Garden Hotel Muscat

Hotel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, berhampiran Oman Avenues Mall

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Garden Hotel Muscat

Pintu masuk hartanah
Sarapan Eropah setiap hari (OMR 5 seorang)
Pintu masuk hartanah
Standard Single Room | 1 bilik tidur, peti besi dalam bilik, meja, ruang kerja komputer riba
Kafe

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Gim
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Termasuk parkir

Pilihan bilik

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Way 3504, Al Khuwair, Beside Zawawi Mosque, Muscat, Muscat Governorate, 179

Tempat berdekatan

  • Muscat Grand Mall - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Oman Avenues Mall - 2 min memandu - 2.0 km
  • Panggung Opera Diraja Muscat - 5 min memandu - 6.3 km
  • Masjid Besar Sultan Qaboos - 5 min memandu - 5.4 km
  • Pantai Qurum - 7 min memandu - 8.3 km

Bergerak

  • Muscat (MCT-Lapangan Terbang Antarabangsa Muscat) - 21 minit memandu

Restoran

  • ‪Muscat Bakery (Falafel Corner) - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪KFC - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪مطعم المجبوس الكويتي - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Khamis Al Aufi Restaurant - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Gloria Jean's Coffees - ‬8 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Garden Hotel Muscat

Hotel berdekatan Oman Avenues Mall
Terletak berdekatan Masjid Besar Sultan Qaboos dan Panggung Opera Diraja Muscat, Garden Hotel Muscat menyediakan beli-belah di tapak, kedai kopi/kafe dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati bilik wap. Restoran di tapak, Al Luban, menawarkan sarapan, sarapan lewat pagi, makan tengah hari, makan malam dan pemandangan taman. Kekal terhubung menggunakan Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti) dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti gimnasium dan pusat perniagaan 24 jam.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan Eropah (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan TV di lobi
  • Dewan sambutan, stesen komputer dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Kesemua 153 bilik disertakan dengan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Hulu semburan mandi hujan, bidet dan tab mandi atau pancuran
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, tukang masak peribadi dan cerek elektrik

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Bahasa Parsi, Bahasa Filipina, Bahasa Perancis, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan Eropah tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: OMR 5 seorang
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Al Luban

Aktiviti menarik

  • Beli-belah
  • Bilik wap
  • Gimnasium
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 3 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan
  • Stesen komputer

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dewan sambutan
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bidet
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran digital premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan cef

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:30
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 8:30, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan keputusan negatif ujian COVID-19 menggunakan PCR atau rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Syarat keputusan negatif ujian COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 8 dan ke atas, dan ujian mestilah dilakukan tidak melebihi 24 jam sebelum daftar masuk; syarat rekod Vaksinasi COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 12 dan ke atas; tetamu mestilah telah menerima vaksinasi penuh sekurang-kurangnya 2 hari sebelum daftar masuk

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira OMR 5 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: OMR 6 seorang (sehala)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Nombor Pendaftaran Hartanah 1098005

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Garden Hotel Muscat Hotel
Garden Hotel Muscat Muscat
Garden Hotel Muscat Hotel Muscat

Soalan lazim

Adakah Garden Hotel Muscat mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Garden Hotel Muscat?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Garden Hotel Muscat?

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Garden Hotel Muscat?

Daftar keluar adalah jam 12:30.

Adakah Garden Hotel Muscat memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak OMR6 seorang dikenakan.

Di manakah terletaknya Garden Hotel Muscat?

Terletak di Al Khuwair, hotel ini sejauh 1.2 mi (1.9 km) from Oman Avenues Mall dan 2.9 mi (4.7 km) from Masjid Besar Sultan Qaboos. Panggung Opera Diraja Muscat dan Pantai Qurum juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan.

Garden Hotel Muscat Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 8 daripada 22 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 7 daripada 22 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 6 daripada 22 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 22 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 22 ulasan

8.6/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.6/10

Kemudahan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Muhammed, aluva

Menginap 5 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

OK für eine / max. zwei nächte

die lage des hotels ist nicht sehr nahe der altstadt von muscat ein auto ist zwingend das servicepersonal ist in ordnung. leider fehlten bei uns duschtücher & handtücher für zwei personen und obwohl wir dies meldeten, erhielten wir nichts. das zimmer müffelte nach käsefüssen, der teppichboden ist nciht toll/ideal. das bad ist eher älter das frühstück überzeugte nicht wirklich
Menginap 2 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Vishal

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Very for given price

It is an old property of Tulip Inn changed to Garden Hotel. Now it is just equiv.to 2 * hotel. But there are no renovations. Bathroom was in terrific situation and when I complaint about bathroom, there was no response. They said it is ok.. disaappointed Breakfast was ok with limited menu, no focus on refilling.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Sean

Menginap 2 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Rami

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Leanne

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice, clean hotel in Muscat. The rooms are very spacious. Beds were a bit hard and pillows not great, but overall a good sleep. The shower and tub/shower both didn't have shower curtains so the floor got wet. There were no face cloths, but they had shampoo & body wash. There were 2 bottles of water per day in your room along with a kettle to make coffee or tea (provided). The "balcony" is fully fenced with 2 windows that open slightly, not a lot of natural light in the room. There is a couch and chair, desk, closet, safe and mini fridge. There is a restaurant onsite, but I did not eat there so can't comment. Wifi works well enough in the rooms and lobby. There is a good restaurant nearby called imperial kitchen. The hyper market is a 2 minute walk, so you can stock up on snacks or water. There is also an atm nearby. I felt the area was safe as a woman traveller.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Abdullah

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 6 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Alawi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
love it
Menginap 3 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

Kiana

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
The hotel needs a renovation, other than that the room was vert spacious and clean. Friendly staff
Menginap 1 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Ingrid

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
Eenvoudig maar prima hotel
Menginap 2 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Mohammed

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was a good experience overall and we enjoyed the stay there.
Menginap 1 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Azza

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was fantastic. Thank you
Menginap 9 malam pada Feb 2024

6/10 Boleh diterima

Catherine, Tremblay en france

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Chambre sombre sans fenêtre j ai pu changer heureusement
Menginap 6 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

Huzayfaa

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall, the stay was pleasant. We were allocated a room as per our request and the room was clean and very spacious! Largely, the staff were very welcoming and hospitable besides one employee who unfortunately checked us in and out of the Hotel; he was incredibly rude and dismissive of us, no customer service skills whatsoever. If the Hotel management wants the name of this individual please contact us directly. We felt very caught off guard since the rest of the staff were the complete opposite.
Menginap 7 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

Adel

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice location all kind of restaurant around quite place
Menginap 2 malam pada Jul 2023

8/10 Baik

Saeed

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2023

10/10 Cemerlang

David

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent Hôtel pour séjourner à Mascate

Hôtel très propre et bien placé pour un séjour à Mascate. Il a un style un peu ancien et très propre, la literie est très confortable, le petit déjeuner buffet est copieux et bon (sucré, salé). Nous avons eu un problème avec notre réservation via hôtels.com qui n'était visiblement pas parvenue à l'hôtel, le problème a été résolu rapidement et nous avons été surclassé dans une meilleure chambre. Le personnel est efficace. Le restaurant situé juste à gauche de l'hôtel sert de la bonne nourriture indienne.
Menginap 2 malam pada Mac 2023

6/10 Boleh diterima

Everett

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Disappointed in their ‘math’

It was a nice room and front desk was very nice, but I was really disappointed in the description on the site compared to what the actual was. The shuttle is 8 OMR not 6 and when I ordered in advance it was basically a no show. My flight was early, but I didn’t call the hotel until 30 minutes AFTER my originally scheduled arrival (to be fair to the hotel) asking where it was, and nobody was on the way. I ended up having to take an overpriced taxi. The bigger one was internet. Am a traveling worker and the site has 100 mbps (insane and hard to believe but did trust it), but it’s just 10 (it clearly says this when you log into it at the hotel). Plus, it barely works in your room (front desk acknowledged they get congestion and it’s normal). I had to take an important work Zoom call in the lobby which was noisy at the time (and embarrassing for me). They need to update their ad on this site. Again, rooms were nice and big, but I just get out of shape with clear discrepancies.
Menginap 2 malam pada Mac 2023

10/10 Cemerlang

Uday Kiran

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent stay

We were gone for 2 days trip to oman and booked this hotel, it was nice and everything perfect. Hotel, rooms, cleaning,
Menginap 2 malam pada Nov 2022

8/10 Baik

Aisha

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 2 malam pada Nov 2022

10/10 Cemerlang

Syed Haider

Menginap 2 malam pada Feb 2022