Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower

Hartanah 2.0 bintang
Hotel di Bellflower terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan kolam renang terbuka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower

Wi-fi, cadar katil
Meja sambut tetamu
Lobi
Kolam renang terbuka
Perkhidmatan kopi

Ulasan

5.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara
Harga semasa ialah RM373
RM407 jumlah
termasuk cukai & fi
21 Jul - 22 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 9 daripada 9 bilik

Superior Room, 1 Katil Raja (King), Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Ketuhar gelombang mikro
Saluran kabel
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 1 Katil Raja (King), Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Ketuhar gelombang mikro
Saluran kabel
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking (Roll-In-Shower)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 1 Katil Raja (King), Smoking (Jetted Tub)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Tab mandi berpancutan
Tab mandi dan pancuran berasingan
Saluran kabel
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 2 Katil Ratu (Queen), Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Standard Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Standard Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 1 Katil Raja (King), Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking (Roll-In-Shower)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Ketuhar gelombang mikro
Saluran kabel
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
8730 Artesia Blvd, Bellflower, CA, 90706

Tempat berdekatan

  • Ladang Knott's Berry - 12 min memandu - 17.0 km
  • Universiti Negeri California, Long Beach - 13 min memandu - 13.3 km
  • Akuarium Pasifik - 16 min memandu - 21.8 km
  • Pusat Konvensyen dan Hiburan Long Beach - 17 min memandu - 22.6 km
  • Terminal Kapal Persiaran Long Beach - 17 min memandu - 23.7 km

Bergerak

  • Stesen Del Amo - 8 minit memandu
  • Stesen Norwalk- Santa Fe Springs - 21 minit memandu
  • Pantai Long, CA (LGB-Long Beach Municipal) - 13 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬2 min memandu
  • ‪King Taco - ‬2 min memandu
  • ‪Wienerschnitzel - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Starbucks - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower

Sorotan hartanah
Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower menyediakan kemudahan dobi dan banyak lagi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Kakitangan berbilang bahasa, meja/kaunter hadapan 24 jam dan mesin layan diri
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 63 bilik mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • 55-inci TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Peti sejuk mini, sistem pemanasan dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk mini

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 2 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Penggera visual di koridor
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • Dibina pada 1987
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 55-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Peti sejuk mini

Lain-lain

  • Penyaman udara
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 15:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Seorang dewasa berumur 18 ke atas mesti bertanggungjawab untuk tempahan tersebut
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 15 setiap haiwan kesayangan, semalam (maksimum USD 105 setiap penginapan)
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 36 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: USD 50 setiap penginapan, sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 15 setiap haiwan kesayangan, semalam (maksimum USD 105 untuk setiap penginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Haiwan kesayangan mesti diisytiharkan semasa daftar masuk. Tetamu yang membawa 1 haiwan kesayangan tidak akan dikenakan bayaran haiwan kesayangan. Fi haiwan kesayangan yang disenaraikan dalam bahagian Fi hanya terpakai jika tetamu membawa 2 atau lebih haiwan kesayangan. Haiwan kesayangan mesti diikat di kawasan awam hartanah. Para tetamu dijangka membersihkan kawasan haiwan kesayangan mereka.

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Akses kolam renang tersedia dari 9:00 hingga 22:00

Hartanah juga dikenali sebagai

Royalty Inn
Red Roof Inn Bellflower
Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower Hotel
Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower Bellflower
Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower Hotel Bellflower

Soalan lazim

Adakah Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Akses kolam dari 9:00–22:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower?

Setakat 19 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower pada 28 Jul 2025 bermula serendah RM 373.4, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower mesra haiwan kesayangan?

Ya, Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 36 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak USD15 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower?

Daftar masuk bermula jam 15:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower?

Terletak di Bellflower, hotel ni dalam jarak 6 bt (10 km) dari Pusat Beli-belah Los Cerritos, Kaiser Permanente - Downey Medical Center dan The Rinks - Lakewood ICE. LAC - Rancho Los Amigos National Rehab Center dan Kawasan Bersejarah Rancho Los Cerritos juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower Ulasan

Ulasan

5.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 135 daripada 544 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 69 daripada 544 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 65 daripada 544 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 63 daripada 544 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 212 daripada 544 ulasan

5.6/10

Kebersihan

5.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.0/10

Kemudahan

5.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

5.6/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Ricardo

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The lobby was dirty, not at all welcoming. Got to our room, hoodlums every where, door had more dents like the pilice just left. Gaps all the way around the door frame, unsecure, window didnt lock was wide open when we got there. The bedspread had more stains on it , the kind of which i don't even want to know what they were. No trash cans poor cable, remodel in the bathroom looked like a blind man did it, no toiletries, freezer to fridge was frozen over enough room to fit a snicker bar. When i left, the attendant gave every excuse, and informed me they were going to knock the building down to make a parking lot, no joke. Disgusted, disallusioned, extremely disappointed.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Abigail

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
No me sentia segura ,
Menginap 4 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

ELLIS

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
TRASH WASN'T TAKEN OUT, NO CLEAN TOWELS WERE PROVIDED (ONLY HAD 1 TOWEL/LARGE WASH CLOTH), MY WIFE AND I WERE THE ONLY ONES IN THE ROOM. IF WE DIDN'T HAVE 4 BEACH TOWELS, WE WOULD HAVE TO USE A WET TOWEL.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Özel

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Indians are always dirty and not clean I had booked for 2 days but the beds are horrible the smell is horrible the showers are horrible and I would never recommend it it is really disgusting and I wanted to cancel and they refused and I had to leave 1 day early I would never recommend it
Menginap 2 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Ali

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Water leaking from the fridge and room service never changed bedsheets or anything
Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Ayzia

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan
It was okayyy! Decent area, private, decent price. No towels, stained covers, very dirty floors
Menginap 14 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Sophia

Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 7 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Nahid

Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Shabbeer

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
First of all, they didn’t give me the room that I requested on Expedia second when I got in the room it was a non-smoking room, but it smelled like cigarette and also the pillows smelled very bad and I believe there was bedbugs because the next day I noticed I was bitten on my arms and my legs
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

ROSELIA

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
There were bugs on the bed sheet, cockroaches that we had to kill. Our toilet was clogged and we told the front desk and told us they’ll be at our room in 10 minutes, well they didn’t until the next day when we had to go and tell them AGAIN if we can use a plunger we can do it ourselves. Good thing we booked 2 rooms so we were able to have one bathroom. Also one of the rooms smelled really bad, like humid. Like if there were thousands of clothes wet for days. I don’t recommend staying at this place, especially if you have kids.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Robert Michael Bernard

Menginap 2 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

jamie

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nothing we canceled the day we arrived. Expecting a full refund. Smoke detector ripped out of ceiling. Door lock broke off. Filthy the picture on Expedia is nothing like the room. Full refund and calling the city of Bellflower about this.
Menginap 8 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Tamara

Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Patricia

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was beyond dirty.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Desiree

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Don’t book here.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Lisanne

Bailed on reservation. Was a terrifying looking neighborhood and property. As two females we didn’t feel safe. Found other accommodations
Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Cristobal

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was smoke-free but stinks. I have asthma and literally could not stand 5 minutes being there. The bathroom walls were dirty and there seemed to be an almost hole in the wall
Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Rudy

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ac did not work light hanging from the top a fire hazard graffiti all over doors was dirty booked a nonsmoking room got a smoking room smell like cigars ask to change said nothing could be done
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Jalessa

Menginap 2 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Quinnol

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Please remove this hotel from you option of choices. This location is not for traveling families or professionals.Unsavory is an understatement. The room we were sold was Filthy and disgusting. Disappointed doent say enough
Menginap 2 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

ivan

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property showed pictures online making it look nice. As soon as i stepped into the roo. There was a wall with a patch job done that looked as if they just threw some drywall mudding to cover it. The bathtub was clogged so water would not go down. The wall paper in the bathroom was also falling down and there was rotting wood as well. They then offered me a second room. And the lights would not even turn on. Overall highly disappointed sonmuch i decided to not stay.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Mymy

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The room is dirty and smell of human urine . I absolutely did not feel save as a solo traveler. Avoid this hotel at all cost
Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Jian

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nasty place. The room is vandalize.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Graciela

Menginap 1 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

William

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Room ordered wasn’t available and then was given the worst room, stated by front desk staff, but was believed to be a upgrade but I reserved a deluxe king and was given a bare room with no amenities, breakfast wasn’t even available as stated would be, and shower wasn’t working and tub was horrible, and dirty, looked as if it wasn’t cleaned in a while
Menginap 1 malam pada Apr 2025