hotel
Menginap 6 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Viktorija

Tidak sukakan: Kebersihan
Good location, comfortable bed . But very dirty rooms and restaurant tables. Food was very nice but took very long to get it.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

2/10 Teruk

anass

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Bad service
Menginap 4 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

colin, great dunmow

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It might not have been the Ritz(London) however the help from the management and concierge was fantastic,I could ask them anything Security man was great and friendly Breakfast good when I went in to eat and reasonably priced Good location to walk to beach and believe me the staff really great, could not have asked more from anyone Will probably return for a longer visit Colin Hilton
Menginap 7 malam pada Nov 2025

4/10 Lemah

Abdul

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
day staff was unbothered and didn’t really want to help and security guard during the day was very weird and was very rude. this is my second time staying here and the first time was actually decent but this time was terrible wouldn’t stay here again be careful of the day time security guard he is very weird
Menginap 4 malam pada Nov 2025

4/10 Lemah

Hemal Fidahussene

Menginap 1 malam pada Nov 2025

2/10 Teruk

Viveque Anupcumar

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Kiah

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
The door in my doom did not close and i have a 2 year old son i had to keep the heat on all night
Menginap 4 malam pada Nov 2025

2/10 Teruk

Shari

Menginap 7 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

El-Are

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Le rapport qualité-prix laisse à désirer. Par exemple, le mur de vitre séparant la douche de l'évier était mal fixé au mur, donc pouvait valser aisément, sans aucun effort de notre part. Le déjeuner manquait de variétés saines et surtout axé vers la santé.
Menginap 2 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

Saima

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff interrogated us at the door each day we went for breakfast! We gave up going after the first 2 days as we were embarrassed
Menginap 7 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Badar

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan
Hotel was overall ok, but the staff at breakfast time we rude and constantly watching you eat. As you go in they interrogate you at the door. The choices for breakfast were poor the tea was always cold and the coffee machine deployed anything and everything. I only used it 3 mornings as felt so awkward
Menginap 7 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

George

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The breakfast what bad
Menginap 5 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

ANOUAR, Sunny Isles Beach

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I Wouldn’t Stay Here Again Even If It Were Free! From the moment we stepped into the lobby, I knew we had made a mistake. The entire place reeked of cigarette smoke not just a faint smell, but thick clouds of it everywhere. People were smoking openly like it was the 1980s, with zero consideration for kids or anyone else. Even the hallways smelled like an ashtray. I felt sick just walking to our room. And then… the room. My heart sank the moment I opened the door. The toilet tank was loudly running nonstop like a waterfall that wouldn’t shut off. No towels. No toilet paper. The AC didn’t work. The sink had a dried booger stuck on it (yes, really). Mold and mildew clung to the mirror, the showerhead, the walls, and the faucet. The entire bathroom felt like it hadn’t been cleaned in ages. The toilet seat didn’t even fit the bowl and it had stains. I wish I was exaggerating. To make things worse, there was no hot water at all. We couldn’t shower that night or the next morning. Imagine paying for a hotel and feeling dirtier after staying there. Breakfast was just sad a few items, watery coffee that tasted like burnt air, and nothing remotely appetizing except for the Moroccan Maloui. This place isn’t just outdated it’s falling apart. It’s the kind of hotel that makes you want to go home, shower for an hour, and question every life choice that led you there. Zero stars, if that were possible. Never again. Ever.
Dried Booger 🤮
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Ali

Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Great location great hotel.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Jagdishchandra

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
clean room with air condition. old toilet seat no towel hanging rails in bathroom. Good location.
Menginap 7 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Arash

Sukakan: Kebersihan

Bra hotell

Det var bra og vert pengene
Menginap 8 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Dharamjit

Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

damien

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Julie

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Lalla Nazha

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
This was my first time visiting Agadir and my first trip back to Morocco after 13 years of living in the U.S., so I was really looking forward to this stay. Unfortunately, my experience at the hotel was disappointing. Although my check-in time was at 2:00 PM, I didn’t arrive at the hotel until around 11:00 PM after a long journey. Sadly, the room I was given wasn’t ready. The door lock wasn’t working, so I had to change rooms. The second room had an extra bed added, but it was uncomfortable, there were no blankets, and the TV wasn’t working. The next day, they moved me to another room, but it was still missing many essentials — no towels for the bathroom and again, the TV wasn’t working. I mentioned these issues to the reception, but the response I received was, “It’s not my problem; you should ask the person before me,” which was frustrating. On the positive side, the staff at the breakfast buffet were very kind and welcoming, and I really appreciated their attitude. The hotel location is nice, and I enjoyed the beautiful atmosphere of Agadir. I hope my feedback helps the hotel improve communication, room preparation, and guest service so future visitors can have a better experience. A simple smile, good communication, and proper attention to guest needs make a big difference.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Adil

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ZERO POINTE

A éviter Aucun service Personnel inutile aucune direction n'est présente pour répondre au question. Arrivé a 15h chambre prête à 19h avec 2 enfants.... Pas de seviette dans la chambre Pas de porte de SDB Pas de Rideau de douche... et bouquet la petite à vomi pendant la nuit pas de serviette de serpillère ou de nouveau drap... la personne de l'accueil nous a repondu attendez demain... a déconseillé NOTE ZERO
Menginap 2 malam pada Ogo 2025