Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa Accra

Hartanah 4.5 bintang
Hotel mewah yang terdapat 2 restoran dan bar/ruang istirahat

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa Accra

Kolam renang terbuka
2 bar/ruang istirahat, bar tepi kolam
2 restoran, sarapan, makan tengah hari dihidangkan; masakan antarabangsa
Lobi
Bahagian luar

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Bar
  • Gim
  • Spa
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Suite, 1 Katil Raja (King) (Royal Suite)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, Berbilang Katil, City View (Ebony Suite)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 3 Katil Raja (King)

Superior Room, 1 Katil Kelamin (Double), City View (Superior Room)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Room, 1 Katil Ratu (Queen), City View (Deluxe Room)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room, 2 Katil Bujang (Single), City View (Deluxe Twin Room)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Suite, 1 Katil Raja (King), City View (Junior Suite)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, 1 Katil Raja (King), City View (The Pent House)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
21 Dr Isert Road North Ridge, 21, Accra, Accra Region

Tempat berdekatan

  • Oxford Street - 3 min memandu - 2.5 km
  • Rumah Negeri Ghana - 4 min memandu - 2.2 km
  • Pusat Persidangan Antarabangsa Accra - 4 min memandu - 2.2 km
  • U.S. Embassy - 6 min memandu - 4.2 km
  • Pasar Makola - 6 min memandu - 3.6 km

Bergerak

  • Accra (ACC-Lapangan Terbang Antarabangsa Kotoka) - 16 minit memandu

Restoran

  • ‪Mango and Wheat - ‬19 min berjalan kaki
  • ‪Paloma - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪The Honeysuckle - ‬4 min memandu
  • ‪Bus Stop Pool and Bar - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Bella Afrik - ‬17 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa Accra

Hotel mewah yang terletak di Osu Klottey
Pertimbangkan penginapan di Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa Accra dan manfaatkan bar kolam, teres dan taman. Manjakan diri anda dengan urut atau perkhidmatan spa lain. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan antarabangsa. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan 2 bar.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang terbuka
  • Sarapan bufet (surcaj), gelanggang tenis terbuka dan pengangkutan ulang-alik kawasan
  • Daftar keluar ekspres, penjagaan anak yang dipantau (surcaj) dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Bilik mesyuarat, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan lif
  • Ulasan tetamu memuji tentang keadaan keseluruhan
Ciri-ciri bilik
Semua 199 bilik mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi atau pancuran dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Perkhidmatan pengangkutan lapangan terbang atas permintaan
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia atas permintaan sahaja
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: USD 25 seorang
  • 1 bar tepi kolam
  • 2 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • 1 gelanggang tenis terbuka
  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Aktiviti terselia untuk kanak-kanak (surcaj)
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Taman
  • Teres

Spa

  • 1 bilik rawatan
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Papan tanda braille/timbul
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 7 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 23:30, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 8 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira USD 25 seorang

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah tempat letak kenderaan di tapak hartanah
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Hartanah juga dikenali sebagai

Swiss Spirit Hotel Alisa Accra
Swiss Spirit Hotel Alisa
Swiss Spirit Alisa Accra
Alisa Hotel Northridge
Swiss Spirit Hotel Suites Alisa
Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa Accra Hotel
Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa Accra Accra
Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa Accra Hotel Accra

Soalan lazim

Adakah Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa Accra mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Apakah masa daftar masuk di Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa Accra?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa Accra?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa Accra?

Terletak di Osu Klottey, hotel mewah ini sejauh 1 bt (2 km) dari Jubilee House dan Muzium Nasional Ghana. Teater Nasional Ghana dan Oxford Street juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa Accra Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 31 daripada 94 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 39 daripada 94 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 12 daripada 94 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 8 daripada 94 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 94 ulasan

8.4/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Albert

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very good reception. Good break fast
Menginap 1 malam pada Okt 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very corrupt staff. They stole my money and refused to give it back. The front desk employees are very unprofessional and rude! The manager should consider dismissing the front desk employees and hire properly trained individuals! Very disappointed to say the least!
Menginap 1 malam pada Sep 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 3 malam pada Jul 2020

4/10 Lemah

Shelter, Oxford

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Location was spot on, facilities weren’t that bad either.
Menginap 1 malam pada Jul 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Menginap 3 malam pada Jan 2020

6/10 Boleh diterima

Lollo

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Orent spel

De flyttade på möbler, renoverade så jag inte fick sova. De förnekade det och försökte få mig att tro att jag inbillade mig. Det blev mystiskt bättre varje gång jag ringde och klagade. De spelade fult spel. Grannen hörde det med. Så till slut tog jag till hjälp av Hotel.com och då lovade hotelket att de skulke flytta på mig till annan våning. De ljög. Detta förstörde två semesterdagar. Annars var personalen supertrevliga.
Menginap 4 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Lollo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Best staff

Such amazing professional staff, very helpful.
Menginap 1 malam pada Dis 2019

6/10 Boleh diterima

Travis

Menginap 1 malam pada Dis 2019

6/10 Boleh diterima

Alan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good hotel Bàr and bàr staff good Restaurant buffet food always warm to cool food and frosty staff
Menginap 7 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The breakfast was excellent and the service of everyone was great.
Menginap 5 malam pada Dis 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The initial room I was given was not clean and the AC wasn’t working, which is a must for Accra due to the heat and humidity. I then moved to another room which was must nicer, had a shower, and a functioning AC.
Menginap 6 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very friendly and helpful staff. Professional environment and quality rooms at about the right price.
Menginap 9 malam pada Nov 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 3 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Room was very good size for the two of us and was very good. No complaint from me. Very happy to use again and again. This is the third time of use.
Menginap 1 malam pada Nov 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The environment is good . For my self, I like the place
Menginap 1 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Decent property for it's price. The staffs are polite and the location is good. It's neat and the facilities are not broken. It's a good place
Menginap 4 malam pada Okt 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Check-in staff were polite and helpful. Checked me in though I arrived early but that was the best part of my stay. Changed room 3 times in 1st night 1st room - severe damp smell and faulty ac 2nd room - water leaking from ac vent 3rd room - finally ok but ac tending to trip off but too tired to complain again. Restaurant staff practically shooed me out because it was 3:30pm and the restaurant was closed for lunch. Bear in mind I was already eating. Restaurant was blah
Menginap 2 malam pada Okt 2019

10/10 Cemerlang

Daniela

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Ogo 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
My fourth time here I will be back. Very good value for money.
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
when my family was there they ask them to pay extra money before they will show them the room because the system
Menginap 1 malam pada Jun 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Disappointing stay

I had to arrive 1 day late in Accra, on 18 June instead of 17 June, due to my first flight arriving late in Lisbon where I was to take the connecting flight to Accra. This was an occurrence that was clearly out of my control and I requested Hotels.com to request a refund for one night from the Swiss Spirit Hotel & Suites Alisa. Hotels.com was very responsive and immediately contacted the hotel and advised me in writing that the Swiss Spirit rejected the request. I then contacted the hotel myself and was told that they cannot accept my request for a refund--full stop. This is extremely disappointing and not in line with Customer Satisfaction oriented policies one expects from these types of establishments; particularly when hot water in the shower was only available in the second day that I stayed there; only bath towels were provided with no hand towel available in the bathroom; wi-fi was weak in the room, with connection lost frequently until very late in the night, and I had to pay 90.6 for a room per night, without breakfast!
Menginap 3 malam pada Jun 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was ok, the workers were very good and Professional.
Menginap 2 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

Kay

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location entertainment venues and dining options
Menginap 2 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

Kay

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
As far as accommodations is was pretty good. It was a good value for the money. Look at deals on Expedia the rates are much better than what you are told if you walk into the hotel. The hotel was a bit dated but clean . Restaurant was ok and so was breakfast. Staff was accommodating especially breakfast hostess and Teresa. We had a mishap with room type and they more than compensated for the mishap. Would probably stay again.
Menginap 2 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

SiriusBee

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This location is well kept. The staff was friendly and very helpful. Room service was delivered in a timely manner. The air conditioner in the room leaked water on the floor but the problem was reported and taken care of right away. Internet worked well, lobby area is nice and inviting.
Menginap 3 malam pada Jun 2019