Kemudahan hartanah

Ulasan tentang Hotel Grand Pacific

4 out of 5
Hotel Grand Pacific
101 Victoria Street, Singapore

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 246 daripada 1001 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 408 daripada 1001 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 240 daripada 1001 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 81 daripada 1001 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 26 daripada 1001 ulasan" "

7.6/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.4/10

Kemudahan

7.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.6/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Yuriko

Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 2 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Fujii

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
安心して泊まれるホテルです。
Menginap 4 malam pada Jan 2023

10/10 Cemerlang

Chia-Chi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
.
Menginap 2 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

labros

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
well centered location
Menginap 6 malam pada Mei 2024

4/10 Lemah

RISA

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
掃除する人によって全く違う
Menginap 4 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Edward

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice staff
Menginap 2 malam pada Mei 2024

4/10 Lemah

shraeya

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I was travelling from Melbourne with family and is terribly disappointed by the hotel service as compared to the services we are used to in Melbourne. To begin with I had requested for an early check in which after back and forth conversation was granted with the notion that the request will not be honoured next time. I was really disappointed to hear this that I did not proceed to make any more requests. When we arrived, no one helped us with the baggage and staff were in general rude. The bed was not made well with bumps and lumps. The air condition if turned on beyond 20degrees gave out a foul smell so we had to keep it at 25 degrees throughout while it was 32 degrees outside. Overall the hotel experience was poor and not recommended. The only convenience is that it’s located well.
Menginap 4 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

KATSUYUKI

Sukakan: Kebersihan
Menginap 2 malam pada Mei 2024

4/10 Lemah

Koichi

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
MRT のBras Basah駅まで歩いて3分くらい、バス停もホテルのすぐ近くにあって、交通の便は至極良かった。ホテル自体は古さを感じて、窓を開けようとしたらアルミ枠がガラスから外れていて開けることが出来なかったり、便座の取り付けが緩んですぐにずれたりして、ちょっとなぁって感じがしました。有料の朝食は平均的。帰国日、早朝4時のタクシーも前日にフロントにお願いしたら、きちんと手配してくれて良かったです。あまり細かい事にこだわらなければOKでしょうか。
Menginap 6 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Kevin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice location
Menginap 4 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

Toshiaki

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
When I opened a drawer, I was offended by the strong smell of perfume, which I assumed belonged to a previous guest. No tissues in the room. No ice cream machine. Distant from subway station.Despite the minor shortcomings mentioned above, in general the facilities and staff were good and comfortable.
Menginap 5 malam pada Mei 2024

4/10 Lemah

ALEXANDER

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very Old, haven’t renovated, like staying in hostel, Not worth to what we paid
Menginap 3 malam pada Mei 2024

6/10 Boleh diterima

Wend

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
das Haus ist offensichtlich älter und es wurde nachträglich eine neue Fassade vorgesetzt. Dadurch wird der Lärm abgehalten, die Fenster sind sehr klein, so dass es im Zimmer ziemlich dunkel ist. Das Mobiliar wirkte abgegriffen. Die Aufzüge sind optisch im schlechten Zustand. Das Personal ist generell nicht sehr freundlich und mehr mit sich selbst beschäftigt. Begrüßung findet nicht statt. Der Türsteher steht an der Tür, öffnet diese aber nicht. Das ganze Haus ist alt und benötigt dringend eine Renovierung. Das Frühstücksbufett war lieblos und die warmen Speisen kalt, da niemand bemerkt hatte, dass die Stöfchen aus waren. Wir würden dieses Haus nicht wieder wählen. Eine vier Sterne Bewertung halten wir nicht für angemessen.
Menginap 1 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Kasumi

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
ブギスから徒歩8〜10分ぐらいの場所にあるので食べ物には困らないし、主要箇所への移動は便利 ホテル内装は日本の築年数経ってるホテル日航っぽい感じ エレベーターすぐ横の部屋だったのでエレベーターの稼働が結構聞こえた(夜中も稼働してる) 浴槽は水流れにくいので注意 洗濯乾燥機使用した時、カウンターでS1ドルコイン6枚(洗濯と乾燥で各S6ドル)両替したついでに洗濯洗剤くれた(粉) 部屋は涼しいがすごく乾燥してるのでマスクあったらベスト クーラーからの埃とかは全くなかった トコジラミはいなかった シーツも綺麗だった チェックアウト後荷物預かってくれた(泊まった時の部屋番号と取りにくる時間連絡する)
Menginap 3 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

M

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Ashley

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had a very comfortable stay at the Grand Pacific for 5 nights. The location is very convenient to get around in Singapore by public transport as well as walking. There’s bus stops right outside the hotel and within 250m from the hotel, you can practically get a bus to anywhere in Singapore. I would rate this property a 5 star, except for a few reasons. We arrived at 5am and while I totally understand check-in is at 3pm, I would expect from a service perspective that you atleast offer your guests (who have already completed check-in formalities) waiting in your lobby a bottle of water as a courtesy. We had shifts change from the night to the early morning staff, but felt overlooked for more than 3 hours as we headed out at 8am. The room telephone wasn’t working, which we discovered the next day. The staff were prompt to send maintenance crew to have a look, but it seemed the line was dead and needed external contractors to attend. We opted for the issue to not be looked at, but ideally one would expect this to be picked up in checks while the room is prepared. Our 3 year old’s bath towel was mistakenly collected by the housekeeping staff while changing towels on Day2, and I had to keep following up the issue. However, Lee and Christine were better than other staff who took the trouble to look into it and help redress. Christine helper reimburse me while checking out, which I appreciated. It was hard to explain to a toddler why their towel disappeared.
Menginap 5 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Yuhei

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
総合でみるととても良いホテル。冷房が少し強い。
Menginap 3 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Kenneth

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Loved the helpful staff..tv sound was not good. Fridge broken when we arrived but was replaced the next day.. pool was lovely but change rooms were not!
Menginap 7 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

SHINICHIRO

Menginap 2 malam pada Apr 2024

6/10 Boleh diterima

Stuart

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Clean and convenient property. Little dated in places. Breakfast not to the same standard as the Thai hotels we also stayed in on this trip. Overall met expectations due to price.
Menginap 3 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Harvinder

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Nice hotels
Menginap 2 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

YOSHITO

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
バス停が近くなので、あちこち行きやすいです。 建物は多少古いですが、清潔だしスタッフの方も親切です。 モーニングビュッフェは現地仕様のメニューが多く、個人的には食べられる物が少なかったですが、大丈夫な方は問題ないと思います。
Menginap 1 malam pada Mac 2024

8/10 Baik

Edward

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
房間茶包旁電插頭有點壞。
Menginap 5 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Robin

Mooi hotel , goede service. Ontbijt gevarieerd meer kan ik er niet over zeggen want verblijf is maar 1 nacht dus geen gebruik gemaakt van alle voorzieningen. Pluspunt de safe hier is fijn en easy te bedienen en verlicht sls je de kast open doet. Heb ik wel anders gezien.
Menginap 1 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

John

Menginap 3 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Angelo Jethro

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent hotel
Menginap 3 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

anchaladebie Gokoel

Menginap 1 malam pada Mac 2024

8/10 Baik

Sylvester

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
It was a good stay - staffs gets 5* - very nice and approachable Rooms needs a bit of maintenance, need PowerPoints on bedside, bathroom shower needs a replacement for sure, hotel needs new linens. Overoll ok.
Menginap 2 malam pada Mac 2024

4/10 Lemah

Katrin

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Positives: Gute Anbindung, sauber, freundliches Personal, gutes Frühstück. Negatives: Hotel ziemlich in die Jahre gekommen, Zimmer war okay und schon mal ein wenig renoviert, das Bad aber nicht. Keine Raucherlounge, Wetterabhängige Öffnungszeiten des Pools ( wenn es nieselt wird der Poolbereich geschlossen) und dieser ist auch nicht wirklich einladend (auch ziemlich veraltet) Alles in allem ist das für mich kein 4**** Hotel, max.3.
Menginap 2 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Eugenia Veronica

Menginap 2 malam pada Mac 2024

8/10 Baik

Irvin

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel Grand Pacific is very centrally located to shopping centres and food outlets, local markets and fancy outlets. Hotel is well presented and staff are amenable.
Menginap 7 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Kenneth

A little older hotel in a good location. Room was clean and the bed was very comfortable. The bathroom was clean had good amenities. The staff were very friendly and helpful. I enjoyed my stay.
Menginap 2 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

John

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent hotel excellent staff!
Menginap 2 malam pada Mac 2024

8/10 Baik

William

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Shopping & dinning, property bit old
Menginap 2 malam pada Feb 2024

6/10 Boleh diterima

Clifford

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Have stayed here many times. Good aircon big rooms, bath with shower which i like. Bathrooms are cleanbut need refurb. Concierge... Velu has neen there for years....always greets me which means a lot.
Menginap 10 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Bryan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Central location, price & service
Menginap 1 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

FUMIHIKO

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
値段の割に部屋は広く充分くつろげました。 朝食ブッフェも質、量共に充分で良かったです。スタッフの対応も親切で気持ちよく過ごせました。施設の古さは仕方ないですが、立地は申し分無く次回も泊まりたいです。
Menginap 2 malam pada Feb 2024

4/10 Lemah

TSUGUO

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Feb 2024

6/10 Boleh diterima

MICHAEL

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
At first, we were given a room at the 15/F where the TV and telephone were both not working. Upon our request, however, the hotel immediately transferred us to a nicer room at the 5/F. The hotel is conveniently located near bus stops and the Bugis area.
Menginap 4 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Phuoc

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Tan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Misaki

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

NAOYA

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
隣の部屋の話し声やシャワーの音、ドアを閉める音などが気になったが、部屋自体はキレイで良かった。駅からもすごい近い訳では無いが、ショッピング、食べる所(ホーカーズなど)が充実していて便利
Menginap 3 malam pada Feb 2024

2/10 Teruk

Iris

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The showerhead was leaking. The covers for the seats were stained. The tv couldn't even display the channels to watch properly. Only good thing is that the hotel is close to bugis junction and the food outlets around it.
Menginap 1 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Hyojin

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
사실 큰 기대 안 하고 갔는데, 예약한 트윈룸이 없다고 친절하게 엑스트라 베드 추가해주시고 가셨어요. 물이나 수건도 3명분으로 넣어주셔서 편하게 있다 갔습니다.
Menginap 1 malam pada Feb 2024

6/10 Boleh diterima

joseph

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
o
Menginap 3 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Scott

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great breakfast .clean and comfortable. Great location. Great staff Overall excellent
Menginap 4 malam pada Jan 2024

2/10 Teruk

Rochelle

Menginap 3 malam pada Feb 2024

6/10 Boleh diterima

SAKAE

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Everynight someone stay at the same floor got made a loud noise in the corridor.
Menginap 4 malam pada Feb 2024

6/10 Boleh diterima

ROU LING JESSICA

Menginap 4 malam pada Feb 2024