The Envoy Hotel

Hartanah 4.5 bintang
Hotel mewah yang terdapat letak kenderaan valet percuma dan bar/ruang istirahat

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Envoy Hotel

Presidential Suite | Balkoni
Sarapan bufet setiap hari (NGN 12000 seorang)
Diplomatic Suite | Pemandangan dari bilik
Superior Room | Peralatan tempat tidur premium, bar mini, peti besi dalam bilik, meja
Depan hartanah - siang/malam

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Sarapan tersedia
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Junior Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
TV Pintar
Mesin basuh/pengering
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Presidential Suite

Sorotan

Balkoni berperabot
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
TV Pintar
Mesin basuh/pengering
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room

8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV Pintar
Mesin basuh/pengering
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Diplomatic Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
TV Pintar
Mesin basuh/pengering
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

VIP Suite

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
TV Pintar
Mesin basuh/pengering
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room

9.2 daripada 10
Hebat
(7 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV Pintar
Mesin basuh/pengering
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
305 Diplomatic Dr, Abuja, Federal Capital Territory

Tempat berdekatan

  • Hospital Nasional Abuja - 18 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Kedutaan Kesatuan Eropah - 4 min memandu - 3.4 km
  • Stadium Abuja - 4 min memandu - 3.4 km
  • Sekretariat Persekutuan - 5 min memandu - 5.0 km
  • International Conference Centre - 5 min memandu - 5.7 km

Bergerak

  • Abuja (ABV-Lapangan Terbang Antarabangsa Nnamdi Azikiwe) - 35 minit memandu

Restoran

  • ‪Blake's Resort - ‬6 min memandu
  • ‪Bolton White hotel - ‬5 min memandu
  • ‪KFC - ‬6 min memandu
  • ‪Yahuza Suya Spot - ‬4 min memandu
  • ‪Dominos Pizza - ‬4 min memandu

Tentang hartanah ini

The Envoy Hotel

Mewah bagi hotel mesra keluarga
Anda boleh menantikan bar kolam, teres dan taman di The Envoy Hotel. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan 2 bar.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Penjagaan anak yang dipantau (surcaj), gril barbeku dan perkhidmatan rencam
Ciri-ciri bilik
Semua 59 bilik mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada manfaat seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Hulu semburan mandi hujan, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • Almari pakaian, cerek elektrik dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: NGN 12,000 seorang
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 restoran
  • 2 bar/ruang istirahat
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium
  • Kolam kanak-kanak

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Aktiviti terselia untuk kanak-kanak (surcaj)
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Mesin basuh/pengering dalam bilik
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Lif

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • TV Pintar

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Mesin basuh/pengering
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal akan dikenakan
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 16:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 3 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira NGN 12000 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: NGN 25000 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 2 orang)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Fi pengemasan tersedia dengan fi tambahan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

Envoy Hotel Abuja
Envoy Hotel
Envoy Abuja
The Envoy Hotel Hotel
The Envoy Hotel Abuja
The Envoy Hotel Hotel Abuja

Soalan lazim

Adakah The Envoy Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Adakah The Envoy Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Envoy Hotel?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di The Envoy Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di The Envoy Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah The Envoy Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak NGN25000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya The Envoy Hotel?

Hotel mesra keluarga di Abuja ini terletak dalam jarak 2 bt (3 km) dari Hospital Nasional Abuja, National Christian Centre dan Embassy of Italy. Embassy of the Netherlands dan Embassy of Slovakia juga dalam jarak 2 bt (3 km).

The Envoy Hotel Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 29 daripada 56 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 18 daripada 56 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 56 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 56 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 56 ulasan

9.0/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

9.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Valentin

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Always a very nice hotel, kind, friendly and knowledgeable staff, accomodating reception personnel. Very safe procedures. Close to most important embassies. Totally recommended.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Jill

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff at the Envoy are excellent…helpful, understanding, accommodating. Can’t say enough.
Menginap 17 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Nyerere

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan

Dirty

Bedsheets were dirty with stains
Menginap 1 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Chinyere Obianuju

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I was denied accommodation. I was extremely disappointed!
Menginap 2 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

nicar

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I don’t know where to start. The honest truth is that this place deserves 1/2 star because their elevator worked perfectly throughout my stay. They changed my room 3 times for one common issue which is cleanliness. The beddings had visible stains with hairs. The overall state of the cleaning is poor. Wi-Fi is weak. Breakfast options are limited. Phone in the room doesn’t work. TV doesn’t work. The pool isn’t available in one of the hottest month of the year. The mattress and pillow are very hard. In the end, what are you paying for ?
Menginap 1 malam pada Mac 2025

4/10 Lemah

Nadia

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kemudahan
Very disappointed about the hotel, weak internet connection and not very kind personnel. The restaurent very expensive when considering the quality of meals.
Menginap 14 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Martine

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It conviennent for us as it is walking distance to work. The food at the restaurant is good but not always taste the same thing from day to day. The breakfast do not offert yogurt. They offer waffle but nothing to put on it. But the employees are very nice and they always welcoming you.
Menginap 5 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Samuli Henrik

Menginap 2 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Tunde

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Uchenna

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is conveniently located at a very nice and quiet neighborhood. Excellent facility with most efficient staff. Very clean hotel.
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Taiwo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

10/10 Cemerlang

Taiwo

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great customer service, secured environment, and super clean, walkeable to US embassy like 2mins. I will definitely recommend
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Daniel

Menginap 2 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

Martin

Menginap 7 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Martine

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 6 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Ernest, irving

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Robert

Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Maria

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Best hotel services
Menginap 5 malam pada Jun 2024

6/10 Boleh diterima

Richard

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Outdated gym

The gym needs a lot of repair and updating.
Menginap 5 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

alberto filippo

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

Precious

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Environment
Menginap 1 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

timothy

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Trevor

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Elizabeth

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
the ambiance of the hotel was very good. Staff helpful and service top rate.
Menginap 2 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Martine

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is clean, well maintain the beds are comfortable, and the staff are very friendly. The food quality is limited. The menu is ok, but the taste is not always having flavour.
Menginap 5 malam pada Feb 2024