Whatley Manor

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Whatley Manor

Depan hartanah
Koridor
Kemudahan kecergasan
Taman
2 restoran, sarapan, makan tengah hari dihidangkan; masakan British

Ulasan

9.6 daripada 10
Luar Biasa

Kemudahan popular

  • Spa
  • Restoran
  • Kolam
  • Bar
  • Termasuk sarapan
  • Gim
Harga semasa ialah RM1,832
RM2,198 jumlah
termasuk cukai & fi
17 Ogo - 18 Ogo

Pilihan bilik

Superior Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(5 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Suite

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
  • 50 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
  • 40 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
  • 60 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Classic Room

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(6 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Easton Grey, Malmesbury, England, SN16 0RB

Tempat berdekatan

  • Biara Malmesbury - 6 min memandu - 5.4 km
  • Rumah Highgrove - 8 min memandu - 9.1 km
  • Rumah dan Taman Highgrove - 9 min memandu - 9.5 km
  • Chavenage House - 9 min memandu - 10.5 km
  • Westonbirt Arboretum - 11 min memandu - 9.1 km

Bergerak

  • Stesen Cirencester Kemble - 23 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Bristol (BRS) - 64 minit memandu

Restoran

  • ‪Malmesbury Garden Centre Cafe - ‬8 min memandu
  • ‪Golden Dish - ‬5 min memandu
  • ‪Rattlebone Inn - ‬6 min memandu
  • ‪Whole Hog - ‬6 min memandu
  • ‪The Three Cups - ‬5 min memandu

Tentang hartanah ini

Whatley Manor

Mewah bagi hotel disahkan mesra alam di lokasi luar bandar
Pertimbangkan penginapan di Whatley Manor dan manfaatkan sarapan pesanan masak percuma, teres dan taman. Manjakan diri anda dengan Balut badan, rawatan badan atau urut tuaman batu di Aquarias Spa, tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan bintang. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan perkhidmatan pencucian kering/dobi dan pendiangan di lobi.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang tertutup dan kolam renang terbuka dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sewa basikal percuma, tempat mengecas kenderaan elektrik dan tempat simpanan bagasi
  • Perkhidmatan perkahwinan, Bilik rawatan urut dan lif
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dihias secara berasingan dan disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan pengomposan
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri berjenama dan tab mandi dan pancuran berasingan
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Produk pembersihan mesra alam, cerek elektrik dan sistem pemanasan

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai EarthCheck, iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Bahasa

Bahasa Czech, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Itali, Bahasa Portugis, Bahasa Romania, Bahasa Slovakia, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan pesanan masak percuma tersedia setiap hari 7:30 hingga 10:30
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Grey's
  • The Dining Room

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 kolam renang tertutup
  • Bilik wap
  • Gimnasium
  • Sauna
  • Sewaan basikal percuma
  • Spa perkhidmatan penuh

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Kebun sayur
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Bilik rawatan spa
  • Bilik wap
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan pranatal
  • Urutan tisu dalam
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 100% tenaga boleh diperbaharui
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pendiangan di lobi
  • Penggunaan dispenser air digalakkan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Produk pembersihan mesra alam digunakan
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Dok iPod
  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh espreso
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Hiasan berasingan
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Pengomposan
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Sistem pemanasan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak GBP 30 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak berumur 12 dan ke bawah tidak dibenarkan berada di hartanah ini; semua tetamu yang berumur lebih daripada 12 adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: GBP 250.00 sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: GBP 30 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menggunakan tenaga produk pembersihan mesra alam
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kanak-kanak berumur 12 tahun ke bawah tidak dibenarkan di hartanah ini
Tetamu di bawah 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke kemudahan kecergasan
Tetamu di bawah 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa

Hartanah juga dikenali sebagai

Whatley Manor
Whatley Manor Hotel
Whatley Manor Hotel Malmesbury
Whatley Manor Malmesbury
Whatley Manor Easton Grey
Whatley Manor Hotel & Spa Malmesbury, England
Whatley Manor Hotel Easton Grey
Whatley Manor Hotel
Whatley Manor Malmesbury
Whatley Manor Hotel Malmesbury

Soalan lazim

Adakah Whatley Manor mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup dan kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Whatley Manor?

Setakat 20 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Whatley Manor pada 17 Ogo 2025 bermula serendah RM 1,831.56, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Whatley Manor mesra haiwan kesayangan?

Ya, anjing dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak GBP30 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Whatley Manor?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Whatley Manor?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Whatley Manor?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Whatley Manor?

Terletak di lokasi luar bandar, hotel mewah ini sejauh 4.5 km dari Biara Malmesbury serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Westonbirt Arboretum dan Hookshouse Pottery. Rumah Highgrove dan Rumah dan Taman Highgrove juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Whatley Manor Ulasan

Ulasan

9.6

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 67 daripada 81 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 11 daripada 81 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 81 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 81 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 81 ulasan

10/10

Kebersihan

9.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.6/10

Kemudahan

9.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Robert

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Old charming manor that is one of the best in Cotswolds. Having stayed at a couple others including Lords of the Manor, the positives of this one in comparison are: its easier to get to from London, the grounds are amazing and impeccable, its a truly remote feel among the hills, land and animals of Cotswolds, and the michelin starred Dining Room is probably the best food in the Cotswolds. The only real obvious negative vs say the Lords of the Manor is you arent in walking distance of a charming town/village. But since you most certainly will be renting a car to get here it is a small negative. Highly recommend this hotel!
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Craig, bristol

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff were so amazing couldn’t do enough to make our stay as wonderful as possible thank you we will be back
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Craig, Saint Laurent

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Simply a beautiful property, great staff, an excellent spa, wonderful gardens and grounds to explore and great privacy. Highly recommended.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Elaine

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Margaret

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Howard

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Lovely Hotel, limited breakfast buffet options considering it is a 5 star luxury hotel.
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Mark

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

PONDER NO MORE....AN EXPERIENCE NOT TO MISS !

Don't waste any time. This is the place. Perfect grounds and classic structures. Great restaurant! Chef over-heard me ask about where was 'the local spot" for the best cottage pie. He made it special for me that night for dinner. It was the "Shakespeare of Cottage Pies. As a veteran of California spas for many years, this is the best spa experience ever, with amazing bubbling pools that connect inside to outside, a series of sauna's from dry to infrared to steam, and a sensory deprivation flotation tank that looks like a space-pod. Stop thinking. Book your stay!
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Tamesha

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A wonderful stay… the service was impeccable with such friendly and accommodating staff. Dinner at the Dining Room was such a treat. Will definitely return!
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Emma

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent hotel and amazing Michelin Dining Experience .
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Robert

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A lovely place to really switch off for the weekend. Staff were attentive, cocktails were excellent, and the Spa is great.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Agnes

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful property . Could improve service to make it more client convenient and not have to ask for water, glasses, heat and bathrobe at the spa
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Nick

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Liz

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
This is the place to go when you want to feel special. I travel a lot and the service is 6*. Bed linen was lovely, location and that special “drive up to the door” and relax. They even had a special cake in the room for my birthday. Only recondition for any already superb service are: Cost of wine!
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Mohammed

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful grounds and building
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Deborah

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

David

Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

N

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Relaxing

Menginap 3 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

James

Menginap 1 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Lisa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

neil

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Exceptional

Exceptional service and facilities.
Afternoon G&T
Room with a view
Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Blythe, Orland Park

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A beautiful property with exceptional staff And service. It’s a 6 star property!!
Menginap 3 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Harry

Menginap 1 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

Aashit

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Lovely hotel but look out for hidden charges.

It is a beautiful luxurious hotel with a superb spa. Rooms were nice and bedding very comfortable. Grey's restaurant food is average and very limited choice and overhyped but breakfast was excellent. The biggest surprise on checking out was that they charged 10% service charge on the whole bill including the room charge that was prepaid on Hotels.com. There was no warning and left a bitter taste.
Menginap 1 malam pada Apr 2024

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice hotel, bitter ending

A nice hotel, as you would expect for 5-star. However, after paying £450/night for a 2-night stay at this hotel it left a real bitter taste to be presented with a bill for an additional 10% service charge for our stay. This is a distasteful Americanism and profiteering. What are guests paying £450/night for if not the 5-star service?!
Menginap 2 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Robert

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2024